• Університет
    Загальна інформація
    • Історія та сучасність
    • Стратегія розвитку
    • Структура університету
    • Органи управління та самоврядування
    • Міжнародна співпраця
    • Наші досягнення
    • Первинна профспілкова організація співробітників університету
    • Відділ кадрів
    • Контактна інформація
    • Керівництво
    Публічна інформація
    • Політика сталого розвитку Поліського універстету
    • Гендерний план дій на 2022-2026 роки
    • Запобігання та протидії корупції
    • Громадське обговорення
    • Установчі документи
    • Центри та відділи університету
    • Ліцензії на провадження освітньої діяльності
    • Сертифікати про інституційну акредитацію, спеціальностей та освітніх програм
    • Ліцензування та акредитація
    • Мови освітнього процесу
    • Спеціальності та освітні програми
    • Кадрова політика університету
    • Приймальна комісія
    • Гуртожитки
    • Матеріально-технічне забезпечення
    • Кадрове забезпечення
    • Розмір плати за навчання
    • Фінансова звітність
    • Закупівлі товарів, робіт і послуг
    • Соціально-психологічний супровід
    • Накази, правила та інструкції
    • Додаткові послуги
    • Вчена рада
    • Звіти ректора
    Якість освіти
    • Політика забезпечення якості освітньої діяльності
    • Навчально-науковий центр забезпечення якості освіти
    • Моніторинг якості освітнього процесу
  • Освітня діяльність
    Загальна інформація
    • Нормативне забезпечення освітнього процесу
    • Сертифікати про акредитацію освітніх програм
    • Ліцензійний обсяг та контингент здобувачів вищої освіти
    • Мови освітнього процесу
    • Документи, що видаються по закінченню навчання
    Факультети та інститути
    • Факультет економіки та менеджменту
    • Агрономічний факультет
    • Факультет ветеринарної медицини та тваринництва
    • Факультет права, публічного управління та національної безпеки
    • Факультет лісового господарства та екології
    • Факультет інформаційних технологій, обліку та фінансів
    • Факультет інженерії та енергетики
    Організація освітнього процесу
    • Каталог освітніх програм
    • Каталог вибіркових дисциплін
    • Проєкти освітніх програм
    • Графіки навчального процесу
    • Дистанційне навчання
    • Аспірантура
    • Розклад занять
    • Рейтинги студентів для отримання стипендії
    • Асоціація випускників
    • Бази практик / стажування та працевлаштування
    • Розмір плати за навчання
    Освіта впродовж життя
    • Підвищення кваліфікації викладачів, співробітників
    • Підвищення кваліфікації на замовлення
  • Абітурієнтам
    Приймальна комісія
    • Склад приймальної комісії
    • Положення про приймальну комісію
    • Переведення та поновлення
    • Розклад роботи
    • Списки рекомендованих на навчання
    • Накази на зарахування
    • Рішення приймальної комісії
    • Контакти
    ВСТУП 2025
    • Правила прийому на навчання для здобуття вищої освіти
    • Державне замовлення
    • Інформація про гранти
    • Важливі дати: ВСТУП 2025
    • Вступникам з ТОТ
    • Реєстрація на ЄВІ та ЄФВВ
    • Інформаційні матеріали вступнику
    • Перелік спеціальностей та освітніх програм
    • Програми вступних випробувань
    • Графік вступних випробувань
    • Вартість навчання
    • Програми подвійних дипломів
    Вступ до аспірантури/докторантури
    • Правила прийому на навчання
    • Програми фахових вступних випробувань
    • Графік вступних випробувань
    • Рейтинговий список
    • Обсяги державного замовлення на підготовку аспірантів
    • Вартість навчання
  • Наука
    Загальна інформація
    • Основні досягнення
    • Інфраструктура забезпечення наукової діяльності
    • Центр колективного користування науковим обладнанням "НІККМЗ"
    • Напрями наукової діяльності
    • Звіти з наукової діяльності
    • Контактна інформація
    • Науково-інноваційні інститути
    • Наукові горизонти / Scientific Horizons
    Студентська наука
    • Всеукраїнські конкурси студентських наукових робіт
    • Всеукраїнські студентські олімпіади
    • Гранти НТСА
    • Науково-творчі об’єднання
    • Наукові конференції
    Підготовка та розвиток науково-педагогічних кадрів
    • Аспірантура і докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Міжнародні грантові проєкти
    • Наукові школи
    • Науковий рейтинг викладачів
    Політика академічної доброчесності
    • Академічна доброчесність
logo
  • Міжнародна діяльність
    Інфраструктура забезпечення міжнародної діяльності
    • Відділ міжнародного співробітницва
    • Інформаційний центр ЄС
    • Міжнародні зв’язки
    • Новини відділу міжнародного співробітництва
    • Стратегія інтернаціоналізації Поліського національного університету
    • HORIZON EUROPE
    • Erasmus +
    • JICA
    • Навчання іноземних громадян
    • Міжнародні стажування
    • Закордонна практика
    • Програми подвійних дипломів
    • Міжнародні проекти
    • DAAD «Tschernobyl heute – wilde Natur ohne Grenzen»
  • Foreign Students
    • Polissia National University
    • Invitation for study
    • Admission process
    • Sample documents of higher education
    • Temporary residence permit in Ukraine
    • Student’s Accommodation
    • Contacts
  • Студенту
    Соціальне обличчя Поліського університету
    • Стипендіальне забезпечення студентів
    • Психологічна підтримка
    • Профком
    • Твоє перше робоче місце
    • Соціальний та гуманітарний розвиток
    • Скринька довіри
    Студентське самоврядування
    • Склад самоврядування
    Спорт і відпочинок
    • Спортивні досягнення
    • Спортивні секції
    • Спортивні споруди
    • Гуртки
    • Заходи
    • Корисні контакти
    Побут та харчування
    • Студентське містечко
    • Їдальні, кафе
    • Корисні контакти
  • Ресурси і сервіси
logo
×
Університет Освітня діяльність Абітурієнтам Наука Міжнародна діяльність Foreign Students Студенту Ресурси та сервіси

Вітер Світлана Анатоліївна

Посада: доцент кафедри

Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук

Працює в Поліському національному університеті з 2015 р.

Педагогічний стаж – 13 років

ORCID ID: 0000-0003-4350-8077

Google Scholar: Google Академія, h-index = 4

 

Базова освіта:

Диплом з відзнакою про закінчення Державного агроекологічного університету за спеціальністю «Облік і аудит» від 05.09.2003 р. ТМ № 23523359

Наукові інтереси: компетентнісний підхід в освіті; інформаційне середовище облікової системи у сфері бізнесу; організація бізнесу і діловодства; формування професійної етики бухгалтерів, аудиторів, податківців.

Кандидатська дисертація: «Формування економічної компетентності молодших спеціалістів у процесі фахової підготовки в агротехнічних коледжах» (спеціальність: 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти; науковий керівник – доктор педагогічних наук Вачевський М.В.) (Київ, 2014).

Навчальні курси: діловодство та документація, організація бізнесу і діловодства, облік на підприємствах зарубіжних країн.

Активності та досягнення:

  • відповідальний редактор журналу «Економіка, облік, податки в суспільстві»
  • член громадської організації «Житомирська спілка фахівців з бухгалтерського обліку і оподаткування»
  • член громадської організації «Житомирське товариство науковців польського походження»
  • член Житомирського обласного об’єднання Всеукраїнського товариства «Просвіта» ім.Т.Шевченка
  • видання двох поетичних збірок «На берегах душі (2018), «Суцвіття почуттів на стеблах долі» (2019)

Нагороди та відзнаки:

  • Грамота Житомирської обласної ради (2007 р.)
  • Грамота Житомирського національного агроекологічного університету (2016 р.)
  • Почесна грамота Житомирського національного агроекологічного університету (2017 р.)
  • Відзнака «Українська берегиня» (2020 р.). 

Публікації: автор монографії, співавтор монографії, автор і співавтор понад 50 наукових праць

  1. Вітер С.А., Вітер З.Д. Обліково-аналітичне забезпечення стратегічного управління витратами на збут сільськогосподарських підприємств. Агросвіт. 2016. № 12. С.34–40
  2. Вітер С.А. Власна торгова марка підприємств споживчої кооперації як об’єкт обліку. Кооперативні читання: 2016 рік: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 16 червня 2016 р., Житомир: ЖНАЕУ, 2016. С.147–154.
  3. Суліменко Л.А., Киян А.В., Вітер С.А. Особливості обліку біологічних активів та продукції на підприємствах лісового господарства. Молодий вчений. 2017. № 8(48). С. 474-480
  4. Суліменко Л. А., Киян А.В., Вітер С. А. Особливості обліку витрат на підприємствах лісового господарства України. Danish Scientific Journal. 2017. № 3. С. 11–
  5. Гайдучок Т.С., Дмитренко О.М., Вітер С.А.Сучасний стан та обліково-аналітичне забезпечення управління підприємствами аквакультури. Наукові горизонти. 2018. №5 (68), ЖНАЕУ, С. 60–69.
  6. Суліменко Л.А., Киян А.В., Вітер С.А. Облік і аналіз розрахунків з оплати праці. Інфраструктура ринку. 2018. Вип.18. С.395–404
  7. Вітер С.А. Екологічний контролінг як концепція управління природоохоронною діяльністю лісогосподарських підприємств. Modern economic research: theory, methodology, strategy: International scientific conference. Kielce, September 28th, 2018. С.84–87.
  8. Вітер С.А., Вітер З.Д. Забезпечення якості облікової інформації для потреб управлінської системи. Нові інформаційні технології управління бізнесом: зб.тез Всеукр. наук.-практ. конф., Київ. 2018. С.34–39
  9. Суліменко Л.А., Вітер С.А. Інформаційне забезпечення управління доходами об’єднаних територіальних громад. Наукові горизонти. № 3 (76). С.48-56.
  • Вітер С.А. Формування професійної етики майбутніх бухгалтерів як важливої складової професійної компетентності. Сучасні проблеми обліку, аналізу, аудиту й оподаткування суб’єктів господарської діяльності: теоретичні, практичні та освітянські аспекти: Зб. наук. праць за матеріалами ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 28-29 березня 2019. Част. 2. Дніпро: НМетАУ, 2019. С.525–528.
  • Вітер С.А., Вітер З.Д. Управління видатками об’єднаних територіальних громад. Наукові читання – 2019: наук.-практ.конф. науково-педагогічних працівників, докторантів, аспірантів та молодих вчених, 15 травня, 2019. Житомир. 2019. С. 16-17.
  • Дмитренко О.М., Вітер С.А. Обліково-аналітичні аспекти формування нефінансової звітності українськими компаніями. Облік і фінанси. 2020. №2 (88). С18–28.
  • Вітер С.А. Окремі аспекти формування механізму кадрового аудиту на підприємствах. Економіка, облік, податки в суспільстві. №1(7). 2020. С.12-15
  • Вітер С.А., Дмитренко О.М. Відображення соціальних аспектів діяльності у нефінансовій звітності підприємств. Сучасні проблеми обліку, аналізу, аудиту й оподаткування суб’єктів господарської діяльності: теоретичні, практичні та освітянські аспекти: збірник наукових праць за матеріалами ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції (30-31 березня 2020 р.). Дніпро: НМетАУ, 2020. С. 67–73.
  • Вітер С.А., Дмитренко О.М. Контролінг соціально-екологічної діяльності підприємств в контексті реалізації концепції сталого розвитку. Соціально-економічні проблеми розвитку регіонів: матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Житомир, 15 травня 2020 року. Житомир: ЖНАЕУ, 2020. С. 171–176.
  • Вітер С.А., Вітер З.Д. Нефінансова звітність в системі менеджменту соціально відповідальних компаній. Менеджмент, аудит та фінанси: стан, проблеми та науково-економічний розвиток: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м.Дніпро, 23 травня 2020 р.). Дніпро: НО «Перспектива», 2020. С.47–51.

Монографії:

  • Вітер С. Формування економічної компетентності молодших спеціалістів у процесі фахової підготовки в агротехнічних коледжах: монографія. Дрогобич: Коло, 2014. 230 с.
  • Вітер С.А. Формування системи первинної облікової інформації: сучасні аспекти документообігу. Сучасні виклики та тенденції розвитку обліку, оподаткування, аудиту і звітності в Україні й світі: колективна монографія. Житомир: ПП «Рута», 2020. С.50-59.

Основні науково-методичні публікації:

  • Облік і аудит: Практикум / Малюга Н.М., Вітер С.А., Майдуда Г.С. Житомир: ПНУ, 2020. 70 с. (електронний ресурс)
  • Методичні вказівки до проведення практичного тренінгу «Організація бізнесу і діловодства» для студентів освітнього ступеня «бакалавр» спеціальності 071 «Облік і оподаткування» / С.А.Вітер. Житомир: ЖНАЕУ. 2019. 30 с. (електронний ресурс)
  • Облік і аудит: електронний конспект лекцій для студентів денної та заочної форми навчання спеціальності 073 «Менеджмент» освітнього ступеня «бакалавр» / укл.С.А.Вітер. Житомир: ЖНАЕУ. 2019. 125 с.

Керівництво студентськими науковими роботами:

  • Керівник гуртка «Актуальні питання теорії, методології та організації бухгалтерського обліку»

       Участь у виконанні науково-дослідних робіт:

  • «Інструменти обліково-статистичного та бюджетного забезпечення оцінювання і контролювання розвитку інтелектуальної економіки в системі формування економічного потенціалу фінансово самодостатніх Smart Village в умовах функціонування об’єднаних територіальних громад» (номер державної реєстрації 0118U100557) – виконавець;
  • «Розвиток бухгалтерського обліку, статистики, контролю і оподаткування в умовах економічного зростання України основаному на залученні інвестицій та інноваційному виробництві продуктів з високим ступенем доданої вартості» (номер державної реєстрації 0118U100564) – виконавець;
  • «Стратегія реформування підприємництва, бухгалтерського обліку і оподаткування в лісовому господарстві для забезпечення довгострокових інтересів України на основі поєднання принципів державного регулювання і механізмів ринкових відносин з огляду на цілі децентралізації влади» (номер державної реєстрації 0118U100585) – виконавець.

 Підвищення кваліфікації

  • Національний університет біоресурсів і природокористування України, підвищення кваліфікації за темою «Упровадження у навчальний процес (інтерактивних) методів навчання при викладанні дисципліни «Облік і звітність в оподаткуванні», сертифікат 12СПВ 185969 від 08.04.2016 р.
  • Національний університет біоресурсів і природокористування України, підвищення кваліфікації за темою «Педагогічні основи вибору методів і засобів навчання у вищому навчальному закладі в умовах пандемії», сертифікат СС 00493706/012396-20 від 09.10.2020 р.
  • курс навчання «Швидкий старт у MASTER: бухгалтерія для малого та середнього бізнесу», (сертифікат ОЗ-009-6 від 28.02.2018)
  • курс навчання з питань законодавства у сфері державних та публічних закупівель за програмою, що рекомендована Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (сертифікат від 02.02.2018)
  • курс навчання по роботі з програмним забезпеченням M.E.Doc (сертифікат 00000004 від 06.07.2018)
  • курс Міністерства цифрової трансформації України «Цифрова грамотність державних службовців 1.0 на базі інструментів «Google» (сертифікат від 30.09.2020 р.)
  • курси на освітній платформі Prometheus: «Медіаграмотність для освітян» (сертифікат від 18.11.2020 р.), «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти» (сертифікат від 24.11.2020 р.)

Контакти:

E-mail:  vitersvitlana@i.ua

Робоче місце: каб. 104, корпус 2

 


Реквізити для оплати за послуги:

Одержувач - Поліський національний університет код - 00493681, рахунок UA248201720313221002201000272 ДКСУ у м. Києві. Плата за навчання - вказати П.І.Б., курс, факультет, форму навчання (денна чи заочна)

Форма для оплати усіх послуг


Адреса
бульвар Старий, 7, Житомир, Житомирська область, 10008
Приймальна комісія
(0412) 41-89-06
(063) 108-78-60
(097) 753-49-43
e-mail: mail@polissiauniver.edu.ua
Ректор університету
(0412) 47-13-56

© Copyright: Поліський національний університет