Гуртки на базі Психологічного хабу «Safe Space» для здобувачів вищої освіти: «Екологія сім’ї», «Soft skills – ключ до психологічної безпеки», «Психологія міжособистісної взаємодії», «Психологія успіху».
Факультатив на базі Психологічного хабу «Safe Space» для учнів: «Психологія успіху».
Участь у наукових конференціях, зокрема: «Особистість у кризових умовах та критичних ситуаціях життя» спільно із кафедрою психології Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка
Досягнення
Наукова школа
«Психологія розвитку людини»
Наукову школу було засновано 26 червня 2019 року.
Засновником є доктор психологічних наук, професор, академік Національної академії вищої освіти України Лариса Петрівна Журавльова.
Послідовниками є доктори наук Камінська Ольга Володимирівна, Шпак Марія Мирославівна, кандидати наук Коломієць Тетяна Володимирівна, Можаровська Тетяна Вікторівна, Литвинчук Алла Іванівна, Романова Марина Костянтинівна, Лучків Віталія Зіновіївна, доктори філософії Гречуха Ірина Анатоліївна, Мужанова Наталія Володимирівна.
Мета і завдання наукової школи.
Метою є вивчення психологічних закономірностей розвитку особистості в умовах сучасного соціокультурного середовища.
Завдання наукової школи полягають у:
1) дослідженні специфіки основних сфер, в яких відбувається розвиток особистості: соціально-психологічні та психолого-педагогічні виміри особистісного зростання, особливості професійних самовизначення та становлення у системі особистісного зростання, міждисциплінарні технології вдосконалення та самовдосконалення особистості;
2) розкритті екологічних, етнічних та субкультурних аспектів особистісного зростання; психологічних особливостей розвитку здібностей, творчості, емоційного інтелекту, прив’язаності та міжособистісної взаємодії на різних онтогенетичних етапах становлення особистості, професійного самовизначення в системі особистісного зростання;
3) висвітленні нових проблем узгодженості технологій та психіки в контексті сучасного науково-технічного розвитку, зокрема, аналізу проблем особистісного зростання в рамках філософії та психології.
Основним науковим напрямом школи є вивчення психологічних закономірностей розвитку особистості в умовах сучасних трансформаційних процесів суспільства.