У Поліському національному університеті 21 листопада на кафедрі менеджменту та маркетингу з метою посилення вивчення освітньої компоненти «Бізнес-менеджмент» здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності «Менеджмент» було проведено науковий семінар «Сучасні тенденції бізнес-менеджменту: стратегії, технології, інновації».
У рамках заходу представлено результати досліджень, що охоплюють актуальні тренди та проблеми різних сфер управління бізнесом:
– Формування маркетингової стратегії в умовах високої конкуренції;
– Переваги та проблеми цифрового маркетингу;
– Вплив цифровізації на бізнес-процеси;
– Формування корпоративної культури та вмотивованої команди;
– Роль інновацій у бізнесі;
– Емоційний інтелект у бізнес-менеджменті;
– Переваги та недоліки використання штучного інтелекту у бізнесі;
– Аутсорсинг у бізнесі;
– Адаптація бізнесу до умов кризи: найкращі практики;
– Бренд-менеджмент, як інструмент створення довгострокової конкурентної переваги;
– Управління персоналом: мотивація, лідерство, формування ефективної команди.
Пресслужба Поліського національного університету