• Університет
    Загальна інформація
    • Історія та сучасність
    • Стратегія розвитку
    • Структура університету
    • Органи управління та самоврядування
    • Міжнародна співпраця
    • Наші досягнення
    • Первинна профспілкова організація співробітників університету
    • Відділ кадрів
    • Контактна інформація
    • Керівництво
    Публічна інформація
    • Політика сталого розвитку Поліського універстету
    • Гендерний план дій на 2022-2026 роки
    • Запобігання та протидії корупції
    • Громадське обговорення
    • Установчі документи
    • Центри та відділи університету
    • Ліцензії на провадження освітньої діяльності
    • Сертифікати про інституційну акредитацію, спеціальностей та освітніх програм
    • Ліцензування та акредитація
    • Мови освітнього процесу
    • Спеціальності та освітні програми
    • Кадрова політика університету
    • Приймальна комісія
    • Гуртожитки
    • Матеріально-технічне забезпечення
    • Кадрове забезпечення
    • Розмір плати за навчання
    • Фінансова звітність
    • Закупівлі товарів, робіт і послуг
    • Соціально-психологічний супровід
    • Накази, правила та інструкції
    • Додаткові послуги
    • Вчена рада
    • Звіти ректора
    Якість освіти
    • Політика забезпечення якості освітньої діяльності
    • Навчально-науковий центр забезпечення якості освіти
    • Моніторинг якості освітнього процесу
  • Освітня діяльність
    Загальна інформація
    • Нормативне забезпечення освітнього процесу
    • Сертифікати про акредитацію освітніх програм
    • Ліцензійний обсяг та контингент здобувачів вищої освіти
    • Мови освітнього процесу
    • Документи, що видаються по закінченню навчання
    Факультети та інститути
    • Факультет економіки та менеджменту
    • Агрономічний факультет
    • Факультет ветеринарної медицини та тваринництва
    • Факультет права, публічного управління та національної безпеки
    • Факультет лісового господарства та екології
    • Факультет інформаційних технологій, обліку та фінансів
    • Факультет інженерії та енергетики
    Організація освітнього процесу
    • Каталог освітніх програм
    • Каталог вибіркових дисциплін
    • Проєкти освітніх програм
    • Графіки навчального процесу
    • Дистанційне навчання
    • Аспірантура
    • Розклад занять
    • Рейтинги студентів для отримання стипендії
    • Асоціація випускників
    • Бази практик / стажування та працевлаштування
    • Розмір плати за навчання
    Освіта впродовж життя
    • Підвищення кваліфікації викладачів, співробітників
    • Підвищення кваліфікації на замовлення
  • Абітурієнтам
    Приймальна комісія
    • Склад приймальної комісії
    • Положення про приймальну комісію
    • Переведення та поновлення
    • Розклад роботи
    • Списки рекомендованих на навчання
    • Накази на зарахування
    • Рішення приймальної комісії
    • Контакти
    ВСТУП 2025
    • Правила прийому на навчання для здобуття вищої освіти
    • Державне замовлення
    • Інформація про гранти
    • Важливі дати: ВСТУП 2025
    • Вступникам з ТОТ
    • Реєстрація на ЄВІ та ЄФВВ
    • Інформаційні матеріали вступнику
    • Перелік спеціальностей та освітніх програм
    • Програми вступних випробувань
    • Графік вступних випробувань
    • Вартість навчання
    • Програми подвійних дипломів
    Вступ до аспірантури/докторантури
    • Правила прийому на навчання
    • Програми фахових вступних випробувань
    • Графік вступних випробувань
    • Рейтинговий список
    • Обсяги державного замовлення на підготовку аспірантів
    • Вартість навчання
  • Наука
    Загальна інформація
    • Основні досягнення
    • Інфраструктура забезпечення наукової діяльності
    • Центр колективного користування науковим обладнанням "НІККМЗ"
    • Напрями наукової діяльності
    • Звіти з наукової діяльності
    • Контактна інформація
    • Науково-інноваційні інститути
    • Наукові горизонти / Scientific Horizons
    Студентська наука
    • Всеукраїнські конкурси студентських наукових робіт
    • Всеукраїнські студентські олімпіади
    • Гранти НТСА
    • Науково-творчі об’єднання
    • Наукові конференції
    Підготовка та розвиток науково-педагогічних кадрів
    • Аспірантура і докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Міжнародні грантові проєкти
    • Наукові школи
    • Науковий рейтинг викладачів
    Політика академічної доброчесності
    • Академічна доброчесність
logo
  • Міжнародна діяльність
    Інфраструктура забезпечення міжнародної діяльності
    • Відділ міжнародного співробітницва
    • Інформаційний центр ЄС
    • Міжнародні зв’язки
    • Новини відділу міжнародного співробітництва
    • Стратегія інтернаціоналізації Поліського національного університету
    • HORIZON EUROPE
    • Erasmus +
    • JICA
    • Навчання іноземних громадян
    • Міжнародні стажування
    • Закордонна практика
    • Програми подвійних дипломів
    • Міжнародні проекти
    • DAAD «Tschernobyl heute – wilde Natur ohne Grenzen»
  • Foreign Students
    • Polissia National University
    • Invitation for study
    • Admission process
    • Sample documents of higher education
    • Temporary residence permit in Ukraine
    • Student’s Accommodation
    • Contacts
  • Студенту
    Соціальне обличчя Поліського університету
    • Стипендіальне забезпечення студентів
    • Психологічна підтримка
    • Профком
    • Твоє перше робоче місце
    • Соціальний та гуманітарний розвиток
    • Скринька довіри
    Студентське самоврядування
    • Склад самоврядування
    Спорт і відпочинок
    • Спортивні досягнення
    • Спортивні секції
    • Спортивні споруди
    • Гуртки
    • Заходи
    • Корисні контакти
    Побут та харчування
    • Студентське містечко
    • Їдальні, кафе
    • Корисні контакти
  • Ресурси і сервіси
logo
×
Університет Освітня діяльність Абітурієнтам Наука Міжнародна діяльність Foreign Students Студенту Ресурси та сервіси

РОБОТА ЗІ СТЕЙКХОЛДЕРАМИ

Гостьові лекції, Hard і Soft Skills, неформальна освіта

У процесі реалізації освітніх програм, з позицій необхідності упровадження сучасних активних методів навчання нового рівня освіти, на кафедрі існує практика залучення професіоналів-практиків, провідних вітчизняних та зарубіжних НПП, що здійснюється шляхом організації гостьових лекцій, майстер-класів, вебінарів, круглих столів, воркшопів, спеціалізованих тематичних конференцій. Це дозволяє інформувати здобувачів освіти щодо трендів розвитку бізнесу, ринку праці, новітніх професійних вимог до фахівців. Запрошені спікери презентують актуальну інформацію щодо сучасних імперативів розвитку менеджменту й маркетингу в Україні та світі, демонструють власну професійну майстерність. Завдяки таким заходам для здобувачів вищої освіти розширюються можливості поглиблення умінь та навичок з навчальних дисциплін циклу професійної підготовки.

Концепти Hard і Soft Skills та неформальна освіта у динаміці освітнього процесу є незамінним активом кафедри. Студенти, разом з викладачами, на постійні основі відвідують різноманітні ярмарки та виставки у рамках В2В, B2C, B2G, мотивуються під час професійних інтенсивів, долучаються до благодійності, надихаються під час культурно-мистецьких івентів, практично досліджують управлінські й маркетингові комунікації в закладах містах, долучаються до профорієнтаційної роботи, опановують засоби дистанційної освіти та ін.

Заходи, проведені в рамках діяльності наукових ком’юніті кафедри:

  • 05.2022 / Вебінар «Брендинг & маркетинг: концепції для відновлення українського бізнесу» (модератор – Людмила Тарасович): https://cutt.ly/gLlyKfT
  • 02.2022 / Професійний івент: «Правові аспекти маркетингової діяльності» (модератор – Леся Василенко, спікер – Олена Коваленко): https://cutt.ly/9L0q1sK.
  • 02.2022 / Лекція з міжнародного МВА у кампусі бізнес-школи. Курс: «Стратегічний маркетинг»: https://cutt.ly/WL0q88v.
  • 2021–02.2022 / Психологічні тренінги для студентів: «Психологія успіху» (http://surl.li/ckjsl); «Сучасні підходи до профорієнтації» (http://surl.li/ckjsl) (організатор – Алла Пивовар).
  • 02.2022 / Тренінг НАК з розробки та впровадження професійних стандартів («Менеджер (управитель) з реклами»): https://cutt.ly/zL0winI.
  • 002.2022 / Вебінар: «Системи знань та інновацій для розвитку сільського господарства» (у рамках 21-ої агропромислової спеціалізованої виставки «АгроТехСервіс – 2022) (модератор – директор Національної асоціації сільськогосподарських дорадчих служб України, заступник голови Комітету підприємців АПК при ТППУ Роман Корінець): https://cutt.ly/oL0wgYA.
  • 002.2022–16.02.2022 / Вебінари, гостьові лекції: «HR Bootcampвід UGEN»  (спікер – Тетяна Ілько, менеджерка з персоналу щодо процесів підтримки людей і організаційної культури компанії Coca-Cola): http://surl.li/ckmhh; https://cutt.ly/2L0wcsb; https://cutt.ly/UL0wQIa.
  • 01.2022 / Методологічний семінар на тему: «Академічна доброчесність – інструмент забезпечення якості освіти» (спікер – директор бібліотеки Поліського університету): https://cutt.ly/qL0wJ3j.
  • 01.2022 / Онлайн івент: «Digital Start Day: розпочни свій шлях в інтернет-маркетингу» (Академія Інтернет-Маркетингу Webpromoexperts): https://cutt.ly/BL0wVkN.
  • 01.2022 / Семінар від фахівців Головного управління ДПС у Житомирській області (фокус-група – платники податків м. Житомира, здобувачі вищої освіти): https://cutt.ly/xL0w3cH.
  • 01.2022 / Презентація можливостей для розробки туристичного геопорталу Житомирської області за допомогою ГІС та технологій (спікер – Петро Пивовар): https://cutt.ly/aL0ej6P.
  • 11.2021 / Міжнародний форум менеджменту якості (обговорення проблем управління змінами в організаціях, ролі лідерів у створенні якісних комунікаційних систем); https://cutt.ly/FL0eHyW.
  • 11.2021 / Круглий стіл «Сучасний маркетинг: нові акценти, технології, виклики» (модератор – Людмила Тарасович): https://cutt.ly/lLlyWga.
  • 10.2021 / Вебінар для здобувачів освіти 1 курсу з питань академічної доброчесності, навігації по сайту бібліотеки та пошуку необхідної літератури (спікер: директор бібліотеки Поліського університету); https://cutt.ly/uL0eXyZ.
  • 11.2021 / Он-лайн семінар «Head of Digital Day – дізнайся, як стати топовим директором з інтернет-маркетингу»: https://cutt.ly/DL0rqN1.
  • 10.2021 / Практичний кейс з маркетингового планування (спікер – Аліна Степанюк, директор з маркетингу INCORESOFT LLC); https://cutt.ly/yL0rt1Q.
  • 10.2021 / Он-лайн екскурсія до супермаркету АШАН, м. Житомира (спікер: Лідія Лутай – стейкхолдер ОП «Маркетинг»); https://cutt.ly/KL0raVy.
  • 10.2021 / Marketing Day – PRO`Intensive (виступи запрошених спікерів-маркетологів: Тетяна Пампура – координаторка Beetroot-локації в м. Житомирі; Дарина Ничкало – журналіст, менеджер відеографа та фрілансер в сфері професійного відеоконтенту); https://cutt.ly/pL0rjP7.
  • 10.2021 / Marketing Day (маркетинговий інтенсив, ділові ігри, профорієнтація): https://cutt.ly/8Llsws.
  • 10.2021 / Гостьова лекція: «Маркетингова стратегія – необхідність чи архаїзм» (спікер – Олександр Устьян). Спільно з колегами кафедри маркетингу і торговельного підприємництва ХНУ: https://cutt.ly/aL0rRAY.

Реквізити для оплати за послуги:

Одержувач - Поліський національний університет код - 00493681, рахунок UA248201720313221002201000272 ДКСУ у м. Києві. Плата за навчання - вказати П.І.Б., курс, факультет, форму навчання (денна чи заочна)

Форма для оплати усіх послуг


Адреса
бульвар Старий, 7, Житомир, Житомирська область, 10008
Приймальна комісія
(0412) 41-89-06
(063) 108-78-60
(097) 753-49-43
e-mail: mail@polissiauniver.edu.ua
Ректор університету
(0412) 47-13-56

© Copyright: Поліський національний університет