У рамках відзначення Міжнародного дня маркетингу 4 листопада для студентів Поліського національного університету провели маркетинговий інтенсив на базі трьох успішних підприємствах міста – АТ «Житомирський маслозавод» – компанія «Рудь», ТОВ ТК «ПОЛІССЯ – ПРОДУКТ», РА «Art Master», а вже 5 листопада у стінах ЗВО відбувся хакатон інноваційний маркетингових рішень «GO TO MARKET STRATEGY» – командне змагання з маркетингу, що зібрало 38 учасників разом з менторами, які мали п’ять годин, три кейси та один призовий фонд.
«Це був дуже цікавий і пізнавальний день в атмосфері співпраці, навчання та невпинного розвитку, унікальна можливість спробувати себе в ролі фахівця у продуктовому маркетингу, інноватора та члена креативного ком’юніті», – відзначають учасники заходу.
Змагання розпочалися із презентації завдання. Традиційно – «живий кейс», цього разу – продуктологія для компанії «Рудь». Три команди мали проаналізувати конкурентів, визначити ЦА та ринки, створити креативи на рекламу та розрахувати UNIT-економіку. Допомогу в цьому їм надавали ментори, що ділилися експертизою та підтримували протягом хакатону.
На завершення – презентація, аби донести цінність своєї ідеї під час пітчингу та відповісти на запитання журі, аудиторії, а також цікаве обговорення, яскраві інсайти.
Таким чином, студенти Поліського національного університету – майбутні маркетологи, отримали досвід розробки маркетингової стратегії для просування нової продуктової інновації, нетворкінг із колегами-однодумцями та партнерами, можливість виграти менторські сесії від досвідчених маркетологів.
Пресслужба Поліського національного університету