Свої питання, пропозиції, побажання, відгуки, скарги та зауваження студенти Поліського національного університету можуть оперативно розмістити на спеціальній онлай-платформі «Скринька довіри».
Для цього треба лише перейти за посиланням, користуючись персональним комп’ютером, ноутбуком чи смартфоном. Надати інформацію для подальшого опрацювання та реагування можна у текстовому форматі (форма викладення – довільна), заповнивши відповідну графу онлайн-форми.
Доступ до «Скриньки довіри» – цілодобовий. Повідомлення – анонімні. Якщо певне питання після вирішення потребує роз’яснення чи зворотнього зв’язку, за потреби можна залишити свій номер телефону чи електронну пошту.
«Ми прагнемо зробити наш університет ще кращим у всіх напрямках. Для цього пропонуємо студентам дуже зручний та сучасний спосіб – звернутися до онлайн-«Скриньки довіри». Все, що, на вашу думку, потребує покращення, можете описати там і будьте певні, що ці питання будуть розглянуті профільними фахівцями, прийняті відповідні рішення. Жодне звернення не залишиться без уваги, надана кваліфікована відповідь. Це фактично миттєвий канал комунікації, лише кілька кліків», – наголошують представники Студентської ради Поліського національного університету.
«Скринька довіри» для студентів вже доступна за цим посиланням https://docs.google.com/forms/d/1FXUO3REhPTQXshNtLSevC4C1pZ77UERbMRHiIGK7WE8/viewform?edit_requested=true
Пресслужба Поліського національного університету