Під такою назвою сьогодні відбувся практичний тренінг для здобувачів вищої освіти спеціальностей «Менеджмент» та «Маркетинг» Поліського національного університету на базі АТ «Житомирський маслозавод» – компанія «Рудь».
«Морозиво № 1» – це не лише рекламний слоган, а й мета компанії, яка має безліч нагород: дипломи, медалі, відзнаки, що є незаперечним доказом ефективності застосування сучасної філософії бізнесу.
Президент компанії “Рудь” Петро Володимирович РУДЬ поділився зі студентами секретами успіху ТМ «Рудь» (знаково: напередодні 25-річчя ТМ). Слухачі дізналися, як завдяки сучасним технологіям та європейському підходу до ведення бізнесу компанія підтримує статус лідера на ринку України серед виробників морозива, а освоєні працівниками компанії сучасні методи менеджменту й маркетингу дозволяють планомірно працювати над вдосконаленням діяльності, підвищенням конкурентоспроможності та іміджу не лише на внутрішньому, а й міжнародних ринках!
Місія, цінності, бачення, лідерство і тимбілдинг, бізнес-портфель та бренди компанії, її стратегічні орієнтації, соціальні ініціативи, підтримка ЗСУ та інвестиції у пришвидшення перемоги – це лише окремі питання, на які сьогодні отримали відповіді майбутні менеджери і маркетологи.
На завершення тренінгу студенти отримали брендовані подарунки, поласували улюбленим морозиво і залюбки продегустували смачні новинки, які незабаром будуть представлені на ринку і радуватимуть споживачів своєю унікальністю!
P.S. Як виявляється, секрет успіху компанії «Рудь» зовсім простий – надійна команда, зважена стратегія, високий рівень менеджменту й маркетингу! ВСЕ ПРОСТО! #Мріємо_та_діємо
Щиро дякуємо усій команді компанії “Рудь” за теплу атмосферу зустрічі та професійний підхід до організації практичного тренінгу! Сподіваємося на подальшу співпрацю!