У Поліському національному університеті 5 грудня на кафедрі менеджменту та маркетингу відбулася ІІ Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених, аспірантів, студентів «Менеджмент, маркетинг, логістика: тренди та подолання викликів».
Співорганізаторами заходу в тому числі стали закордонні заклади вищої освіти – Гнезнінська вища школа «Міленіум» (Польща), Інститут управління глобальним партнерством (Польща–США), Старопольська академія прикладних наук у Кельцях (Польща).
Цьогоріч, в рамках реалізації меморандумів про академічну співпрації, до проведення конференції долучилися представники з багатьох регіонів України, зокрема – Львівський державний університет фізичної культури імені Івана Боберського, Національний авіаційний університет, Вінницький національний аграрний університет, Західноукраїнський національний університет, Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Ґжицького, ПВНЗ «Буковинський університет» та багато інших ЗВО.
Мета конференції – ознайомлення з результатами наукових досліджень та обмін думками щодо перспектив розвитку ефективних систем менеджменту, маркетингу та логістики в нових реаліях соціо-економічного формату глобального простору.
Концепція конференції пронизана спільним прагненням просувати ідею залучення інструментів менеджменту, маркетингу й логістики у процесі розбудови нової проєвропейської моделі розвитку економіки України, адже від вміння ефективно управляти критично важливими сегментами ринку, розробити й імплементувати маркетингову бізнес-стратегію і скоординувати логістичні потоки у правильне русло значною мірою залежатить майбутнє нашої держави.
Науковий дискурс стосувався питань розвитку систем менеджменту, маркетингу та логістики України в умовах військової агресії росії, формування інноваційних механізмів управління змінами на засадах інтеграційного, проєктного, антикризового та маркетингового менеджменту, імплементації цифрових технологій у розвитку менеджменту, маркетингу та логістики, інтелектуалізації менеджменту та формування ефективних бізнес-комунікацій в системі комплексу маркетингу та логістичних ланцюгах тощо.
Пресслужба Поліського національного університету