• Університет
    Загальна інформація
    • Історія та сучасність
    • Стратегія розвитку
    • Структура університету
    • Органи управління та самоврядування
    • Міжнародна співпраця
    • Наші досягнення
    • Первинна профспілкова організація співробітників університету
    • Відділ кадрів
    • Контактна інформація
    • Керівництво
    Публічна інформація
    • Політика сталого розвитку Поліського універстету
    • Гендерний план дій на 2022-2026 роки
    • Запобігання та протидії корупції
    • Громадське обговорення
    • Установчі документи
    • Центри та відділи університету
    • Ліцензії на провадження освітньої діяльності
    • Сертифікати про інституційну акредитацію, спеціальностей та освітніх програм
    • Ліцензування та акредитація
    • Мови освітнього процесу
    • Спеціальності та освітні програми
    • Кадрова політика університету
    • Приймальна комісія
    • Гуртожитки
    • Матеріально-технічне забезпечення
    • Кадрове забезпечення
    • Розмір плати за навчання
    • Фінансова звітність
    • Закупівлі товарів, робіт і послуг
    • Соціально-психологічний супровід
    • Накази, правила та інструкції
    • Додаткові послуги
    • Вчена рада
    • Звіти ректора
    Якість освіти
    • Політика забезпечення якості освітньої діяльності
    • Навчально-науковий центр забезпечення якості освіти
    • Моніторинг якості освітнього процесу
  • Освітня діяльність
    Загальна інформація
    • Нормативне забезпечення освітнього процесу
    • Сертифікати про акредитацію освітніх програм
    • Ліцензійний обсяг та контингент здобувачів вищої освіти
    • Мови освітнього процесу
    • Документи, що видаються по закінченню навчання
    Факультети та інститути
    • Факультет економіки та менеджменту
    • Агрономічний факультет
    • Факультет ветеринарної медицини та тваринництва
    • Факультет права, публічного управління та національної безпеки
    • Факультет лісового господарства та екології
    • Факультет інформаційних технологій, обліку та фінансів
    • Факультет інженерії та енергетики
    Організація освітнього процесу
    • Каталог освітніх програм
    • Каталог вибіркових дисциплін
    • Проєкти освітніх програм
    • Графіки навчального процесу
    • Дистанційне навчання
    • Аспірантура
    • Розклад занять
    • Рейтинги студентів для отримання стипендії
    • Асоціація випускників
    • Бази практик / стажування та працевлаштування
    • Розмір плати за навчання
    Освіта впродовж життя
    • Підвищення кваліфікації викладачів, співробітників
    • Підвищення кваліфікації на замовлення
  • Абітурієнтам
    Приймальна комісія
    • Склад приймальної комісії
    • Положення про приймальну комісію
    • Переведення та поновлення
    • Розклад роботи
    • Списки рекомендованих на навчання
    • Накази на зарахування
    • Рішення приймальної комісії
    • Контакти
    ВСТУП 2025
    • Правила прийому на навчання для здобуття вищої освіти
    • Державне замовлення
    • Інформація про гранти
    • Важливі дати: ВСТУП 2025
    • Вступникам з ТОТ
    • Реєстрація на ЄВІ та ЄФВВ
    • Інформаційні матеріали вступнику
    • Перелік спеціальностей та освітніх програм
    • Програми вступних випробувань
    • Графік вступних випробувань
    • Вартість навчання
    • Програми подвійних дипломів
    Вступ до аспірантури/докторантури
    • Правила прийому на навчання
    • Програми фахових вступних випробувань
    • Графік вступних випробувань
    • Рейтинговий список
    • Обсяги державного замовлення на підготовку аспірантів
    • Вартість навчання
  • Наука
    Загальна інформація
    • Основні досягнення
    • Інфраструктура забезпечення наукової діяльності
    • Центр колективного користування науковим обладнанням "НІККМЗ"
    • Напрями наукової діяльності
    • Звіти з наукової діяльності
    • Контактна інформація
    • Науково-інноваційні інститути
    • Наукові горизонти / Scientific Horizons
    Студентська наука
    • Всеукраїнські конкурси студентських наукових робіт
    • Всеукраїнські студентські олімпіади
    • Гранти НТСА
    • Науково-творчі об’єднання
    • Наукові конференції
    Підготовка та розвиток науково-педагогічних кадрів
    • Аспірантура і докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Міжнародні грантові проєкти
    • Наукові школи
    • Науковий рейтинг викладачів
    Політика академічної доброчесності
    • Академічна доброчесність
logo
  • Міжнародна діяльність
    Інфраструктура забезпечення міжнародної діяльності
    • Відділ міжнародного співробітницва
    • Інформаційний центр ЄС
    • Міжнародні зв’язки
    • Новини відділу міжнародного співробітництва
    • Стратегія інтернаціоналізації Поліського національного університету
    • HORIZON EUROPE
    • Erasmus +
    • JICA
    • Навчання іноземних громадян
    • Міжнародні стажування
    • Закордонна практика
    • Програми подвійних дипломів
    • Міжнародні проекти
    • DAAD «Tschernobyl heute – wilde Natur ohne Grenzen»
  • Foreign Students
    • Polissia National University
    • Invitation for study
    • Admission process
    • Sample documents of higher education
    • Temporary residence permit in Ukraine
    • Student’s Accommodation
    • Contacts
  • Студенту
    Соціальне обличчя Поліського університету
    • Стипендіальне забезпечення студентів
    • Психологічна підтримка
    • Профком
    • Твоє перше робоче місце
    • Соціальний та гуманітарний розвиток
    • Скринька довіри
    Студентське самоврядування
    • Склад самоврядування
    Спорт і відпочинок
    • Спортивні досягнення
    • Спортивні секції
    • Спортивні споруди
    • Гуртки
    • Заходи
    • Корисні контакти
    Побут та харчування
    • Студентське містечко
    • Їдальні, кафе
    • Корисні контакти
  • Ресурси і сервіси
logo
×
Університет Освітня діяльність Абітурієнтам Наука Міжнародна діяльність Foreign Students Студенту Ресурси та сервіси

Студентське містечко

Робота в гуртожитках Поліського національного університету спрямована на своєчасне поселення та виселення студентів, забезпечення контролю й порядку в гуртожитках, покращення житлово-побутових умов проживання студентів, організацію дозвілля студентів, котрі проживають у гуртожитках.

Відповідальний: проректор з економічного розвитку та безпеки- Демяненко Юрій Володимирович

Завідувач гуртожитку №1 – Слободенюк Олександра Володимирівна

Завідувач гуртожитку №2 – Дем’янюк-Хомич Марина Віталіївна

Завідувач гуртожитку №3 – Чуян Леся Євгеніївна

Завідувач гуртожитку №4 – Чинарьова Валентина Василівна

Завідувач гуртожитку №5 – Пастух Ірина Петрівна

Гуртожитки Поліського національного університету мають зручне розташування неподалік від навчального закладу.  Студенти проживають у всіх гуртожитках, а в  гуртожитку № 4 разом із ними проживають сімейні студентські пари та сім’ї співробітників університету. Гуртожиток № 4 та № 1  знаходиться біля спорткомплексу університету. Всі споруди  знаходяться в центрі міста і мають зручне транспортне сполучення.

Поселення в гуртожитки

Правом на проживання на сесійний період у гуртожитках Поліського національного університету користуються також студенти заочної та дистанційної форм навчання. Університет радо приймає гостей – учасників конференцій, олімпіад, спортивних змагань, ігор КВК тощо. В обов’язковому порядку житло надається й абітурієнтам, які проходять зовнішнє незалежне оцінювання.

Згідно з «Положенням про студентський гуртожиток» обов’язково забезпечуються житлом студенти-першокурсники, а також студенти пільгових категорій. Студенти старших курсів поселяються згідно з рейтингом на поселення.

Загальна кількість  місць 1722. Проживаючих студентів становить  1474 осіб  та 146 саівробітників.

У гуртожитку діє пропускна система з 8-00 до 23-00 години, цілодобово працюють охоронці,   Ці заходи запобігають проникненню сторонніх осіб до гуртожитку.

Мешканці гуртожитків мають вільний доступ до душових, які обладнані бойлерами. Кухні обладнані газовими або електричними плитами. В гуртожитках   працюють пральні. Облаштовано кімнати дозвілля.

На початку навчального року у всіх гуртожитках проходять зустрічі студентів із деканами факультетів та з завідувачами гуртожитків, головами студрад гуртожитків із метою ознайомлення студентів з їхніми правами та обов’язками, з правилами техніки безпеки, правилами поведінки в гуртожитку та організації змістовного дозвілля студентів у позанавчальний час.

У вересні проводяться вибори студентських рад факультетів та гуртожитків. Щотижня проводяться засідання студентських рад гуртожитків, де розглядаються питання побуту, дозвілля студентів тощо. Систематично проводяться рейди-перевірки санітарного стану кімнат і місць спільного користування, а також дотримання студентами гігієнічних норм. На екран чистоти виставляються оцінки, на основі яких проводиться конкурс на кращу кімнату гуртожитку і кращий гуртожиток.

Адміністрація тісно співпрацює зі студентським самоврядуванням у гуртожитках. Усі студенти поселяються тільки зі згоди представників студради. Випадки порушень студентами правил проживання в гуртожитку розглядаються в присутності представників студпрофкому, студради гуртожитку.

 

Вільні місця та вартість проживання

станом на 30.09.2020 р.

№ Назва будівлі та її адреса Загальна кількість
місць
у гуртожитку
Наявність вільних місць Вартість проживання за одне ліжко-місце
1 Гуртожиток № 1

м. Житомир, вул. Фешенка-Чопівського,33

328 2 450,00
2 Гуртожиток № 2

м. Житомир, вул.  Івана Франка, 6

330 2 450,00
3 Гуртожиток № 3

м. Житомир, вул. Пушкінська, 59

562 83 450,00
4 Гуртожиток № 4

м. Житомир, вул. Фещенка-Чопівського,29

360 5 510,00
5 Гуртожиток № 5

 м. Житомир, вул. Льва Толстого, 18

142 10 450,00
  Разом:  1722  102  

 

Нормативні документи

ПОЛОЖЕННЯ ПРО ГУРТОЖИТКИ

П-25/20

Зміст

  1. Загальні положення
  2. Основні завдання
  3. Функції
  4. Права та обов’язки
  5. Керівництво
  6. Організація роботи
  7. Взаємовідносини (зв’язки) з іншими підрозділами

 

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
  2. Гуртожитки є структурним підрозділом (далі – Структурний підрозділ) Поліського національного університету (далі – Університет).
  3. Структурний підрозділ створюється, реорганізується, діє та ліквідується рішенням вченої ради Університету, введеним в дію наказом ректора Університету.
  4. Структурний підрозділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, Статутом Університету, Положенням про гуртожитки, законодавчими актами з охорони праці, пожежної безпеки, іншими нормативно-правовими актами, наказами, розпорядженнями по Університету.
  5. Структуру та чисельність працівників Структурного підрозділу затверджується відповідно до штатного розпису Університету.
  6. Функції працівників Структурного підрозділу визначають у посадових інструкціях, які затверджує ректор Університету.
  7. На посади працівників Структурного підрозділу приймають (переводять) осіб, кваліфікаційний рівень яких відповідає кваліфікаційним вимогам відповідно до Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Мінпраці України від 29.12.2004 р. №336.
  8. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ
  9. Утримання в належному стані будівель гуртожитків Університету згідно з правилами та ДБН України, охорони праці, техногенної, пожежної безпеки, санітарії.
  10. Забезпечення задовільного стану санітарно-гігієнічного режиму території та приміщень гуртожитків Університету.
  11. Забезпечення функціональності інженерно-технічних мереж, комунікацій та систем теплопостачання, енергопостачання, водопостачання, водовідведення у технічно справному стані.

П 25/20

  1. Виконання заходів щодо усунення несправностей комунікацій, інженерних систем, аварійних ситуацій та аварій.
  2. Забезпечення надійної та безпечної роботи систем водопостачання та водовідведення, енерго-, теплопостачання.
  3. Розробка та контроль заходів за виконанням раціонального використання матеріальних ресурсів і комунальних послуг.
  4. Контроль та забезпечення протипожежного стану приміщень гуртожитків Університету.
  5. Організація ведення документообігу господарської діяльності гуртожитків згідно вимог нормативів.
  6. ФУНКЦІЇ
  7. Забезпечення функціонування в технічно справному стані об’єктів в гуртожитках.
  8. Проведення обстеження приміщень гуртожитків, інженерних мереж та комунікацій з метою визначення технічного стану, плану ремонтних робіт.
  9. Перевірка стану, придатності, комплектності пожежного інвентаря та первинних засобів пожежогасіння, проведення щомісячних перевірок стану вогнегасників з відміткою в журналі обліку та проведення їх технічного обслуговування один раз на рік.
  10. Щорічне проведення інвентаризації матеріальних цінностей, що знаходяться на обліку у завідувачів гуртожитків.
  11. Забезпечення належного санітарного стану території та приміщень гуртожитків.
  12. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ
  13. Забезпечення умов життєдіяльності студентів у гуртожитках.
  14. Ознайомлюватися з проектами рішень керівництва Університету, що належать їх компетенції.

II 25/20

  1. Вносити на розгляд керівництва Університету пропозиції по вдосконаленню роботи Структурного підрозділу.
  2. Одержувати в установленому порядку від керівництва необхідну інформацію, яка необхідна для виконання покладених завдань.
  3. КЕРІВНИЦТВО
  4. Структурний підрозділ підпорядковується проректору з питань економічного розвитку та безпеки Поліського національного університету.
  5. Гуртожиток очолює завідувач гуртожитку, якого призначає та звільняє з посади ректор Університету.
  6. Посадову інструкцію завідувача гуртожитку затверджує ректор Університету.
  7. На час відсутності завідувача гуртожитку (відпустка, хвороба тощо) його обов’язки виконує інша посадова особа, призначена згідно наказу ректора, яка набуває відповідних прав та несе відповідальність за належне виконання покладених на нього обов’язків у порядку передбаченому законодавством.
  8. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ
  9. Структурний підрозділ організовує та здійснює роботу відповідно до Статуту Університету, Колективному договору, Правил внутрішнього розпорядку та цим Положенням.
  10. Завідувач гуртожитку несе персональну відповідальність за виконання покладених на Структурний підрозділ завдань та здійснення ними своїх функцій, розподіляє обов’язки, визначає повноваження окремих працівників підрозділу.
  11. Службові обов’язки працівників визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються ректором Університету.
  12. ВЗАЄМОВІДНОСИНИ (ЗВ’ЯЗКИ) З ІНШИМИ ПІДРОЗДІЛАМИ

Структурний підрозділ взаємодіє з:

  • деканами факультетів щодо поселення, кількісного складу студентів;
  • бухгалтерією щодо перевірки оплати за гуртожиток;

П 25/20

  • відділом діловодства та контролю виконання щодо отримання поточної документації;
  • провідним юрисконсультом щодо роз’яснення діючого законодавства та порядку його застосування для студентів, проживаючих у гуртожитках, які мають право на державну цільову підтримку;
  • експлуатаційно-технічним відділом по питаннях проведення поточних і капітальних ремонтів приміщень та комунікаційних мереж і систем та придбання матеріалів, обладнання, інвентаря, тощо;
  • планово-фінансовим відділом з питань отримання вартості проживання студентів, співробітників в гуртожитках Університету.

 


Реквізити для оплати за послуги:

Одержувач - Поліський національний університет код - 00493681, рахунок UA248201720313221002201000272 ДКСУ у м. Києві. Плата за навчання - вказати П.І.Б., курс, факультет, форму навчання (денна чи заочна)

Форма для оплати усіх послуг


Адреса
бульвар Старий, 7, Житомир, Житомирська область, 10008
Приймальна комісія
(0412) 41-89-06
(063) 108-78-60
(097) 753-49-43
e-mail: mail@polissiauniver.edu.ua
Ректор університету
(0412) 47-13-56

© Copyright: Поліський національний університет