• Університет
    Загальна інформація
    • Історія та сучасність
    • Стратегія розвитку
    • Структура університету
    • Органи управління та самоврядування
    • Міжнародна співпраця
    • Наші досягнення
    • Первинна профспілкова організація співробітників університету
    • Відділ кадрів
    • Контактна інформація
    • Керівництво
    Публічна інформація
    • Політика сталого розвитку Поліського універстету
    • Гендерний план дій на 2022-2026 роки
    • Запобігання та протидії корупції
    • Громадське обговорення
    • Установчі документи
    • Центри та відділи університету
    • Ліцензії на провадження освітньої діяльності
    • Сертифікати про інституційну акредитацію, спеціальностей та освітніх програм
    • Ліцензування та акредитація
    • Мови освітнього процесу
    • Спеціальності та освітні програми
    • Кадрова політика університету
    • Приймальна комісія
    • Гуртожитки
    • Матеріально-технічне забезпечення
    • Кадрове забезпечення
    • Розмір плати за навчання
    • Фінансова звітність
    • Закупівлі товарів, робіт і послуг
    • Соціально-психологічний супровід
    • Накази, правила та інструкції
    • Додаткові послуги
    • Вчена рада
    • Звіти ректора
    Якість освіти
    • Політика забезпечення якості освітньої діяльності
    • Навчально-науковий центр забезпечення якості освіти
    • Моніторинг якості освітнього процесу
  • Освітня діяльність
    Загальна інформація
    • Нормативне забезпечення освітнього процесу
    • Сертифікати про акредитацію освітніх програм
    • Ліцензійний обсяг та контингент здобувачів вищої освіти
    • Мови освітнього процесу
    • Документи, що видаються по закінченню навчання
    Факультети та інститути
    • Факультет економіки та менеджменту
    • Агрономічний факультет
    • Факультет ветеринарної медицини та тваринництва
    • Факультет права, публічного управління та національної безпеки
    • Факультет лісового господарства та екології
    • Факультет інформаційних технологій, обліку та фінансів
    • Факультет інженерії та енергетики
    Організація освітнього процесу
    • Каталог освітніх програм
    • Каталог вибіркових дисциплін
    • Проєкти освітніх програм
    • Графіки навчального процесу
    • Дистанційне навчання
    • Аспірантура
    • Розклад занять
    • Рейтинги студентів для отримання стипендії
    • Асоціація випускників
    • Бази практик / стажування та працевлаштування
    • Розмір плати за навчання
    Освіта впродовж життя
    • Підвищення кваліфікації викладачів, співробітників
    • Підвищення кваліфікації на замовлення
  • Абітурієнтам
    Приймальна комісія
    • Склад приймальної комісії
    • Положення про приймальну комісію
    • Переведення та поновлення
    • Розклад роботи
    • Списки рекомендованих на навчання
    • Накази на зарахування
    • Рішення приймальної комісії
    • Контакти
    ВСТУП 2025
    • Правила прийому на навчання для здобуття вищої освіти
    • Державне замовлення
    • Інформація про гранти
    • Важливі дати: ВСТУП 2025
    • Вступникам з ТОТ
    • Реєстрація на ЄВІ та ЄФВВ
    • Інформаційні матеріали вступнику
    • Перелік спеціальностей та освітніх програм
    • Програми вступних випробувань
    • Графік вступних випробувань
    • Вартість навчання
    • Програми подвійних дипломів
    Вступ до аспірантури/докторантури
    • Правила прийому на навчання
    • Програми фахових вступних випробувань
    • Графік вступних випробувань
    • Рейтинговий список
    • Обсяги державного замовлення на підготовку аспірантів
    • Вартість навчання
  • Наука
    Загальна інформація
    • Основні досягнення
    • Інфраструктура забезпечення наукової діяльності
    • Центр колективного користування науковим обладнанням "НІККМЗ"
    • Напрями наукової діяльності
    • Звіти з наукової діяльності
    • Контактна інформація
    • Науково-інноваційні інститути
    • Наукові горизонти / Scientific Horizons
    Студентська наука
    • Всеукраїнські конкурси студентських наукових робіт
    • Всеукраїнські студентські олімпіади
    • Гранти НТСА
    • Науково-творчі об’єднання
    • Наукові конференції
    Підготовка та розвиток науково-педагогічних кадрів
    • Аспірантура і докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Міжнародні грантові проєкти
    • Наукові школи
    • Науковий рейтинг викладачів
    Політика академічної доброчесності
    • Академічна доброчесність
logo
  • Міжнародна діяльність
    Інфраструктура забезпечення міжнародної діяльності
    • Відділ міжнародного співробітницва
    • Інформаційний центр ЄС
    • Міжнародні зв’язки
    • Новини відділу міжнародного співробітництва
    • Стратегія інтернаціоналізації Поліського національного університету
    • HORIZON EUROPE
    • Erasmus +
    • JICA
    • Навчання іноземних громадян
    • Міжнародні стажування
    • Закордонна практика
    • Програми подвійних дипломів
    • Міжнародні проекти
    • DAAD «Tschernobyl heute – wilde Natur ohne Grenzen»
  • Foreign Students
    • Polissia National University
    • Invitation for study
    • Admission process
    • Sample documents of higher education
    • Temporary residence permit in Ukraine
    • Student’s Accommodation
    • Contacts
  • Студенту
    Соціальне обличчя Поліського університету
    • Стипендіальне забезпечення студентів
    • Психологічна підтримка
    • Профком
    • Твоє перше робоче місце
    • Соціальний та гуманітарний розвиток
    • Скринька довіри
    Студентське самоврядування
    • Склад самоврядування
    Спорт і відпочинок
    • Спортивні досягнення
    • Спортивні секції
    • Спортивні споруди
    • Гуртки
    • Заходи
    • Корисні контакти
    Побут та харчування
    • Студентське містечко
    • Їдальні, кафе
    • Корисні контакти
  • Ресурси і сервіси
logo
×
Університет Освітня діяльність Абітурієнтам Наука Міжнародна діяльність Foreign Students Студенту Ресурси та сервіси

Волкова Інна Михайлівна

Посада: доцент кафедри

Науковий ступінь: кандидат економічних наук

Учене звання: доцент

Дата народження: 23.09.1981

Працює в Поліському національному університеті з 2003 р.

Науково-педагогічний стаж – 19 років

 

Scopus Author ID:, h-index = 3

ResearcherID Web of Science: C-2144-2018

ORCID ID: 0000-0001-6240-4703

Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?hl=ru&user=8bwvUjAAAAAJ&view_op=list_works&sortby=pubdate

 Базова освіта:

Диплом про закінчення Державного агроекологічного університету за спеціальністю «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» від 11.07.2003р. ТМ № 23490725 

 Наукові інтереси: маркетингові технології управління підприємствами,  інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємств, маркетингові дослідження, поведінка споживачів.

 Кандидатська дисертація: «Формування експортного потенціалу молокопродуктового підкомплексу АПК» (спеціальність: 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності); науковий керівник – доктор економічних наук, професор В. В. Зіновчук (Житомир, 2008)

 Навчальні курси: маркетингові дослідження, поведінка споживача, інноваційний маркетинг.

 Активності та досягнення:

  • заступник керівника навчально-наукового центру забезпечення якості освіти Поліського національного університету (з 2020)
  • член методичної комісії спеціальності 075 «Маркетинг»
  • членкиня ГО «Об’єднання маркетологів України»
  • участь у складі журі фінального етапу ХІІ Всеукраїнського турніру юних економістів та популяризацію економічних знань серед знань серед молоді (жовтень 2016 р.)
  • членство в журі ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади для студентів вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації з науки «Маркетинг» 13–15 квітня 2016 р. ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана», м. Київ
  • співорганізатор та модератор щорічного навчально-професійного інтенсиву «Marketing Days»

Публікації: автор та співавтор понад 100 наукових та науково-методичних праць, у т. ч. 1 навчального посібника (у співавторстві), 5 колективних монографій

Навчальні посібники:

  • Маркетингова діяльність підприємства: навчальний посібник / В. В. Зіновчук та ін.; за ред. В. В. Зіновчука, Л. В. Тарасович. Житомир: Вид-во О. О. Євенок, 2019. 464 с. (Розділ: Маркетингові дослідження).

Основні наукові статті у виданнях, що індексуються наукометричною базою SCOPUS та WoS:

  • Bochko O., Kuziak V., Rosola U., Karpii O., Stepanenko N., Volkova I. Investigation of the tendencies of social networking in the modern society. The 35th IBIMA Conference on 1-2 April, 2020, Sevilee, Spain. – Conference proceedings (ISBN: 978-0-9998551-4-0, Published in the USA).

Основні наукові праці у фахових вітчизняних та іноземних наукових виданнях:

  • Степаненко Н. І., Волкова І. М. Інформаційна система розробки маркетингових рішень в товарній політиці підприємств сфери агробізнесу. Економіка та суспільство. 2022. №. 44. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1876/1808
  • Волкова І. М., Степаненко Н. І. Маркетингове інформаційне супроводження товарної політики підприємств сфери агробізнесу. Вісник Університету «Україна» (Серія «Економіка, менеджмент, маркетинг»). 2022. Вип. 6 (33). URL: https://ekonomics.com.ua/p9-visnik-6-33-2022.
  • Степаненко Н.І., Волкова І.М. Інтегральна оцінка товарної політики підприємств сфери агробізнесу. Науковий погляд: економіка та управління. 2021. №. 6 (76). С. 52-57.
  • Волкова І.М., Степаненко Н.І. Діагностика маркетингового інформаційного забезпечення товарної політики підприємств сфери агробізнесу. Вісник Одеського національного університету імені І.І. Мечникова. 2021. Т. 26. Вип. 5 (90). С.36-41.
  • Степаненко Н.І., Волкова І.М. Моделювання споживацької поведінки в контексті формування лояльності цільової аудиторії. Економіка та суспільство. 2020. № 22. URL: https//economyandsociety.in.uaindex.php/journal/article/view/100.
  • Степаненко Н.І., Волкова І.М. Методичні засади ідентифікації моделі конкурентного середовища підприємств сфери агробізнесу. Інфраструктура ринку. 2019. № 38. URL: http://www.market-inf.od.ua/uk/38-2019.
  • Власенко О.П., Волкова І.М. Трансакційні витрати маркетингової діяльності підприємств агробізнесу. Східна Європа: економіка, бізнес та управління. 2018. № 1 (12). URL: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/12-2018-ukr.
  • Степаненко Н.І., Волкова І.М. Маркетингові методи дослідження як інформаційне супроводження товарної політики аграрних підприємств. Східна Європа: економіка, бізнес та управління. 2017. № 3 (08). URL: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/8-2017-ukr.
  • Волкова І. М. Трансдисциплінарна інтерпретація природи маркетингових досліджень. Вісник ЖНАЕУ. 2017. № 2. С. 31–34.

 Основні науково-методичні публікації:

  • Методичні вказівки для практичних занять з дисципліни «Інноваційний маркетинг» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» / І.М. Волкова, Н.І. Степаненко. Житомир: Поліський університет. 2023. 20 с.
  • Методичні рекомендації для підготовки та захисту курсової роботи з дисципліни «Маркетингові дослідження» для студентів ОПП Маркетинг (перший (бакалаврський) рівень) спеціальності 075 «Маркетинг» / І. М. Волкова, Н. І. Степаненко. Житомир: ЖНАЕУ. 2021. 25 с.
  • Методичні рекомендації до вивчення дисципліни «Маркетингові дослідження» для студентів освітнього ступеня «Бакалавр» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / І. М. Волкова, Н. І. Степаненко. Житомир: ЖНАЕУ. 2019. 31 с.
  • Наскрізна програма та методика організації практичної підготовки студентів за спеціальністю «Маркетинг» освітнього ступеня «Бакалавр» / В.В.Зіновчук, О.М.Буднік, І.М.Волкова та ін. Житомир: ЖНАЕУ, 2016. 32с.
  • Волкова І. М. Методичні рекомендації з вивчення навчальної дисципліни «Маркетингові дослідження» (для студентів ОС «Бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг» усіх форм навчання). Житомир: ЖНАЕУ, 2017. 38 с.
  • Волкова І. М. Методичні рекомендації з вивчення навчальної дисципліни «Поведінка споживача» (для студентів ОС «Бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг» усіх форм навчання). Житомир: ЖНАЕУ, 2017. 30 с.

 Керівництво студентськими науковими роботами:

  • керівництво студентською роботою студентки ОПП «Маркетинг» Фоменко Єлизавети на тему «Маркетингові дослідження упаковки товарів ТОВ «Житомирський м’ясокомбінат» для участі у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (Університет імені Альфреда Нобеля, листопад 2021 р. – січень 2022 р)
  • лауреат Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з маркетингу «Молодь опановує маркетинг» ім. І. Ткаченка 2018-2019 н. р. студентка ОПП «Маркетинг» Пампура Тетяна (тема «Дослідження особливостей комунікаційної політики з поколінням Z (на прикладі «Гнатюк Арт Центр», м. Житомир)».
  • керівництво студентською науковою роботою на тему «Маркетинг органічної продукції» для участі у ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з маркетингу «Молодь опановує маркетинг» ім. І. Ткаченка 2016-2017 н. р. (лауреати конкурсу – студентки ОПП «Маркетинг» Безик Ірина та Цимбалюк Ольга).

Участь у виконанні науково-дослідних робіт:

  • «Стратегічні імперативи розвитку маркетингових технологій в агробізнесі» (держ. реєстр. номер 0119U101114) – відповідальний виконавець, ініціативна тематика
  • «Розробити основні напрями розвитку сільськогосподарської кооперації і вертикальної інтеграції в маркетингових ланцюгах агропродовольчого сектора Північно-Західного регіону України» (держ. реєстр. номер 0117U000152) – відповідальний виконавець, ініціативна тематика
  • Договір з надання маркетинг-консалтингу ТОВ «ЖИТОМИР-АГРОПОСТАЧ», м. Житомир (№ 16-06 від 14.06.2022 р., госпдоговірна тематика) – відповідальний виконавець.

 Підвищення кваліфікації

  • Ягеллонський університет, кафедра Польсько-Українських Студій (Польща) (11.2022–18.12.2022)
  • Освітній центр Верховної Ради України та Одеський національний університет імені І. І. Мечникова (07.03.2023-25.04.2023)
  • ГО «Прогресильні» (03.2023-19.04.2023)
  • Сумський державний університет, Центр розвитку кадрового потенціалу навчального закладу ГО «Центр освіти впродовж життя» програма ПК «Social Media Marketing: базовий курс викладача», 23.09.2021-28.09.2021, 1 кредит ECTS/30 год., СП № 05408289/2583-21
  • University of Finance, Business and Entrepreneurship, Bulgaria; “Modern Teaching Methods and Innovative Technologies in Higher Education: European Experience and Global Trend”, 04.2021-15.07.2021, 6 credits ECTS/180 hours, № BG/VUZF/844-2021
  • Національний університет біоресурсів і природокористування України, ННІ неперервної освіти і туризму; програма ПК «Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності», 17.02.2020-28.02.2020, 3 кредити ECTS/90 год., СС 00493706/011299-20

 Міжнародна активність:

  • University of Finance, Business and Entrepreneurship, Bulgaria; “Modern Teaching Methods and Innovative Technologies in Higher Education: European Experience and Global Trend”, 04.2021-15.07.2021, 6 credits ECTS/180 hours, № BG/VUZF/844-2021

 Деякі доповіді, виступи, інтерв’ю:

  • Волкова І. М. Формування маркетингової комунікаційної політики підприємства. Маркетинг в умовах цифрової трансформаії / Електронний ресурс: зб. наук. ст. студ. заоч. форми навч. / відп. ред. О. С. Бондаренко. – Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2022. Ч. 1. С. 152–157.
  • Степаненко Н. І., Волкова І. М. Маркетингові дослідження як основа розробки управлінських рішень в товарній політиці підприємств. 100-річчя Поліського національного університету: здобутки, реалії, перспективи : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 1 лист. 2022 р. Житомир : Поліський національний університет, 2022. С. 140–142.
  • Степаненко Н. І., Волкова І. М. Інформаційний маркетинг менеджмент як інноваційна технологія управління відносинами з клієнтами. Менеджмент. Маркетинг. Логістика: тренди та подолання викликів : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених, аспірантів, студентів, присвяченої 100-річчю Поліського національного університету, 6 груд. 2022 р. Житомир : Вид-во «Поліський національний університет», 2022. С. 39–41.
  • Волкова І.М., Степаненко Н.І. Геомаркетинг як сучасний інструмент маркетингу. Функціонування та розвиток бізнесу України в умовах загроз та глобалізаційних процесів в економіці : матеріали III Всеукр. наук.-практ. конф. 30 лист.–1 груд. 2022 р. Харків : Нац. аерокосм. ун-т ім. М. Є. Жуковського, «Харків. авіац. ін-т», 2022. С. 18–19.
  • Волкова І.М. Стратегічні аспекти формування маркетингової комунікативної політики підприємства. Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики : матеріали VІІ Всеукр. наук.-практ. конф. кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва, 25 жовт. 2022 р. Умань : Уманський національний університет садівництва. 2022. С. 17–18.
  • Волкова І.М., Степаненко Н.І. Продуктові інновації у парадигмі товарної політики підприємства. Маркетингова освіта в Україні: Збірник матеріалів V Міжнар. наук.- практ. Інтернет-конф., м. Київ, 7–8 жовтня 2021 р : [Електронний ресурс], К.: КНЕУ, 2021. С. 387-389.
  • Волкова І.М., Степаненко Н.І. Стратегічні пріоритети маркетингових досліджень товарної політики аграрних підприємств на зовнішніх ринках. Оцінка рівня розвитку інфраструктури країни в умовах інноваційної економіки: матер. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Дніпро, 23 бер. 2019 р.). Дніпро: НО «Перспектива», 2019. С. 37–40.
  • Пампура Т., Степаненко Н., Волкова І. Соціологічне дослідження споживчих мотивацій як основи формування комунікаційної політики. Молодь опановує маркетинг: Зб. матер. Всеукраїнської міжвузівської наук. студентської конференції 22–25 травня 2019 р. К.: Українська асоціація маркетингу, 2019. С. 30–34.
  • Степаненко Н.І., Волкова І.М. Маркетинговий аудит діяльності кооперативних підприємств. Кооперативні читання: 2019 рік: матер. Всеукраїнської наук.-практ. конф. (м. Житомир, 7 черв. 2019 р.). Житомир: ЖНАЕУ: ЦЕДР, 2019. С. 168–171.
  • Волкова І.М., Степаненко Н.І. Маркетингові пріоритети товарної політики аграрних підприємств на міжнародних ринках. Реформування економіки в контексті міжнародного співробітництва: механізми та стратегії: матер. доп. Міжнар. наук.-практ. конф.(м. Запоріжжя, 16 березня 2019 р.). Запоріжжя: Класичний приватний університет, 2019. С. 46–49.
  • Волкова І. М. Формування маркетингових стратегій органічних підприємств ринках. Органічне виробництво і продовольча безпека: зб. матеріалів доп. учасн. VІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Житомир, 25–26 трав. 2019. Житомир : Полісся, 2018. С. 219–221.
  • Степаненко Н.І. Маркетингові імперативи ефективності органічних підприємств / Н.І. Степаненко, І.М. Волкова // Органічне виробництво і продовольча безпека. – Житомир: Вид.-во: Поліський національний університет, 2020. – С. 380-386.

Персональна сторінка: https://www.facebook.com/vimztua

Контакти:

Тел.: +380679967141

E-mail: innavlk23@gmail.com

Робоче місце: каб. 212, корпус 4


Реквізити для оплати за послуги:

Одержувач - Поліський національний університет код - 00493681, рахунок UA248201720313221002201000272 ДКСУ у м. Києві. Плата за навчання - вказати П.І.Б., курс, факультет, форму навчання (денна чи заочна)

Форма для оплати усіх послуг


Адреса
бульвар Старий, 7, Житомир, Житомирська область, 10008
Приймальна комісія
(0412) 41-89-06
(063) 108-78-60
(097) 753-49-43
e-mail: mail@polissiauniver.edu.ua
Ректор університету
(0412) 47-13-56

© Copyright: Поліський національний університет