У рамках освітньо-наукового співробітництва кафедри менеджменту та маркетингу Поліського національного університету зі Старопольською Академією Прикладних Наук у Кельцах (StANS), Інститутом економічних наук (Луцька філія) 23 травня відбувся дискусійний івент «Тренди менеджменту та маркетингу: соціальні вектори трансформації».
Комбінований формат (аудиторія – Zoom) уможливив залученість широкого кола учасників – студентів, аспірантів, викладачів та інших стейкхолдерів, для яких тематика заходу є цікавою.
Активними учасниками були здобувачі вищої освіти обох університетів-партнерів, предметом наукових інтересів яких є сфери менеджменту та маркетингу у руслі соціальних векторів трансформаційних зрушень в економіці України та світу.
Студенти Поліського національного університету отримали змогу поділитися власними науковими здобутками і отримати нові знання для посилення своїх фахових компетентностей.
Пресслужба Поліського національного університету