Студенти Поліського національного університету презентували власні наукові дослідження в межах проєкту «HR-експертиза нової генерації: мотивація, культура, трансформація».
Це ініціатива кафедри менеджменту та маркетингу, завдяки якій було проведено низку наукових досліджень студентами спеціальності «Менеджмент», що були присвячені найактуальнішим викликам і трендам у сфері управління персоналом.
Тематики охоплювали:
– вплив глобалізації на HR-практики в міжнародних компаніях (дослідження на прикладі ТОВ «Кромберг & Шуберт»),
– мотивацію поколінь Y і Z у промислових компаніях (ТОВ «Житомирський м’ясокомбінат»),
– використання e-learning у мережі «Аврора» як елементу стратегічного розвитку персоналу,
– роль соціальних мереж у рекрутингу на прикладі ТОВ «Rozetka»,
– інноваційні методи підбору персоналу в ТОВ «Органік Мілк» та інші кейси.
Студенти аналізували реальні дані підприємств, застосовували SWOT-аналіз, цифрові метрики, опитування, HR-аналітику. У підсумку були розроблені дієві рекомендації для підвищення мотивації, продуктивності та ефективності персоналу, зокрема:
«Усі ці роботи свідчать про високий рівень підготовки наших студентів до викликів сучасного ринку праці та їхню здатність генерувати реальні рішення для бізнесу», – зазначає науковий керівник проєкту – к.е.н., доцент Антоніна Зелінська.
Пресслужба Поліського національного університету