• Університет
    Загальна інформація
    • Історія та сучасність
    • Стратегія розвитку
    • Структура університету
    • Органи управління та самоврядування
    • Міжнародна співпраця
    • Наші досягнення
    • Первинна профспілкова організація співробітників університету
    • Відділ кадрів
    • Контактна інформація
    • Керівництво
    Публічна інформація
    • Політика сталого розвитку Поліського універстету
    • Гендерний план дій на 2022-2026 роки
    • Запобігання та протидії корупції
    • Громадське обговорення
    • Установчі документи
    • Центри та відділи університету
    • Ліцензії на провадження освітньої діяльності
    • Сертифікати про інституційну акредитацію, спеціальностей та освітніх програм
    • Ліцензування та акредитація
    • Мови освітнього процесу
    • Спеціальності та освітні програми
    • Кадрова політика університету
    • Приймальна комісія
    • Гуртожитки
    • Матеріально-технічне забезпечення
    • Кадрове забезпечення
    • Розмір плати за навчання
    • Фінансова звітність
    • Закупівлі товарів, робіт і послуг
    • Соціально-психологічний супровід
    • Накази, правила та інструкції
    • Додаткові послуги
    • Вчена рада
    • Звіти ректора
    Якість освіти
    • Політика забезпечення якості освітньої діяльності
    • Навчально-науковий центр забезпечення якості освіти
    • Моніторинг якості освітнього процесу
  • Освітня діяльність
    Загальна інформація
    • Нормативне забезпечення освітнього процесу
    • Сертифікати про акредитацію освітніх програм
    • Ліцензійний обсяг та контингент здобувачів вищої освіти
    • Мови освітнього процесу
    • Документи, що видаються по закінченню навчання
    Факультети та інститути
    • Факультет економіки та менеджменту
    • Агрономічний факультет
    • Факультет ветеринарної медицини та тваринництва
    • Факультет права, публічного управління та національної безпеки
    • Факультет лісового господарства та екології
    • Факультет інформаційних технологій, обліку та фінансів
    • Факультет інженерії та енергетики
    Організація освітнього процесу
    • Каталог освітніх програм
    • Каталог вибіркових дисциплін
    • Проєкти освітніх програм
    • Графіки навчального процесу
    • Дистанційне навчання
    • Аспірантура
    • Розклад занять
    • Рейтинги студентів для отримання стипендії
    • Асоціація випускників
    • Бази практик / стажування та працевлаштування
    • Розмір плати за навчання
    Освіта впродовж життя
    • Підвищення кваліфікації викладачів, співробітників
    • Підвищення кваліфікації на замовлення
  • Абітурієнтам
    Приймальна комісія
    • Склад приймальної комісії
    • Положення про приймальну комісію
    • Переведення та поновлення
    • Розклад роботи
    • Списки рекомендованих на навчання
    • Накази на зарахування
    • Рішення приймальної комісії
    • Контакти
    ВСТУП 2025
    • Правила прийому на навчання для здобуття вищої освіти
    • Державне замовлення
    • Інформація про гранти
    • Важливі дати: ВСТУП 2025
    • Вступникам з ТОТ
    • Реєстрація на ЄВІ та ЄФВВ
    • Інформаційні матеріали вступнику
    • Перелік спеціальностей та освітніх програм
    • Програми вступних випробувань
    • Графік вступних випробувань
    • Вартість навчання
    • Програми подвійних дипломів
    Вступ до аспірантури/докторантури
    • Правила прийому на навчання
    • Програми фахових вступних випробувань
    • Графік вступних випробувань
    • Рейтинговий список
    • Обсяги державного замовлення на підготовку аспірантів
    • Вартість навчання
  • Наука
    Загальна інформація
    • Основні досягнення
    • Інфраструктура забезпечення наукової діяльності
    • Центр колективного користування науковим обладнанням "НІККМЗ"
    • Напрями наукової діяльності
    • Звіти з наукової діяльності
    • Контактна інформація
    • Науково-інноваційні інститути
    • Наукові горизонти / Scientific Horizons
    Студентська наука
    • Всеукраїнські конкурси студентських наукових робіт
    • Всеукраїнські студентські олімпіади
    • Гранти НТСА
    • Науково-творчі об’єднання
    • Наукові конференції
    Підготовка та розвиток науково-педагогічних кадрів
    • Аспірантура і докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Міжнародні грантові проєкти
    • Наукові школи
    • Науковий рейтинг викладачів
    Політика академічної доброчесності
    • Академічна доброчесність
logo
  • Міжнародна діяльність
    Інфраструктура забезпечення міжнародної діяльності
    • Відділ міжнародного співробітницва
    • Інформаційний центр ЄС
    • Міжнародні зв’язки
    • Новини відділу міжнародного співробітництва
    • Стратегія інтернаціоналізації Поліського національного університету
    • HORIZON EUROPE
    • Erasmus +
    • JICA
    • Навчання іноземних громадян
    • Міжнародні стажування
    • Закордонна практика
    • Програми подвійних дипломів
    • Міжнародні проекти
    • DAAD «Tschernobyl heute – wilde Natur ohne Grenzen»
  • Foreign Students
    • Polissia National University
    • Invitation for study
    • Admission process
    • Sample documents of higher education
    • Temporary residence permit in Ukraine
    • Student’s Accommodation
    • Contacts
  • Студенту
    Соціальне обличчя Поліського університету
    • Стипендіальне забезпечення студентів
    • Психологічна підтримка
    • Профком
    • Твоє перше робоче місце
    • Соціальний та гуманітарний розвиток
    • Скринька довіри
    Студентське самоврядування
    • Склад самоврядування
    Спорт і відпочинок
    • Спортивні досягнення
    • Спортивні секції
    • Спортивні споруди
    • Гуртки
    • Заходи
    • Корисні контакти
    Побут та харчування
    • Студентське містечко
    • Їдальні, кафе
    • Корисні контакти
  • Ресурси і сервіси
logo
×
Університет Освітня діяльність Абітурієнтам Наука Міжнародна діяльність Foreign Students Студенту Ресурси та сервіси

АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ

Поліський національний університет дотримується принципів академічної доброчесності та наукової етики і формує середовище, у якому порушення академічної доброчесності є неприпустимим. У забезпеченні якості вищої освіти й дотримання академічної доброчесності університет керується документами:

Положення про академічну доброчесність, запобігання та виявлення плагіату

Порядок перевірки академічних текстів на наявність академічного плагіату

Положення про внутрішню систему забезпечення якості вищої освіти

Положення про комісію з питань етики та академічної доброчесності

Положення про порядок попереднього розгляду навчально-методичних та наукових видань 2021

Положення про кваліфікаційні роботи

Наказ ректора від 08.09.2021 р. № 131/од «Про внутрішню систему запобігання та виявлення академічного плагіату»

Наказ ректора від 07.03.2025 р. № 56/од «Про створення фахових комісій експертів з перевірки академічних текстів на наявність академічного плагіату»

Рекомендаційні листи від МОН

від 15.08.2018 № 1/11-8681 «Рекомендації щодо запобігання академічному плагіату та його виявлення в наукових роботах (авторефератах, дисертаціях, монографіях, наукових доповідях, статтях тощо)»

від 14.03.2018 № 1/9-150 «Про відповідальність спеціалізованих вчених рад за прийняті ними рішення про присудження наукових ступенів»

від 14.09.2018 № 1/9-553 «Про відповідальність спеціалізованих вчених рад за прийняті ними рішення про присудження наукових ступенів»

від 20.05.2020 №1/9-263 «До питання уникнення проблем і помилок у практиках забезпечення академічної доброчесності»

Методичні рекомендації для закладів вищої освіти з підтримки принципів академічної доброчесності

Розширений глосарій термінів та понять ст. 42 «Академічна доброчесність» Закону України «Про освіту» (від 5 вересня 2017 р.)

Поліський університет здійснює перевірку робіт за допомогою офіційних систем «Unicheck» та «StrikePlagiarism».

У Поліському університеті популяризація академічної доброчесності та запобігання проявам академічного плагіату здійснюється за напрямами:

  • формування в учасників освітнього процесу культури академічної доброчесності;
  • інформування учасників освітнього процесу про сутність і принципи академічної доброчесності та стратегії її дотримання, тлумачення понять «текстовий збіг» та «академічний плагіат» тощо;
  • створення і розповсюдження рекомендацій та інформаційних матеріалів щодо належного оформлення посилань та цитування, написання та оформлення якісних наукових робіт з дотриманням академічної доброчесності;
  • чітке формулювання вимог до письмових робіт у методичних матеріалах для здобувачів вищої освіти;
  • реалізація освітнього компонента для здобувачів вищої освіти у форматі практичного тренінгу «Інформаційна культура студента»;
  • активності з просвітницької діяльності, зокрема проведення тижнів інформаційної грамотності та культури академічної доброчесності для здобувачів вищої освіти;
  • навчальні семінари з академічної доброчесності та особливостей перевірки текстів на наявність академічного плагіату для експертів фахових комісій та відповідальних за перевірку різних видів робіт;
  • тематичні зустрічі з експертами з питань академічної доброчесності та основ академічного письма задля проведення лекцій, тренінгів для учасників освітнього процесу;
  • багаторівнева перехресна перевірка академічних текстів на наявність академічного плагіату;
  • функціонування комісії з питань етики та академічної доброчесності;
  • розміщення академічних текстів у відкритому доступі в Інституційному репозитарії.

Заходи з питань академічної доброчесності, проведені у 2024 році:

22 січня 2024 року відбулось заняття з дотримання академічної доброчесності для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини».

26 січня 2023 року відбувся семінар для аспірантів, де директор бібліотеки доповідала із темою «Дотримання принципів академічної доброчесності при написанні дисертаційних робіт» (семінар на тему «Нормативно-правове забезпечення підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії за спеціальностями 211 «Ветеринарна медицина» та 204 «Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва»).

21 лютого 2024 року відбулося заняття з дотримання принципів академічної доброчесності для студентів спеціальності 201 «Агрономія» та 203 «Садівництво та виноградарство».

26 лютого 2024 року відбулося заняття із принципів дотримання академічної доброчесності зі студентами спеціальності 053 «Психологія».

01 березня 2024 року відбулося заняття з принципів дотримання академічної доброчесності зі студентами спеціальності 051 «Економіка» та 075 «Підприємництво та торгівля».

06 березня 2024 року відбулося заняття з принципів дотримання академічної доброчесності зі студентами спеціальності 202 «Захист і карантин рослин».

08 березня 2024 року відбулося заняття з принципів дотримання академічної доброчесності зі студентами спеціальностей 073 «Менеджмент» та 076 «Підприємництво та біржова діяльність».

12 вересня 2024 року відбулось заняття з питань дотримання академічної доброчесності зі студентами першого курсу ОС «Бакалавр» та ОС «Магістр» спеціальностей: «Облік і оподаткування», «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» і «Комп’ютерні науки».

25 вересня 2024 року відбулося заняття із принципів дотримання академічної доброчесності зі студентами спеціальності 053 «Психологія».

01 жовтня 2024 року відбулось заняття з дотримання академічної доброчесності для студентів спеціальностей 051 «Економіка», 242 «Туризм і рекреація» та 076 «Підприємництво та торгівля».

08 жовтня 2024 року відбулося заняття з принципів дотримання академічної доброчесності для студентів спеціальностей: 073 «Менеджмент», 075 «Маркетинг».

08 жовтня 2024 року відбулося заняття з принципів дотримання академічної доброчесності для студентів спеціальності 208 «Агроінженерія».

09 жовтня 2024 року відбулося заняття з дотримання принципів академічної доброчесності зі здобувачами спеціальності 204 «Технології виробництва та переробки продукції тваринництва».

07 листопада 2024 року відбулося заняття з дотримання академічної доброчесності зі студентами спеціальності 101 «Екологія».

11 листопада 2024 року відбулося заняття з впливу плагіату на наукову доброчесність та захист інтелектуальної власності зі студентами спеціальності 201 «Агрономія».

14 листопада 2024 року відбулося заняття з дотримання принципів академічної доброчесності для студентів спеціальності 211 «Ветеринарна медицина».

20 листопада 2024 року відбулося заняття з дотримання принципів академічної доброчесності для студентів спеціальностей 205 «Лісове господарство» та 206 «Садово-паркове господарство».

26 листопада 2024 року відбулося заняття з дотримання принципів академічної доброчесності для студентів спеціальності 211 «Ветеринарна медицина».
 

Заходи з питань академічної доброчесності, проведені у 2023 році:

01 лютого 2023 року відбулось заняття з академічної доброчесності та запобігання плагіату для студентів спеціальності 101 «Екологія».

02 лютого 2023 року відбулось заняття з академічної доброчесності та запобігання плагіату для студентів спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування».

14 березня 2023 року відбулася зустріч-консультація «Дотримання академічної доброчесності та запобігання плагіату у наукових роботах» для здобувачів ступеня доктора філософії.

27 квітня 2023 року відбулось заняття з академічної доброчесності та запобігання плагіату для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини».

29 вересня 2023 року відбулося заняття з дотримання академічної доброчесності для студентів спеціальностей  071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок».

09 жовтня 2023 року відбулося заняття з академічної доброчесності та запобігання плагіату для студентів спеціальностей 122 «Комп’ютерні науки», 126 «Інформаційні системи та технології», 125 «Кібербезпека та захист інформації».

10 жовтня 2023 року відбулося заняття з академічної доброчесності та запобігання плагіату для студентів факультету лісового господарства та екології.

12 жовтня 2023 року відбулося заняття з академічної доброчесності та запобігання плагіату для студентів спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування».

14 листопада 2023 року відбулося заняття з академічної доброчесності та запобігання плагіату зі студентами І-ІІ курсів: 073 «Менеджмент» та 075 «Маркетинг».

24 листопада 2023 року відбулося заняття з дотримання академічної доброчесності зі студентами спеціальності 204 «Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва».

11 грудня 2023 року відбулося заняття з дотримання академічної доброчесності для студентів спеціальності 242 «Туризм та рекреація».

Заходи з питань академічної доброчесності, проведені у 2022 році:

10 січня 2022 року відбулось заняття з дотримання академічної доброчесності для студентів спеціальності 133 «Галузеве машинобудування» факультету інженерії та енергетики.

26 січня 2022 року відбулось заняття з дотримання академічної доброчесності для студентів спеціальності 073 «Менеджмент».

27 січня 2022 року відбулось заняття з дотримання академічної доброчесності для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини».

21 лютого 2022 року відбулося заняття  з основ академічного письма для студентів спеціальностей 122 «Комп’ютерні науки» та 126 «Інформаційні системи та технології».

18 липня 2022 року відбулося заняття з дотримання академічної доброчесності для студентів-магістрів спеціальності «Практична психологія» факультету права, публічного управління та національної безпеки.

28 вересня 2022 року відбулось заняття «Плагіат в освітньому середовищі: причини, наслідки та перспективи подолання» зі студентами спеціальностей «Менеджмент» та «Маркетинг» факультету економіки та менеджменту.

29 вересня 2022 року відбулось заняття «Плагіат в освітньому середовищі: причини, наслідки та перспективи подолання» зі студентами першого курсу спеціальностей «Комп’ютерні науки», «Інформаційні системи та технології», «Облік і оподаткування», «Фінанси, банківська справа та страхування».

06 жовтня 2022 року відбулось заняття «Плагіат в освітньому середовищі: причини, наслідки та перспективи подолання» зі студентами спеціальності 204 «Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва».

06 жовтня 2022 року відбулось заняття «Плагіат в освітньому середовищі: причини, наслідки та перспективи подолання» зі студентами спеціальності 053 «Психологія».

13 жовтня 2022 року відбулось заняття «Плагіат в освітньому середовищі: причини, наслідки та перспективи подолання» в онлайн-режимі зі студентами спеціальності 193 «Геодезія та землеустрій».

21 жовтня 2022 року відбулося заняття «Плагіат в освітньому середовищі: причини, наслідки та перспективи подолання» зі студентами спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини».

27 жовтня 2022 року відбулося заняття з основ академічного письма та запобігання плагіату зі студентами спеціальності 242 «Туризм».

28 жовтня 2022 року відбувся тренінг «Правила оформлення позатекстових бібліографічних посилань: просто про складне» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей 122 «Комп’ютерні науки», 126 «Інформаційні системи та технології» та другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 125 «Кібербезпека».

01 листопада 2022 року відбулося заняття з дотримання академічної доброчесності для студентів спеціальності 051 «Економіка».

02 листопада 2022 року відбулося заняття з академічної доброчесності та запобігання плагіату для студентів спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність».

24 листопада 2022 року відбулося заняття з академічної доброчесності та запобігання плагіату для студентів факультету інженерії та енергетики.

25 листопада 2022 року відбулося заняття з академічної доброчесності та запобігання плагіату для студентів спеціальності 071 «Облік і оподаткування».

14 грудня 2022 року відбулось заняття з дотримання академічної доброчесності зі студентами спеціальності 073 «Менеджмент».

Заходи з питань академічної доброчесності, проведені у 2021 році:

3 лютого 2021 року відбулось заняття для аспірантів з технології атестації здобувачів ступеня доктора філософії (PhD) та дотримання принципів академічної доброчесності.

4 лютого 2021 року розпочатого заняття з академічної доброчесності та основ академічного письма для студентів усіх спеціальностей.

9 лютого 2021 року відбулось заняття з академічної доброчесності та основ академічного письма для студентів спеціальності 242 «Туризм».

10 лютого 2021 р. відбулися заняття з академічної доброчесності та основ академічного письма для студентів спеціальностей 211 «Ветеринарна медицина» і 281 «Публічне управління та адміністрування».

11 лютого 2021 року відбулося заняття з академічної доброчесності та основ академічного письма для студентів спеціальності 202 «Захист та карантин рослин».

15 лютого 2021 р. відбулися заняття з академічної доброчесності та основ академічного письма для студентів спеціальностей 122 «Комп’ютерні науки» факультету обліку та фінансів та 208 «Агроінженерія» факультету інженерії та енергетики.

16 березня 2021 року відбулося заняття з академічної доброчесності та запобігання плагіату для студентів спеціальності 208 «Агроінженерія».

8 квітня 2021 року відбулося онлайн-заняття з академічної доброчесності та запобігання плагіату для студентів спеціальностей 101 «Екологія» та 183 «Технології захисту навколишнього середовища», а також для викладачів кафедри екологічної безпеки та економіки природокористування.

12 квітня 2021 року відбулося онлайн-заняття з дотримання академічної доброчесності для студентів спеціальності 122 «Комп’ютерні науки» факультету обліку та фінансів.

16 квітня 2021 року відбулося заняття з основ академічного письма та особливостей написання курсових робіт.

21 квітня 2021 року було проведено практичний блок онлайн-заняття з основ академічного письма та особливостей написання курсових робіт.

28 квітня 2021 року відбувся вебінар «Основи академічного письма та принципи академічної доброчесності» для студентів та викладачів технологічного факультету.

29 квітня 2021 року відбулось онлайн-заняття з основ академічного письма та особливостей написання курсових робіт для студентів і викладачів факультету обліку та фінансів.

13 травня 2021 року відбулось заняття з дотримання академічної доброчесності для працівників бібліотеки.

04 червня 2021 року відбувся вебінар з дотримання академічної доброчесності та запобігання плагіату для аспірантів спеціальності 051 «Економіка».

01 жовтня 2021 року стартували заняття з освоєння сервісу перевірки на наявність текстових співпадінь StrikePlagiarism.com для відповідальних за перевірку курсових робіт.

07 жовтня 2021 року відбулося заняття з  академічної доброчесності та основ академічного письма для студентів усіх курсів спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність».

28 жовтня 2021 року відбулася онлайн-лекція «Написання та оформлення курсових робіт з дотриманням академічної доброчесності».

Заходи з питань академічної доброчесності, проведені у 2020 році:

Протягом березня 2020 року проведено заняття для науково-педагогічних працівників на тему «Особливості використання системи перевірки на наявність плагіату».

24 червня 2020 року на засіданні вченої ради університету заслухано Звіт про роботу комісії з питань академічної доброчесності, запобігання та виявлення плагіату за 2018–2020 роки (протокол № 11 від 24.06.2020 року).

30 червня 2020 року відбулося спільне засідання Центру інтелектуальної власності, інноватики та управління проєктами й науково-технічної ради науково-інноваційного інституту економіки та агробізнесу з приводу затвердження результатів повторної експертизи кваліфікаційних робіт на наявність академічного плагіату (витяг з протоколу № 7 від 30.06.2020 року).

2 липня 2020 року відбулося спільне засідання науково-технічної ради науково-інноваційного інституту екології та лісу, науково-технічної ради науково-інноваційного інституту агротехнологій і землеустрою, навчально-наукового центру екології та охорони навколишнього середовища щодо обговорення результатів моніторингу перевірки випускних кваліфікаційних робіт на академічну доброчесність (протокол № 9/5/1 від 02.07.2020 року).

2 липня 2020 року проведено захід для аспірантів на тему «Основи академічної доброчесності».

У вересні та жовтні 2020 року відбулися консультативні заняття із редагування профілів науково-педагогічних працівників та аспірантів університету.

13 листопада 2020 року відбулось консультативне заняття для викладачів факультету інженерії та енергетики.

13 листопада 2020 року відбувся вебінар «Запобігання плагіату в студентській і науковій роботі, практичні приклади та поради».

8 грудня 2020 року відбувся онлайн-семінар «Антиплагіат: оцінка правомірності запозичень в академічних текстах».

21 грудня 2020 року відбувся розширений ректорат (протокол № 6 від 21.12.2020 року).

Заходи з питань академічної доброчесності, проведені у 2019 році:

1 березня 2019 року в університеті відбулася зустріч із Андрієм Сідляренком, директором компанії ТОВ «Антиплагіат», яка є розробником сервісу онлайн-пошуку плагіату «Unicheck». Місія «Unicheck» – підвищити якість освіти в Україні завдяки впровадженню принципів академічної доброчесності в університетську культуру та покращенню академічної мотивації студентів та викладачів.

5 березня 2019 року проведено лекцію для аспірантів та молодих науковців «Публікації результатів наукових досліджень в українських та іноземних фахових виданнях».

9–22 квітня 2019 року проведено комплексне навчання для науковців на тему «Scopus у запитаннях і відповідях: можливості бази даних для якісних наукових досліджень та навчання».

Протягом вересня–жовтня 2019 року проведено тижні інформаційної культури для студентів – щорічний проект бібліотеки, метою якого є підвищення інформаційної культури студентів, формування вміння орієнтуватися у потоках інформації паперових та електронних ресурсів, показ алгоритму пошуку наукової та достовірної інформації, навчання основам академічного письма та популяризація принципів академічної доброчесності й наукової етики.

11 жовтня 2019 року в університеті відбулася зустріч із директором, експертом антиплагіатної системи «STRIKEPLAGIARISM» Максимом Маєвським, який розповів про головні засади, на яких будується система перевірки, способи виявлення порушень і боротьби з ними з метою запобігання плагіату.

21–25 жовтня 2019 року проведено тренінги та лекції у рамках щорічного відзначення Міжнародного тижня відкритого доступу.

Протягом листопада-грудня 2019 року для науковців, відповідальних за перевірку та експертів проведено тренінги із перевірки робіт на виявлення академічного плагіату, специфіки аналізу отриманого звіту та запобігання порушенням академічної доброчесності.

Заходи з питань академічної доброчесності, проведені у 2018 році:

3 квітня–3 травня 2018 року для науково-педагогічних працівників проведено комплексне навчання з використання можливостей наукометричної бази даних Web of Science для якісних наукових досліджень та навчання.

Протягом жовтня 2018 року проведено «Тижні інформаційної культури для першокурсників».

22–28 жовтня 2018 року у рамках відзначення Міжнародного тижня відкритого доступу проведено тренінги для студентів з метою ознайомлення з можливостями відкритого доступу до електронних ресурсів бібліотеки, освоєння раціональних прийомів і способів ведення пошуку інформації та систематизації даних.

Заходи з питань академічної доброчесності, проведені у 2017 році:

Протягом лютого 2017 року проведено заняття із науковцями на тему «Імідж вченого та наукові комунікації дослідника», мета яких – актуалізація важливості створення якісних наукових досліджень з дотриманням принципів академічної доброчесності, а також підкреслення необхідності представлення власних публікацій у всесвітній мережі задля популяризації результатів досліджень серед наукової спільноти світу.

13 березня 2017 року для науковців, аспірантів та працівників бібліотеки університету спеціаліст із навчання Clarivate Analytics, кандидат біологічних наук Ірина Тихонкова провела науково-практичний семінар «Будні вченого, або як продуктивно використовувати можливості платформи Web of Science (Web of Science Core Collection, Journal Citation Report, EndNote, ResearcherID)», слухачі якого дізналися, як відшукати актуальні публікації з певної теми та оформити статтю згідно з вимогами певного видання, ознайомилися з алгоритмом вибору кращих періодичних видань для публікації наукових робіт та ознаками хижацьких видань, а також отримали поради щодо того, як створити собі наукове ім’я та відшукати інформацію про гранти на дослідження.

31 березня 2017 року проведено науково-практичний семінар «Науковцям про головне», головна увага якого була зосереджена на необхідності оприлюднення всіх наукових праць вчених у відкритому доступі, зокрема у міжнародних наукометричних базах даних Web of Science та Scopus, у профілях Google Scholar та Інституційному репозитарії університету, за умови дотримання наукової етики та академічної доброчесності.

Протягом вересня-жовтня 2017 року для студентів проведено заняття з інформаційної культури, задля ознайомлення із можливостями відкритого доступу, освоєння раціональних прийомів і способів ведення пошуку інформації та систематизації даних відповідно до поставлених навчальних і наукових завдань.

23–27 жовтня 2017 року у рамках проекту «Міжнародний тиждень відкритого доступу» зі студентами було проведено низку занять із підвищення інформаційної культури, що передбачали здійснення пошуку достовірної наукової інформації, використання ресурсів відкритого доступу та формування списків використаних джерел при підготовці навчальних завдань.

27 грудня 2017 року на вченій раді університету затверджено Положення про академічну доброчесність, запобігання та виявлення плагіату в університеті.

 


Реквізити для оплати за послуги:

Одержувач - Поліський національний університет код - 00493681, рахунок UA248201720313221002201000272 ДКСУ у м. Києві. Плата за навчання - вказати П.І.Б., курс, факультет, форму навчання (денна чи заочна)

Форма для оплати усіх послуг


Адреса
бульвар Старий, 7, Житомир, Житомирська область, 10008
Приймальна комісія
(0412) 41-89-06
(063) 108-78-60
(097) 753-49-43
e-mail: mail@polissiauniver.edu.ua
Ректор університету
(0412) 47-13-56

© Copyright: Поліський національний університет