«Молодіжне лідерство та післявоєнна розбудова України» – під такою назвою 22 червня на базі коворкінгу пройшов тренінг для студентів різних курсів та спеціальностей Поліського національного університету.
Такі заходи проводить на постійній основі Житомирський обласний центр молодіжних ініціатив при підтримці Міжнародного республіканського інституту. Зокрема, тренінги уже відбулися у Брусилові та Бердичеві, а в липні заплановані зустрічі у Звягелі та Коростені. У Поліському національному університеті реалізації ініціативи сприяла первинна профспілкова організація студентів.
Спікером тренінгу «Молодіжне лідерство та післявоєнна розбудова України» виступив керівник Житомирського обласного центру молодіжних ініціатив Андрій Карташов.
Учасникам зібрання в Поліському національному університеті вони розповіли про «Молодіжне лідерство: ідея і бачення молоді майбутнього України», «Лідерство змін: проєктний підхід у місцевому розвитку» та «Особистий розвиток лідера», а також відбулася інтерактивна дискусія про проблеми, які стоять наразі перед українським суспільством. Окремо говорили про ефективне суспільство та ефективну країну і від кого це залежить, розробку, пошук ресурсів та впровадження проєкту тощо.
«Житомирський обласний центр молодіжних ініціатив раніше реалізував кілька цікавих та корисних проєктів, серед яких – «Школа молодого політика» та інші. Основна мета тренінгу «Молодіжне лідерство та післявоєнна розбудова України» – залучити молодь до політичного процесу і суспільно-політичного процесу після закінчення війни і перемоги задля відбудови країни, аби саме молоді продуктивні сили могли змінювати державу на засадах демократії, виборчого права, партнерства, зближення з європейською і західними спільнотами, – пояснює один з організаторів та модератор заходу Володимир Піньковський. – У рамках тренінгу ми запропонували студентам попрацювати в командах і розповісти про проблеми міста, в якому вони живуть та навчаються, самостійно знайти шляхи їх вирішення і презентувати. Йшлося про екологію, транспорт, різні інфраструктурні питання, які турбують молодь. Зі свого боку допомагали їм з кількісними та якісними індикаторами, аби студенти навчилися мислити не тільки поняттями приміром «хочу покращити екологію», але й розуміли, які кроки потрібно зробити на шляху до цього. Спільно ми прописували алгоритм дій по кожній озвученій проблемі, що безпосередньо сприятиме їх вирішенню».
Пресслужба Поліського національного університету