• Університет
    Загальна інформація
    • Історія та сучасність
    • Стратегія розвитку
    • Структура університету
    • Органи управління та самоврядування
    • Міжнародна співпраця
    • Наші досягнення
    • Первинна профспілкова організація співробітників університету
    • Відділ кадрів
    • Контактна інформація
    • Керівництво
    Публічна інформація
    • Політика сталого розвитку Поліського універстету
    • Гендерний план дій на 2022-2026 роки
    • Запобігання та протидії корупції
    • Громадське обговорення
    • Установчі документи
    • Центри та відділи університету
    • Ліцензії на провадження освітньої діяльності
    • Сертифікати про інституційну акредитацію, спеціальностей та освітніх програм
    • Ліцензування та акредитація
    • Мови освітнього процесу
    • Спеціальності та освітні програми
    • Кадрова політика університету
    • Приймальна комісія
    • Гуртожитки
    • Матеріально-технічне забезпечення
    • Кадрове забезпечення
    • Розмір плати за навчання
    • Фінансова звітність
    • Закупівлі товарів, робіт і послуг
    • Соціально-психологічний супровід
    • Накази, правила та інструкції
    • Додаткові послуги
    • Вчена рада
    • Звіти ректора
    Якість освіти
    • Політика забезпечення якості освітньої діяльності
    • Навчально-науковий центр забезпечення якості освіти
    • Моніторинг якості освітнього процесу
  • Освітня діяльність
    Загальна інформація
    • Нормативне забезпечення освітнього процесу
    • Сертифікати про акредитацію освітніх програм
    • Ліцензійний обсяг та контингент здобувачів вищої освіти
    • Мови освітнього процесу
    • Документи, що видаються по закінченню навчання
    Факультети та інститути
    • Факультет економіки та менеджменту
    • Агрономічний факультет
    • Факультет ветеринарної медицини та тваринництва
    • Факультет права, публічного управління та національної безпеки
    • Факультет лісового господарства та екології
    • Факультет інформаційних технологій, обліку та фінансів
    • Факультет інженерії та енергетики
    Організація освітнього процесу
    • Каталог освітніх програм
    • Каталог вибіркових дисциплін
    • Проєкти освітніх програм
    • Графіки навчального процесу
    • Дистанційне навчання
    • Аспірантура
    • Розклад занять
    • Рейтинги студентів для отримання стипендії
    • Асоціація випускників
    • Бази практик / стажування та працевлаштування
    • Розмір плати за навчання
    Освіта впродовж життя
    • Підвищення кваліфікації викладачів, співробітників
    • Підвищення кваліфікації на замовлення
  • Абітурієнтам
    Приймальна комісія
    • Склад приймальної комісії
    • Положення про приймальну комісію
    • Переведення та поновлення
    • Розклад роботи
    • Списки рекомендованих на навчання
    • Накази на зарахування
    • Рішення приймальної комісії
    • Контакти
    ВСТУП 2025
    • Правила прийому на навчання для здобуття вищої освіти
    • Державне замовлення
    • Інформація про гранти
    • Важливі дати: ВСТУП 2025
    • Вступникам з ТОТ
    • Реєстрація на ЄВІ та ЄФВВ
    • Інформаційні матеріали вступнику
    • Перелік спеціальностей та освітніх програм
    • Програми вступних випробувань
    • Графік вступних випробувань
    • Вартість навчання
    • Програми подвійних дипломів
    Вступ до аспірантури/докторантури
    • Правила прийому на навчання
    • Програми фахових вступних випробувань
    • Графік вступних випробувань
    • Рейтинговий список
    • Обсяги державного замовлення на підготовку аспірантів
    • Вартість навчання
  • Наука
    Загальна інформація
    • Основні досягнення
    • Інфраструктура забезпечення наукової діяльності
    • Центр колективного користування науковим обладнанням "НІККМЗ"
    • Напрями наукової діяльності
    • Звіти з наукової діяльності
    • Контактна інформація
    • Науково-інноваційні інститути
    • Наукові горизонти / Scientific Horizons
    Студентська наука
    • Всеукраїнські конкурси студентських наукових робіт
    • Всеукраїнські студентські олімпіади
    • Гранти НТСА
    • Науково-творчі об’єднання
    • Наукові конференції
    Підготовка та розвиток науково-педагогічних кадрів
    • Аспірантура і докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Міжнародні грантові проєкти
    • Наукові школи
    • Науковий рейтинг викладачів
    Політика академічної доброчесності
    • Академічна доброчесність
logo
  • Міжнародна діяльність
    Інфраструктура забезпечення міжнародної діяльності
    • Відділ міжнародного співробітницва
    • Інформаційний центр ЄС
    • Міжнародні зв’язки
    • Новини відділу міжнародного співробітництва
    • Стратегія інтернаціоналізації Поліського національного університету
    • HORIZON EUROPE
    • Erasmus +
    • JICA
    • Навчання іноземних громадян
    • Міжнародні стажування
    • Закордонна практика
    • Програми подвійних дипломів
    • Міжнародні проекти
    • DAAD «Tschernobyl heute – wilde Natur ohne Grenzen»
  • Foreign Students
    • Polissia National University
    • Invitation for study
    • Admission process
    • Sample documents of higher education
    • Temporary residence permit in Ukraine
    • Student’s Accommodation
    • Contacts
  • Студенту
    Соціальне обличчя Поліського університету
    • Стипендіальне забезпечення студентів
    • Психологічна підтримка
    • Профком
    • Твоє перше робоче місце
    • Соціальний та гуманітарний розвиток
    • Скринька довіри
    Студентське самоврядування
    • Склад самоврядування
    Спорт і відпочинок
    • Спортивні досягнення
    • Спортивні секції
    • Спортивні споруди
    • Гуртки
    • Заходи
    • Корисні контакти
    Побут та харчування
    • Студентське містечко
    • Їдальні, кафе
    • Корисні контакти
  • Ресурси і сервіси
logo
×
Університет Освітня діяльність Абітурієнтам Наука Міжнародна діяльність Foreign Students Студенту Ресурси та сервіси

Буднік Ольга Миколаївна

Посада: доцент кафедри

 Науковий ступінь: кандидат економічних наук

 Учене звання: доцент

 Дата народження: 29.10.1980 р.

 Працює в Поліському національному університеті з 2006 р.

 Науково-педагогічний стаж –  17 років

 

Web of science: http://www.researcherid.com/rid/C-1374-2018/budnik-olga

ORCIDID: 0000-0002-6611-3310

Google Scholar: scholar.google.com.ua/citations?user=Ek6u5x4AAAAJ&hl= uk

 

 

Базова освіта:

Диплом про закінчення Державного агроекологічного  університету за спеціальністю «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» (ТМ № 17206757 від 05.07.2002 р.)

 Наукові інтереси:  маркетинг, кооперативний маркетинг, сільськогосподарська кооперація.

 Кандидатська дисертація: «Становлення і розвиток підприємництва в аграрному секторі регіону» (спеціальність: 08.07.02 – економіка сільського господарства і АПК; науковий керівник – доктор економічних наук, професор Зіновчук В.В.) (Житомир, 2005)

 Навчальні курси: маркетинг; теорія маркетингу; мерчандайзинг; маркетинг послуг; аналіз маркетингової діяльності.

 Активності та досягнення:

  • член методичної комісії спеціальності 075 «Маркетинг»
  • член ГО «Об’єднання маркетологів України»
  • куратор академічної групи (спеціальність 075 «Маркетинг»).

Нагороди та відзнаки:

  • Почесна грамота Міністерства аграрної політики та продовольства України за успішне виконання доручення щодо проведення щорічного студентського конкурсу на кращий бізнес-план зі сторони сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів
  • Грамота Департаменту економічного розвитку торгівлі та міжнародного співробітництва Житомирської облдержадміністрації
  • Грамота Міністерства аграрної політики та продовольства України за сумлінну працю, особистий внесок у підготовку висококваліфікованих спеціалістів для аграрного сектора України, високий професіоналізм та з нагоди 90-річчя Житомирського національного агроекологічного університету
  • Грамота Міністерства освіти і науки України за високий професіоналізм, вагомі здобутки у науково-педагогічній діяльності, відповідальне ставлення до дорученої справи та з нагоди Дня працівника освіти

 Навчальні посібники:

  • Буднік О.М. Вступ до маркетингу. Маркетингова діяльність підприємства: навчальний посібник / В. В. Зіновчук, Л. В. Тарасович, О. М. Буднік та ін.. ; за ред.. В. В. Зіновчука, Л. В. Тарасович. Житомир: Вид-во О. О. Євенок, 2019. 464 с.
  • Буднік О.М. Форсайт сільської жіночої ініціативи через використання маркетингового інструментарію. Розвиток сільського жіночого підприємництва : практ. посібник / за ред. д.е.н., доц. Н.М. Куцмус. К.: “Центр учбової літератури”, 2019. С. 68-75.

 Монографії:

  • Буднік О.М. Архітектоніка концепту кооперативного маркетингу. Стратегія інклюзивного сільського розвитку на базі громад: проекти, реалії та європейські перспективи для України: монографія / за ред. Т.О. Зінчук. – К.: «Центр учбової літератури», 2019. 352 с.
  • Буднік О.М. Агрохолдинги і кооперативи: конкуренти чи партнери? Яке майбутнє сільськогосподарських кооперативів?: кол. монографія / за ред. В. Зіновчука. – Житомир: Поліський національний університет, 2022. С. 255–266.

 Фахові видання:

  • Yaremova M., Tarasovych, L., Kilnitska O., Budnik O. Activation of the investment potential as a prerequisite for man aging business development. Інвестиції: практика та досвід. 2023. №12. Р. 65–72. DOI: 10.32702/2306-6814.2023.12.65.
  • Budnik O., Tarasovych, L., Yaremova M., Zelinska A. The basic imperativesof the interactive study methods using when the marketing cycledisciplines teaching. Інвестиції: практика та досвід. №14. Р. 55–61. DOI: 10.32702/2306-6814.2023.14.55.
  • Budnik O., Skydan O., Sus L.. The role of agroholdings in the creation of cooperatives by rural communities. Agricultural and Resource Economics: International Scientific E-JournaL. Vol. 7, No. 3. с. 107-122 (Scopus).
  • Буднік О. М. Імплементація парадигми кооперативного маркетингу у фермерську активність. Наукові горизонти. Т. 23, № 11. С. 53–60.
  • Буднік О.М. Компліментарне поєднання класичних та інноваційних методів викладання в сучасній професійній освіті. Вісник ОНУ: Економіка. 2020. 5 (84).
  • Буднік О.М., Власенко О.П. Цифрова трансформація маркетингових технологій: кооперативний вектор. Наукові горизонти. 2020. 6(91). 42-51.
  • Budnik O.M. The cooperative marketing in agriculture: a conceptual approach. Сталий розвиток економіки : Міжнародний науково-виробничий журнал. 2019. № 3. С. 58–
  • Буднік О.М. Кооперативний маркетинг як складова діяльності особистих селянських господарств. Причорноморські економічні студії : Науковий журнал. Вип. 37. 2019. С. 76–
  • Буднік О.М. Кооперативний маркетинг як базис сучасного розвитку сільськогосподарських підприємств. Міжнародні економічні відносини та світове господарство : Науковий вісник Ужгородського національного університету. Вип. 27. ДВНЗ «Ужгородський національний університет», 2019. 24–
  • Буднік О.М. Сільськогосподарська кооперація в умовах ринкових трансформацій. Вчені записки Таврійського національного університету ім. В.І. Вернадського. К. 2019. 48-53.

 Основні науково-методичні публікації:

  • Методичні вказівки для практичних занять з дисципліни «Логістика» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 Маркетинг / Л. Тарасович, О. Буднік, С. Лавриненко. Житомир: Поліський університет. 2023. 45 с.
  • Методичні рекомендації з вивчення курсу «Аналіз маркетингової діяльності підприємств» для студентів спеціальності «Маркетинг» / О. М. Буднік. Житомир: ЖНАЕУ, 2020. 26 с.
  • Програма міждисциплінарного тренінгу «Маркетингові технології просування продукції на ринках В2В та В2С» для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Бакалавр» / В. В. Зіновчук, О. П. Власенко, Л. В. Тарасович та ін. Житомир: ЖНАЕУ, 2017. 20 с.
  • Наскрізна програма та методика організації практичної підготовки студентів за спеціальністю «Маркетинг» освітнього ступеня «Бакалавр» / В.В.Зіновчук, О.М.Буднік, І.М.Волкова та ін. Житомир: ЖНАЕУ, 2016. 32с.

Керівництво студентськими науковими роботами:

  • Юрчук В. Використання інструментів екологічного маркетингу в сфері лісогосподарювання (Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт, секція “Маркетинг” 2021 р., учасник)
  • Турська  Ю.В. «Маркетингове дослідження ТМ „Комо” та розробка пропозицій її удосконалення» (Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт з природничих, технічних та гуманітарних наук, напрям: «Сучасний маркетинг», 2018 р., учасник)
  • Левківська Р.С. «Аналіз комплексу маркетингу ТМ „Рошен””» (Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт з природничих, технічних та гуманітарних наук, напрям: «Сучасний маркетинг», 2018 р., учасник)
  • Рудзинський О.В. «Маркетингове дослідження діяльності компанії «Samsung»» (Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт, напрям: «Маркетинг, управління і економіка праці» 2017 р., учасник)

 Участь у виконанні науково-дослідних робіт:

  • «Розробити основні напрями розвитку сільськогосподарської кооперації та вертикальної інтеграції в маркетингових ланцюгах агропродовольчого сектора Північно-Західного регіону України» (номер державної реєстрації 0117U000152);
  • «Розробити науково-методичні засади, технології і організаційний інструментарій щодо випробування, впровадження в агропромислове виробництво наукових розробок та їх науково-консультаційного супроводження в умовах Житомирської області» (номер державної реєстрації 0119U000465).

 Підвищення кваліфікації

  • «Впровадження сучасних новітніх технологій навчання при викладанні дисципліни «Маркетинг»» (Свідоцтво 12 СПВ 076210 від 20.06.2014 р.). Національний університет біоресурсів і природокористування України ННІ післядипломної освіти
  • «Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності» (Свідоцтво СС 00493706/004467-17 від 23.10.2017 р.). Національний університет біоресурсів і природокористування України ННІ післядипломної освіти
  • «Використання інноваційно-технологічних процесів при вивченні дисципліни «Маркетинг послуг» (Свідоцтво від 09.10.2020 р.). Національний університет біоресурсів і природокористування України ННІ неперервної освіти і туризму

 Тези доповіді, виступи, інтерв’ю:

  • Budnik O. Agroholdings impact to the rural community and their social activity. Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики : матеріали VІ всеукраїнської наук.-практ. конф. кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва. м. Умань, 25.10.2021 р. С. 272-274.   
  • Буднік О.М. Cooperative marketing in the rural community life. Інструменти і практики публічного управління в контексті децентралізації : зб. матеріалів ІІ всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м.Житомир, 23 черв. 2020. Житомир : Поліський національний університет. С. 43-45.
  • Буднік О.М. The cooperative marketing for farmers Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики, Умань: УНУС, 2020. С. 9-12.
  • Budnik O., Vlasenko O. The cooperative marketing as an instrument of the invironmental trend involment. Органічне виробництво і продовольча безпека. Житомир: Поліський національний університет, 2020. С. 45–48.
  • Буднік О.М. Кооперативний маркетинг в агробізнесі: об’єктивна потреба сьогодення. Наукові читання – 2020. Житомир: ЖНАЕУ, 2020. С. 11–14.
  • Буднік О.М. Кооперативний маркетинг як інструмент розвитку агробізнесу. Кооперативні читання: 2019 рік : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., м. Житомир, 7 черв. 2019 р. Житомир: ЖНАЕУ, 2019. С. 87–90.
  • Буднік О.М. Агроперспектива кооперативного маркетингу. Наукові читання – 2019. Житомир: ЖНАЕУ, 2019. 5 С. 14–16.
  • Буднік О.М. Роль сільськогосподарської кооперації в діяльності особистих селянських господарств. Інтелектуальна економіка в умовах суспільних трансформацій : IV Міжнар. наук.-практ. форум. 25 жовтня 2018 р. Житомир: ЖНАЕУ. 2018 р. С. 99–101.
  • Буднік О.М. Імплементація маркетингової складової в практику діяльності сільськогосподарських кооперативів. Роль аграрних навчальних закладів у формуванні механізмів розвитку сільської кооперації сільських територій : збірн. тез міжнар. наук.-практ. конф. : науково-методичний центр інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності вищих навчальних закладів «Агроосвіта». 23-24 жовтня 2018 р. Київ. С. 47–49.

 Контакти:

E-mail:  olga-budnik@ukr.net

Робоче місце: каб. 512, корпус 4

 


Реквізити для оплати за послуги:

Одержувач - Поліський національний університет код - 00493681, рахунок UA248201720313221002201000272 ДКСУ у м. Києві. Плата за навчання - вказати П.І.Б., курс, факультет, форму навчання (денна чи заочна)

Форма для оплати усіх послуг


Адреса
бульвар Старий, 7, Житомир, Житомирська область, 10008
Приймальна комісія
(0412) 41-89-06
(063) 108-78-60
(097) 753-49-43
e-mail: mail@polissiauniver.edu.ua
Ректор університету
(0412) 47-13-56

© Copyright: Поліський національний університет