• Університет
    Загальна інформація
    • Історія та сучасність
    • Стратегія розвитку
    • Структура університету
    • Органи управління та самоврядування
    • Міжнародна співпраця
    • Наші досягнення
    • Первинна профспілкова організація співробітників університету
    • Відділ кадрів
    • Контактна інформація
    • Керівництво
    Публічна інформація
    • Запобігання та протидії корупції
    • Громадське обговорення
    • Установчі документи
    • Центри та відділи університету
    • Ліцензії на провадження освітньої діяльності
    • Сертифікати про інституційну акредитацію, спеціальностей та освітніх програм
    • Ліцензування та акредитація
    • Мови освітнього процесу
    • Спеціальності та освітні програми
    • Кадрова політика університету
    • Приймальна комісія
    • Гуртожитки
    • Матеріально-технічне забезпечення
    • Кадрове забезпечення
    • Розмір плати за навчання
    • Фінансова звітність
    • Закупівлі товарів, робіт і послуг
    • Соціально-психологічний супровід
    • Звіти про діяльність
    • Накази, правила та інструкції
    • Додаткові послуги
    • Вчена рада
    • Звіти ректора
    Якість освіти
    • Політика забезпечення якості освітньої діяльності
    • Науково-навчальний центр забезпечення якості освіти
    • Моніторинг якості освітнього процесу
  • Освітня діяльність
    Загальна інформація
    • Нормативне забезпечення освітнього процесу
    • Сертифікати про акредитацію освітніх програм
    • Ліцензійний обсяг та контингент здобувачів вищої освіти
    • Мови освітнього процесу
    • Документи, що видаються по закінченню навчання
    Факультети та інститути
    • Факультет економіки та менеджменту
    • Агрономічний факультет
    • Факультет ветеринарної медицини
    • Технологічний факультет
    • Факультет права, публічного управління та національної безпеки
    • Факультет лісового господарства та екології
    • Факультет інформаційних технологій, обліку та фінансів
    • Факультет інженерії та енергетики
    Організація освітнього процесу
    • Каталог освітніх програм
    • Каталог вибіркових дисциплін
    • Графіки навчального процесу
    • Розклад занять
    • Дистанційне навчання
    • Аспірантура
    • Рейтинги студентів для отримання стипендії
    • Асоціація випускників
    • Бази практик / стажування та працевлаштування
    • Розмір плати за навчання
    Освіта впродовж життя
    • Підвищення кваліфікації викладачів, співробітників
    • Підвищення кваліфікації на замовлення
  • Абітурієнтам
    Приймальна комісія
    • Склад приймальної комісії
    • Положення про приймальну комісію
    • Переведення та поновлення
    • Розклад роботи
    • Списки рекомендованих на навчання
    • Накази на зарахування
    • Контакти
    ВСТУП 2022
    • Правила прийому на навчання для здобуття вищої освіти
    • Важливі дати: ВСТУП 2022
    • Реєстрація на МКТ та МТНК
    • Інформаційні матеріали вступнику
    • Перелік спеціальностей та освітніх програм
    • Програми вступних випробувань
    • Графік вступних випробувань
    • Вартість навчання
    Вступ до аспірантури/докторантури
    • Правила прийому на навчання
    • Програми фахових вступних випробувань
    • Графік вступних випробувань
    • Вартість навчання
  • Наука
    Загальна інформація
    • Основні досягнення
    • Інфраструктура забезпечення наукової діяльності
    • Центр колективного користування науковим обладнанням "НІККМЗ"
    • Напрями наукової діяльності
    • Звіти з наукової діяльності
    • Контактна інформація
    • Науково-інноваційні інститути
    Студентська наука
    • Всеукраїнські конкурси студентських наукових робіт
    • Всеукраїнські студентські олімпіади
    • Гранти НТСА
    • Науково-творчі об’єднання
    • Наукові конференції
    Підготовка та розвиток науково-педагогічних кадрів
    • Аспірантура і докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Міжнародні грантові проєкти
    • Наукові школи
    • Науковий рейтинг викладачів
    Політика академічної доброчесності
    • Академічна доброчесність
logo
  • Міжнародна діяльність
    Інфраструктура забезпечення міжнародної діяльності
    • Відділ міжнародного співробітницва
    • Інформаційний центр ЄС
    • Міжнародні зв’язки
    • Новини відділу міжнародного співробітництва
    • Стратегія інтернаціоналізації Поліського національного університету
    • HORIZON EUROPE
    • Erasmus +
    • Навчання іноземних громадян
    • Міжнародні стажування
    • Закордонна практика
    • Міжнародні проекти
    • DAAD «Tschernobyl heute – wilde Natur ohne Grenzen»
  • Foreign Students
    • Polissia National University
    • Invitation for study
    • Admission process
    • Sample documents of higher education
    • Temporary residence permit in Ukraine
    • Student’s Accommodation
    • Contacts
  • Студенту
    Соціальне обличчя Поліського університету
    • Стипендіальне забезпечення студентів
    • Психологічна підтримка
    • Профком
    • Твоє перше робоче місце
    • Соціальний та гуманітарний розвиток
    • Скринька довіри
    Студентське самоврядування
    • Склад самоврядування
    Спорт і відпочинок
    • Спортивні досягнення
    • Спортивні секції
    • Спортивні споруди
    • Гуртки
    • Заходи
    • Корисні контакти
    Побут та харчування
    • Студентське містечко
    • Їдальні, кафе
    • Корисні контакти
  • Ресурси і сервіси
logo
×
Університет Освітня діяльність Абітурієнтам Наука Міжнародна діяльність Foreign Students Студенту Ресурси та сервіси

Clarivate науковцям українською (травень 2022 р.)

Шановні науковці! Запрошуємо Вас взяти участь у вебінарах українською. Доповідач к.б.н. Тихонкова Ірина – консультант з регіональних рішень компанії Clarivate. Слухачі, що переглянуть інформацію тривалістю понад 90% часу кожного з вебінарів, отримають сертифікати учасника. Під час реєстрації вказуйте одну і ту ж електронну пошту.

5 травня

Тема: Web of Science Core Collection для ефективної наукової діяльності

Тези: Можливості Web of Science Core Collection для науковця, викладача та адміністратора. Де знайти ключову літературу за своєю темою? Де знайти партнера або рецензента? Які установи та науковці є лідерами за даним напрямом? Як з ними зв’язатися? Які видання спеціалізуються на даній темі? Які установи фінансували такі дослідження? Як знайти відповіді на ці питання за допомогою базового пошуку з використанням операторів пошуку та символів скорочення. Як виділити найбільш цитовані роботи останніх років? Як зберегти та поділитися з колегами найцікавішими даними? Як проаналізувати вибірку документів?

Реєстрація:

10:15–11:15, https://bit.ly/3xwPqrN

16:15–17:15, https://bit.ly/3JRQuKG

10 травня

Тема: Профіль установи: створення, корегування, використання

Тези: Коли, навіщо і кому необхідно оцінювати публікаційну діяльність організації? Які показники можна та варто дивитися? Складнощі та шляхи подолання під час пошуку й аналізу публікацій установи. Створення та підтримання в актуальному стані профілю установи у Web of Science Core Collection. Які роботи (не) можуть потрапити в профіль організації? Як створити та експортувати в певному форматі список публікацій організації на певні роки. Відповіді на запитання.

Реєстрація:

10:15–11:15, https://bit.ly/37qRiHV

16:15–17:15, https://bit.ly/3jKDx9l

12 травня, 10:15–11:15

Тема: Можливості аналітичного інструменту InCites для науковця та адміністратора

Тези: Оглядовий вебінар можливостей аналітичного інструменту InCites. Які дані використовуються, які показники розраховуються? Що таке CNCI? На що звертати увагу під час аналізу здобутків установи? Як порівняти ЗВО за здобутками у певній галузі? Яка установа більш ефективна в певній галузі, чому? Критерії ефективності співпраці. Пошук партнерів для виконання проектів. Аналіз документів за певною темою. Готові автоматичні звіти та результати з урахуванням запитів користувача. Відповіді на запитання.

Реєстрація: https://bit.ly/37ZGqR1

Cерія вебінарів «Research Smarter»

24 травня, 10:15–11:15

Тема: Research Smarter: Огляд літератури на відмінно

Тези: Робота з джерелами інформації потребує певних навичок. Незалежно від того, працюєте ви над оглядом літератури чи дисертацією, опис поточного стану проблеми, аргументація вибраної теми, вибір вартих уваги джерел можуть викликати хвилювання не лише у початківців. Не знаєте, з чого почати? Відвідайте цю сесію, щоб дізнатися, як не боятися огляду літератури. Обговоримо, як знайти відповідні статті; зрозуміти, які статті вказують на перспективні дослідження; як легко збирати й цитувати посилання; як працювати з посиланнями під час написання роботи та забезпечувати успішну співпрацю зі своїми співавторами.

Реєстрація: https://bit.ly/3rRIqSK

26 травня, 10:15–11:15

Тема: SWOT-аналіз в InCites: справжній коректний аналіз за спеціалізаціями

Тези: InCites Benchmarking & Analytics на основі даних Web of Science Core Collection надає вам об’єктивні та надійні індикатори, необхідні для прийняття впевнених рішень щодо ваших досліджень. Приєднуйтесь до цієї сесії, щоб дізнатися, як коректно аналізувати продуктивність інституцій, оцінювати співпрацю, визначати експертів у тематиці, демонструвати сильні сторони, відкривати можливості, порівнювати з аналогами тощо.

Реєстрація: https://bit.ly/3vDTqUR

 

 


Реквізити для оплати за послуги:

Одержувач - Поліський національний університет код - 00493681, рахунок UA248201720313221002201000272 ДКСУ у м. Києві. Плата за навчання - вказати П.І.Б., курс, факультет, форму навчання (денна чи заочна)

Форма для оплати усіх послуг

Корисні посилання
  • Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти
  • Міністерство освіти і науки України
  • Освіта UA
  • Український центр оцінювання якості освіти
  • Умови прийому до ЗВО України в 2022 році
  • Скринька довіри

Адреса
Бульвар Старий, 7, Житомир, Житомирська область, 10008
тел. (0412) 41-37-22
факс:(0412) 47-13-56
код ЄДРПОУ 00493681

© Copyright: Поліський національний університет