Майбутні маркетологи – студенти Поліського національного університету, які здобувають освіту за спеціальністю «Маркетинг», 8 листопада у рамках співпраці ЗВО зі стейкхолдерами відвідали офіс ТОВ «Агенція «GOODWILL» у Житомирі, де ознайомилися з концепцією та місією компанії, дізналися про роль бренд-айдентики у формуванні ідентичності бізнесу в його внутрішніх та зовнішніх комунікаціях
Директор Агенції Ілляс Ахметов (стейкхолдер ОП «Маркетинг»), а також Лариса Левківська та Ірина Дравінек поділилися зі студентами інсайдерською інформацією про особливості формування брендбуку компанії – логотипу, фірмових кольорів, шрифтів, графічних елементів, стилю веб-дизайну, стилю комунікації, візуалізації, а також говорили про місце маркетингу в сучасному бізнесі та роль маркетолога в його просуванні.
Також студенти Поліського національного університету дізналися про можливості проходження виробничої практики, закордонної практики у багатьох країнах світу, перспективи співпраці і подальшого працевлаштування.
Пресслужба Поліського національного університету