Кафедру менеджменту та маркетингу утворено в жовтні 2021 р. внаслідок реорганізації кафедри менеджменту організацій і адміністрування ім. М.П. Поліщука та кафедри маркетингу шляхом їх злиття (наказ від 28.10.2021 р. № 196/од). Їх багаторічна історія та гарні здобутки стали надбанням новоствореної кафедри (детальна інформація за посиланнями: http://surl.li/ckthf; http://surl.li/ckthb).
Кафедра менеджменту та маркетингу є окремим структурним підрозділом університету у складі факультету економіки та менеджменту. До об’єднання кафедру менеджменту організацій і адміністрування ім. М.П. Поліщука очолювала докторка економічних наук, професорка Ірина Кравчук, кафедру маркетингу – доктор економічних наук, професор, заслужений діяч науки і техніки України Віталій Зіновчук. Наразі кафедру менеджменту та маркетингу очолює кандидатка економічних наук, доцентка Людмила Тарасович.
Кафедра здійснює підготовку висококваліфікованих фахівців для різних галузей регіональної, національної та міжнародної економік, здатних приймати та реалізовувати ефективні рішення у сферах менеджменту й маркетингу, використовувати сучасні креативні методи забезпечення ефективності бізнесу. Ключовим завданням кафедри є реалізація освітнього процесу на засадах студенто- й практико-орієнтованості, підвищення якості освітніх послуг та формування фахової конкурентоспроможності здобувачів освіти, інтеграція науково-освітнього потенціалу викладачів і студентів у міжнародну науково-освітню спільноту.
На кафедрі менеджменту та маркетингу функціонують:
Освітні програми, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти у галузі знань 07 «Управління та адміністрування»:
Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти:
Другий (магістерський) рівень вищої освіти:
Третій (освітньо-науковий) рівень вищої освіти:
Ми у соцмережах: Facebook: https://www.facebook.com/groups/366277195307165/?ref=share
КОНТАКТИ
моб. +380977487165; +30685091849
e-mail: liudmyla.tarasovych@polissiauniver.edu.ua