У рамках відзначення Міжнародного дня маркетингу 4 листопада для студентів Поліського національного університету провели маркетинговий інтенсив.
Зокрема, майбутні маркетологи разом із викладачами відвідали практичні тренінги на трьох успішних підприємствах міста – АТ «Житомирський маслозавод» – компанія «Рудь», ТОВ ТК «ПОЛІССЯ – ПРОДУКТ», РА «Art Master».
«Це ті компанії та підприємства Житомира, для яких маркетинг – не просто реклама, а філософія бізнесу, спрямована на створення цінності для клієнтів, розуміння їх потреб і побудову тривалих відносин, – зауважив під час візитів проректор з науково-педагогiчної роботи, соцiального та гуманiтарного розвитку Поліського національного університету Іван Мартинчук. – З студентами нашого університету безпосередньо зустрілися власники та маркетологи, які розповіли про старт кожної справи, шлях становлення, розвитку і розбудови, досягнення високих показників, розширення асортименту або мережі, щиро поділилися маркетинговими інсайтами, що дозволяють бізнесам навіть у такий складний для країни час утримувати топові позиції на ринку. Дякуємо кожному за гостинність, корисну і цікаву інформацію, яка обов’язково стане в нагоді студентам-маркетологам».
Отож, під час тренінгів було розглянуто практичні аспекти таких питань:
– Маркетингова стратегія: для чого вона?
– Сучасний маркетолог: очікування та реальність;
– Сталий розвиток та екологічний маркетинг: баланс між прибутком і стійкістю;
– Екофрендлі-брендинг та ризик грінвошингу;
– Цифрова трансформація та автоматизація маркетингу: тренди сьогодення;
– Персоналізація та Big Data аналітика: міф чи реальність?
– Етичний маркетинг та прозорість: вимога часу;
– Адаптація продукту vs. омніканальність vs. узгоджений клієнтський досвід;
Пресслужба Поліського національного університету