Студенти-маркетологи Поліського національного університету – не лише круті майбутні фахівці, а й творці нової реальності маркетингу. Вивчаючи навчальну дисципліну «Стратегічний маркетинг», вони міксують теорію з практикою, тестують ідеї в реальних кейсах і занурюються у світ трендів та бізнес-викликів.
Зокрема, студенти пройшли курс «Цифрові медіа та маркетингові стратегії» від «Prometheus» та професора Університету Іллінойсу Майка і тепер точно знають, як працюють новітні digital-канали, як використовувати дані для аналітики та як прокачати точність таргетингу.
Крім цього, встигли прокачатися й на «AI Marketing Automation Day» – топовій осінній події для маркетологів, де відкрили силу AI: від автоматизації процесів і персоналізації комунікацій до підвищення конверсій і побудови стратегій на основі даних.
Пресслужба Поліського національного університету