У рамках відзначення тижня маркетингу в Поліському національному університеті відбувся потужний воркшоп від засновника «CITY PROFIT» і стейкхолдера ОП «Маркетинг» Володимира Пімєнова.
Це свого роду був майстер-клас від маркетолога з унікальним баченням і глибоким розумінням сучасних ринкових трендів, участь в якому взяли 30 майбутніх маркетологів, які були поділені на 4 команди (студенти + викладачі) та мали годину на розробку портфоліо, презентацію та битву ідей.
Ключові завдання: текст, візуалізація, аналітика, перемовини. Вибух інсайтів, натхнення та експертні поради – усе для того, щоб учасники отримали справжній імпульс для зростання і втілення ідей. У якості мотивації – стажування в «CITY PROFIT» або грошовий бонус для команди-переможця.
«Нині освітній процес у топових ЗВО – це не просто теорія, а справжній драйв воркшопів, інтенсивів, хакатонів і практичних занять. Трендова база для реальних навичок, затребувана студентами, їх батьками, роботодавцями та партнерами в реалізації освітніх ініціатив. За умов, коли зосередженість та ефективне засвоєння інформації здобувачами освіти стають безальтернативною вимогою часу, активне практикоорієнтоване навчання є оптимальним підходом для здобуття знань та практичних навичок», – зазначають організатори воркшопу з кафедри менеджменту та маркетингу Поліського національного університету.
Пресслужба Поліського національного університету