Протягом 17–18 вересня на базі Луцького національного технічного університету проходив Український форум якості освіти. Захід був організований за сприяння Міністерства освіти і науки України, Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, Спілки роботодавців України, Державної служби якості освіти, Національного агентства кваліфікацій, Міністерства внутрішніх справ України.
Подію відвідали представники понад 200 закладів вищої освіти України, у числі яких і Поліський національний університет.
«Участь у цьогорічному Українському форумі якості освіти традиційно стала слушною нагодою долучитись до професійного ком’юніті, усвідомленим вибором якого є навчати й навчатися у парадигмі сучасних стандартів якості вищої освіти, – зазначили керівник Навчально-наукового центру забезпечення якості освіти Поліського національного університету Наталії Степаненко, яка відвідала захід разом із заступником керівника Центру Інною Волковою. – Від стратегічної візії ролі та моделі вищої освіти нового покоління, можливостей партнерської синергії «держава-роботодавець-університет», досвіду транскордонного співробітництва у сфері забезпечення якості вищої освіти до трансферу кращих практик щодо реалізації процедури постакредитаційного моніторингу, інструментів протидії дискримінації у ЗВО, протидії академічному плагіату, розвитку політики практикоорієнтованості навчання, трансформації освітнього процесу за векторами екологічності, інклюзивності, забезпечення обороноздатності держави – ключові теми форуму акумулювали яскраві інсайти з актуальних питань розвитку вищої освіти, надихаючи на нові проєкти та рішення з реалізації авторської моделі якості Поліського національного університету».
Модератор першого дня форуму – голова Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти Андрій Бутенко, наголосив на необхідності активного діалогу між університетами, державними структурами та міжнародними партнерами. Така співпраця створює умови для інтеграції української освіти в європейський простір і розвитку конкурентоспроможної системи вищої школи. Програма першого дня також включала дискусії про нові підходи до акредитації освітніх програм, інноваційні методи оцінювання результатів навчання та вдосконалення системи забезпечення якості освіти.
Другий день форуму був наповнений тематичними майстер-класами та воркшопами, професійними зустрічами, під час яких учасники могли отримати практичні навички щодо внутрішньої системи забезпечення якості, підготовки до акредитаційних візитів та ефективного впровадження інновацій у навчальний процес.
Пресслужба Поліського національного університету