На базі університету навчаються жінки-фермерки Житомирщини
21 лютого продовжив свою роботу пілотний проєкт з навчання жінок прогресивним практикам ведення садівництва в рамках реалізації допомоги у відновленні аграрного сектора України, який проводиться спільно з Департаментом агропромислового розвитку та економічної політики Житомирської обласної військової адміністрації за спонсорської підтримки Японського агентства міжнародного співробітництва (JICA).
Розпочала роботу восьмого блоку «Збут сільськогосподарської продукції» кандидат економічних наук Наталія СТЕПАНЕНКО з темою «Товарні і збутові стратегії: розробка та реалізація у фермерських господарствах», в якій розкрила механізми прийняття ключових бізнес-рішень у процесі розробки та реалізації продуктової та збутової стратегії. Спікерка продемонструвала специфіку практичного застосування концепції трирівневої моделі товару, життєвого циклу продуктової пропозиції та обґрунтувала релевантні інструменти імплементації товарних та збутових стратегій.
Людмила ТАРАСОВИЧ, кандидат економічних наук, розкрила тему «Маркетингові канали розподілу сільськогосподарської продукції: ідентифікація для фермерських господарств», в якій зробила акцент на сучасних інструментах вирішення гострих для виробників питань, пов’язаних зі збутом продукції за різними маркетинговими каналами, зосередила увагу на особливостях побудови логістичних ланцюгів з позицій оцінки їх ефективності та конкурентоспроможності, ціноутворенні в логістичних бізнес-процесах сегментів В2В та В2С.
Продовжила даний блок кандидат економічних наук Інна ВОЛКОВА з темою «Реклама і комунікації в каналах збуту сільськогосподарської продукції», ознайомивши учасниць із сучасним інструментарієм маркетингових комунікацій в системі менеджменту фермерського господарства, акцентувавши увагу на механізмах реалізації проактивних комунікацій. Особливу зацікавленість присутніх викликала дискусія щодо формування та реалізації комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій, актуальність використання каналів комунікації, а також поєднання різних інструментів комунікаційного комплексу.
Практичний тренінг на тему «Як фермеру створити власний бренд?» дав змогу слухачам набути навичок формування змістовного наповнення інструментів комплексу маркетингу, зокрема, визначати структурний профіль цільового споживача, точки диференціації продуктової пропозиції, а також розробки місії корпоративного бренду.