• Університет
    Загальна інформація
    • Історія та сучасність
    • Стратегія розвитку
    • Структура університету
    • Органи управління та самоврядування
    • Міжнародна співпраця
    • Наші досягнення
    • Первинна профспілкова організація співробітників університету
    • Відділ кадрів
    • Контактна інформація
    • Керівництво
    Публічна інформація
    • Політика сталого розвитку Поліського універстету
    • Гендерний план дій на 2022-2026 роки
    • Запобігання та протидії корупції
    • Громадське обговорення
    • Установчі документи
    • Центри та відділи університету
    • Ліцензії на провадження освітньої діяльності
    • Сертифікати про інституційну акредитацію, спеціальностей та освітніх програм
    • Ліцензування та акредитація
    • Мови освітнього процесу
    • Спеціальності та освітні програми
    • Кадрова політика університету
    • Приймальна комісія
    • Гуртожитки
    • Матеріально-технічне забезпечення
    • Кадрове забезпечення
    • Розмір плати за навчання
    • Фінансова звітність
    • Закупівлі товарів, робіт і послуг
    • Соціально-психологічний супровід
    • Накази, правила та інструкції
    • Додаткові послуги
    • Вчена рада
    • Звіти ректора
    Якість освіти
    • Політика забезпечення якості освітньої діяльності
    • Навчально-науковий центр забезпечення якості освіти
    • Моніторинг якості освітнього процесу
  • Освітня діяльність
    Загальна інформація
    • Нормативне забезпечення освітнього процесу
    • Сертифікати про акредитацію освітніх програм
    • Ліцензійний обсяг та контингент здобувачів вищої освіти
    • Мови освітнього процесу
    • Документи, що видаються по закінченню навчання
    Факультети та інститути
    • Факультет економіки та менеджменту
    • Агрономічний факультет
    • Факультет ветеринарної медицини та тваринництва
    • Факультет права, публічного управління та національної безпеки
    • Факультет лісового господарства та екології
    • Факультет інформаційних технологій, обліку та фінансів
    • Факультет інженерії та енергетики
    Організація освітнього процесу
    • Каталог освітніх програм
    • Каталог вибіркових дисциплін
    • Проєкти освітніх програм
    • Графіки навчального процесу
    • Дистанційне навчання
    • Аспірантура
    • Розклад занять
    • Рейтинги студентів для отримання стипендії
    • Асоціація випускників
    • Бази практик / стажування та працевлаштування
    • Розмір плати за навчання
    Освіта впродовж життя
    • Підвищення кваліфікації викладачів, співробітників
    • Підвищення кваліфікації на замовлення
  • Абітурієнтам
    Приймальна комісія
    • Склад приймальної комісії
    • Положення про приймальну комісію
    • Переведення та поновлення
    • Розклад роботи
    • Списки рекомендованих на навчання
    • Накази на зарахування
    • Рішення приймальної комісії
    • Контакти
    ВСТУП 2025
    • Правила прийому на навчання для здобуття вищої освіти
    • Державне замовлення
    • Інформація про гранти
    • Важливі дати: ВСТУП 2025
    • Вступникам з ТОТ
    • Реєстрація на ЄВІ та ЄФВВ
    • Інформаційні матеріали вступнику
    • Перелік спеціальностей та освітніх програм
    • Програми вступних випробувань
    • Графік вступних випробувань
    • Вартість навчання
    • Програми подвійних дипломів
    Вступ до аспірантури/докторантури
    • Правила прийому на навчання
    • Програми фахових вступних випробувань
    • Графік вступних випробувань
    • Рейтинговий список
    • Обсяги державного замовлення на підготовку аспірантів
    • Вартість навчання
  • Наука
    Загальна інформація
    • Основні досягнення
    • Інфраструктура забезпечення наукової діяльності
    • Центр колективного користування науковим обладнанням "НІККМЗ"
    • Напрями наукової діяльності
    • Звіти з наукової діяльності
    • Контактна інформація
    • Науково-інноваційні інститути
    • Наукові горизонти / Scientific Horizons
    Студентська наука
    • Всеукраїнські конкурси студентських наукових робіт
    • Всеукраїнські студентські олімпіади
    • Гранти НТСА
    • Науково-творчі об’єднання
    • Наукові конференції
    Підготовка та розвиток науково-педагогічних кадрів
    • Аспірантура і докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Міжнародні грантові проєкти
    • Наукові школи
    • Науковий рейтинг викладачів
    Політика академічної доброчесності
    • Академічна доброчесність
logo
  • Міжнародна діяльність
    Інфраструктура забезпечення міжнародної діяльності
    • Відділ міжнародного співробітницва
    • Інформаційний центр ЄС
    • Міжнародні зв’язки
    • Новини відділу міжнародного співробітництва
    • Стратегія інтернаціоналізації Поліського національного університету
    • HORIZON EUROPE
    • Erasmus +
    • JICA
    • Навчання іноземних громадян
    • Міжнародні стажування
    • Закордонна практика
    • Програми подвійних дипломів
    • Міжнародні проекти
    • DAAD «Tschernobyl heute – wilde Natur ohne Grenzen»
  • Foreign Students
    • Polissia National University
    • Invitation for study
    • Admission process
    • Sample documents of higher education
    • Temporary residence permit in Ukraine
    • Student’s Accommodation
    • Contacts
  • Студенту
    Соціальне обличчя Поліського університету
    • Стипендіальне забезпечення студентів
    • Психологічна підтримка
    • Профком
    • Твоє перше робоче місце
    • Соціальний та гуманітарний розвиток
    • Скринька довіри
    Студентське самоврядування
    • Склад самоврядування
    Спорт і відпочинок
    • Спортивні досягнення
    • Спортивні секції
    • Спортивні споруди
    • Гуртки
    • Заходи
    • Корисні контакти
    Побут та харчування
    • Студентське містечко
    • Їдальні, кафе
    • Корисні контакти
  • Ресурси і сервіси
logo
×
Університет Освітня діяльність Абітурієнтам Наука Міжнародна діяльність Foreign Students Студенту Ресурси та сервіси

Каталог вибіркових дисциплін Екології і права бакалавр

Факультет лісового господарства та екології

  Кафедра / викладач, якої буде викладати дисципліну НАЗВА дисципліни Назва загальної компетентності, на розвиток якої спрямована дисципліна Результати

навчання

Які методи викладання пропонуються Освітній рівень та курс, семестр Спеціальність, для якої пропонується дисципліна Вхідні вимоги до студентів, які хочуть обрати дисципліну
Спеціальність 101 «Екологія»
1 Кафедра загальної екології

Герасимчук Л.О.

Дозвільна діяльність в екології К01. Знання та розуміння предметної області та професійної

діяльності.

К11. Здатність оцінювати та забезпечувати якість

виконуваних робіт.

ПР02. Розуміти основні екологічні закони, правила та принципи охорони

довкілля та природокористування.

ПР03. Розуміти основні концепції, теоретичні та практичні проблеми в галузі

природничих наук, що необхідні для аналізу і прийняття рішень в сфері

екології, охорони довкілля та оптимального природокористування.

ПР12. Брати участь у розробці та реалізації проектів, направлених на

оптимальне управління та поводження з виробничими та муніципальними

відходами.

 ПР17. Усвідомлювати відповідальність за ефективність та наслідки реалізації

комплексних природоохоронних заходів.

 

Лекції, практичні, проектна робота Бакалавр, 4 курс, 7 семестр 101 «Екологія» Дисципліни: «Загальна екологія», «Екологічна безпека», «Організація та управління в природоохоронній діяльності», «Природоохоронний контроль та інспектування»
2 Кафедра загальної екології

Валерко Р.А.

Управління екологічною безпекою К01. Знання та розуміння предметної області та професійної

діяльності

К02. Навички використання інформаційних і комунікаційних

технологій

К03. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації

 

ПР02. Розуміти основні екологічні закони, правила та принципи охорони

довкілля та природокористування.

ПР03. Розуміти основні концепції, теоретичні та практичні проблеми в галузі

природничих наук, що необхідні для аналізу і прийняття рішень в сфері

екології, охорони довкілля та оптимального природокористування.

ПР07. Розв’язувати проблеми у сфері захисту навколишнього середовища із

застосуванням загальноприйнятих та/або стандартних підходів та

міжнародного і вітчизняного досвіду.

ПР09. Демонструвати навички оцінювання непередбачуваних екологічних

проблем і обдуманого вибору шляхів їх вирішення.

ПР08. Уміти проводити пошук інформації з використанням відповідних джерел

для прийняття обґрунтованих рішень.

ПР10. Уміти застосовувати програмні засоби, ГІС-технології та ресурси

Інтернету для інформаційного забезпечення екологічних досліджень.

Лекції, практичні Бакалавр, 4 курс, 7 семестр 101 «Екологія» Дисципліни: «Загальна екологія», «Екологічна безпека»
3 Кафедра загальної екології

Герасимчук Л.О.

Екологічний контроль на кордоні ЗК.06. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності)

ЗК07.Здатність діяти соціально відповідально та свідомо

ЗК09. Здатність працювати в команді

ПР13. Уміти формувати ефективні комунікаційні стратегії з метою донесення

ідей, проблем, рішень та власного досвіду в сфері екології.\

ПР16. Вибирати оптимальну стратегію проведення громадських слухань щодо

проблем та формування територій природно-заповідного фонду та екологічної

мережі.

ПР22. Брати участь у розробці проектів і практичних рекомендацій щодо

збереження довкілля

ПР15. Уміти пояснювати соціальні, економічні та політичні наслідки

впровадження екологічних проектів.

ПР17. Усвідомлювати відповідальність за ефективність та наслідки реалізації

комплексних природоохоронних заходів

ПР22. Брати участь у розробці проектів і практичних рекомендацій щодо

збереження довкілля.

 

Лекції, практичні, проектна робота Бакалавр, 4 курс, 7 семестр 101 «Екологія» Дисципліни: «Загальна екологія», «Екологічна безпека», «Природоохоронний контроль та інспектування»
4 Кафедра загальної екології

Котюк Л.А.

Фітоценологія К01. Знання та розуміння предметної області та професійної

діяльності.

ПР02. Розуміти основні екологічні закони, правила та принципи охорони

довкілля та природокористування.

ПР03. Розуміти основні концепції, теоретичні та практичні проблеми в галузі

природничих наук, що необхідні для аналізу і прийняття рішень в сфері

екології, охорони довкілля та оптимального природокористування.

Лекції, практичні роботи Бакалавр, 3 курс, 5 семестр 101 «Екологія» Дисципліни: «Біологія», «Загальна екологія»
5 Кафедра загальної екології

Борисюк Б.В.

Екологічна фенологія К01. Знання та розуміння предметної області та професійної

діяльності.

ПР02. Розуміти основні екологічні закони, правила та принципи охорони

довкілля та природокористування.

ПР03. Розуміти основні концепції, теоретичні та практичні проблеми в галузі

природничих наук, що необхідні для аналізу і прийняття рішень в сфері

екології, охорони довкілля та оптимального природокористування.

Лекції, практичні роботи Бакалавр, 3 курс, 5 семестр 101 «Екологія» Дисципліни «Біоценологія», «Біогеографія»
6 Екологічної безпеки та економіки природокористування

Ращенко А.В.

 

Основи екологічної економіки К06. Здатність спілкуватися з представниками інших

професійних груп різного рівня (з експертами з інших

галузей знань/видів економічної діяльності).

ПР13. Уміти формувати ефективні комунікаційні стратегії з метою донесення

ідей, проблем, рішень та власного досвіду в сфері екології.

ПР16. Вибирати оптимальну стратегію проведення громадських слухань щодо

проблем та формування територій природно-заповідного фонду та екологічної

мережі.

 ПР22. Брати участь у розробці проектів і практичних рекомендацій щодо

збереження довкілля.

 

Лекції, практичні, проектна робота, самостійна робота Бакалавр, 3 курс, 6 семестр 101 «Екологія» Відсутні
7 Екологічної безпеки та економіки природокористування

Бордюг Н.С.

Міжнародні проекти та академічна мобільність ЗК03. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.

ЗК05. Здатність спілкуватися іноземною мовою.

ЗК08. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні.

ЗК09. Здатність працювати в команді

 

ПР07. Розв’язувати проблеми у сфері захисту навколишнього середовища із

застосуванням загальноприйнятих та/або стандартних підходів та

міжнародного і вітчизняного досвіду.

ПР09. Демонструвати навички оцінювання непередбачуваних екологічних

проблем і обдуманого вибору шляхів їх вирішення.

ПР10. Уміти застосовувати програмні засоби, ГІС-технології та ресурси

Інтернету для інформаційного забезпечення екологічних досліджень.

ПР13. Уміти формувати ефективні комунікаційні стратегії з метою донесення

ідей, проблем, рішень та власного досвіду в сфері екології.

ПР14. Уміти доносити результати діяльності до професійної аудиторії та

широкого загалу, робити презентації та повідомлення

ПР18. Поєднувати навички самостійної та командної роботи задля отримання

результату з акцентом на професійну сумлінність та відповідальність за

прийняття рішень.

ПР21. Уміти обирати оптимальні методи та інструментальні засоби для

проведення досліджень, збору та обробки даних.

ПР22. Брати участь у розробці проектів і практичних рекомендацій щодо

збереження довкілля

Лекції, практичні, командна робота, семінар Бакалавр, 3 курс, 6-й семестр 101 «Екологія» Відсутні
8 Екологічної безпеки та економіки природокористування

Ращенко А.В.

Екологічний менеджмент К01. Знання та розуміння предметної області та професійної

діяльності.

ПР02. Розуміти основні екологічні закони, правила та принципи охорони

довкілля та природокористування.

ПР03. Розуміти основні концепції, теоретичні та практичні проблеми в галузі

природничих наук, що необхідні для аналізу і прийняття рішень в сфері

екології, охорони довкілля та оптимального природокористування.

Лекції, практичні, командна робота, проблемні завдання Бакалавр, 4 курс, 7-й семестр 101 «Екологія» Відсутні
9 Екологічної безпеки та економіки природокористування

Горобець О.В.

Промислова екологія ЗК01. Знання та розуміння предметної області та професійної діяльності.

ЗК06. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).

·         оцінювати екологічний вплив певних моделей споживання;

·         проводити якісний аналіз ризиків, пов’язаних із технологіями;

·         розрізняти та застосовувати методики оцінки ризиків, пов’язаних із технологіями та вибору управлінських рішень;

·         враховувати соціальні тенденції при прийнятті рішень щодо охорони навколишнього середовища та у сфері промислової екології;

·         враховувати особливості проектування продукту з урахуванням впливу на довкілля та закінчення життєвого циклу;

·         застосовувати концептуальні інструменти для конструювання продукту;

·         оцінювати виробничі процеси з точки зору промислової екології;

·         особливості створення маловідходних та безвідходних технологічних процесів;

·         враховувати аспект енергоефективності при плануванні діяльності підприємства та проектуванні продукту.

 

Лекції, практичні, командна робота, семінари Бакалавр, 4 курс, 7-й семестр 101 «Екологія» Відсутні
10 Екологічної безпеки та економіки природокористування

Ращенко А.В.

Глобальні зміни клімату та їх вплив на довкілля К03. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.

К13. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя

ПР07. Розв’язувати проблеми у сфері захисту навколишнього середовища із

застосуванням загальноприйнятих та/або стандартних підходів та

міжнародного і вітчизняного досвіду

ПР09. Демонструвати навички оцінювання непередбачуваних екологічних

проблем і обдуманого вибору шляхів їх вирішення.

ПР25. Зберігати та примножувати досягнення і цінності суспільства на основі

розуміння місця предметної області у загальній системі знань, використовувати

різні види та форми рухової активності для ведення здорового способу життя.

Лекції, практичні, командна робота Бакалавр, 3 курс, 6 семестр 101 «Екологія» Відсутні
11 Біоресурсів, аквакультури та природничих наук

Іщук О.В.

Екологія водних тварин Знання та розуміння предметної області та професійної діяльності. ПР02. Розуміти основні екологічні закони, правила та принципи охорони

довкілля та природокористування.

 

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 3 курс, 5 семестр 101 «Екологія» Відсутні
12 Водних біоресурсів, аквакультури та природничих наук

Іщук О.В.

Гідроекологія Знання та розуміння предметної області та професійної діяльності.

Здатність проведення досліджень на відповідному рівні.

1. Характеризувати екологічного стану водойм різного типу в динаміці, у тому числі і за сучасних умов. 2. Встановлювати фактори, які викликають сукцесійні зміни в екосистемі водойм. 3. Вивчати стан біоти за умов впливу на водні екосистеми гідротехнічного будівництва, природних і антропогенних чинників. 4. З’ясування основних проблем, які мають місце у функціонуванні водних екосистем різного типу, та шляхів їх вирішення. 5. Опанувати методів оцінки екологічного стану водойм різного типу. 6. Засвоювати правил проведення гідроекологічних досліджень як в лабораторних, так і в польових умовах. 7. Аналізувати та узагальнювати результати польових і експериментальних досліджень та робити належні висновки.

 

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 3 курс, 4 семестр 101 «Екологія» Відсутні
13 Водних біоресурсів, аквакультури та природничих наук

Іщук О.В.

Основи марикультури Знання та розуміння предметної області та професійної діяльності.

Здатність проведення досліджень на відповідному рівні.

Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.

Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел

У результаті вивчення дисципліни студенти повинні:

знати про типи та форми ведення господарств морської аквакультури, перспективні об’єкти кормового та харчового призначення, технологію культивування риби у солонуватоводних водоймах, безхребетних (мідій, устриць, гребінців, креветок тощо) та водоростей (бурих, червоних, зелених), а також особливості технологічного обладнання відповідно до різних форм культивування, тощо

вміти застосовувати принципи технологічного циклу виробництва, що включає відтворення, підрощування молоді до життєстійких стадій, вирощування культивованого об’єкта до товарної маси, формування ремонтного стада і статевозрілих груп.

 

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 4 курс, 8-й семестр 101 «Екологія» Відсутні
14 Водних біоресурсів, аквакультури та природничих наук

Пінкіна Т.В.

Біоресурси гідросфери Знання та розуміння предметної області та професійної діяльності. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні Знати концептуальні основи моніторингу та нормування антропогенного навантаження на довкілля

Виявляти фактори, що визначають формування ландшафтно-біологічного різноманіття

Демонструвати навички оцінювання непередбачуваних екологічних проблем обдуманого вибору шляхів їх вирішення

 

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 2 курс, 4-й семестр 101 «Екологія» Демонструвати розуміння основних принципів управління природоохоронними діями та екологічними проектами, розуміти принципи охорони довкілля
15 Водних біоресурсів, аквакультури та природничих наук

Матковська С.І.

Основи фітодизайну К01. Знання та розуміння предметної області та професійної

діяльності.

ПР02. Розуміти основні екологічні закони, правила та принципи охорони

довкілля та природокористування.

ПР03. Розуміти основні концепції, теоретичні та практичні проблеми в галузі

природничих наук, що необхідні для аналізу і прийняття рішень в сфері

екології, охорони довкілля та оптимального природокористування.

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 4 курс, 7-й семестр 101 «Екологія» Відсутні.
16 Водних біоресурсів, аквакультури та природничих наук

Матковська С.І.

Декоративна аквакультура та аквадизайн К01. Знання та розуміння предметної області та професійної

діяльності.

ПР02. Розуміти основні екологічні закони, правила та принципи охорони

довкілля та природокористування.

ПР03. Розуміти основні концепції, теоретичні та практичні проблеми в галузі

природничих наук, що необхідні для аналізу і прийняття рішень в сфері

екології, охорони довкілля та оптимального природокористування.

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 4 курс, 7-й семестр 101 «Екологія» Відсутні
17 Кафедра правознавства

Бондарчук Н.В.

Природоохоронне законодавство та екологічне право ЗК06. Здатність спілкуватися з представниками інших

професійних груп різного рівня (з експертами з інших

галузей знань/видів економічної діяльності).

ЗК07. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо

ПР07. Розв’язувати проблеми у сфері захисту навколишнього середовища із

застосуванням загальноприйнятих та/або стандартних підходів та

міжнародного і вітчизняного досвіду.

ПР23. Демонструвати навички впровадження природоохоронних заходів та

проектів.

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 2 курс, 4 семестр 101 «Екологія» Дисципліни «Правознавство»

«Загальна екологія»

18 Кафедра суспільних наук

Шевчук С.Ф.

Екологічна політика ЗК06. Здатність спілкуватися з представниками інших

професійних груп різного рівня (з експертами з інших

галузей знань/видів економічної діяльності).

ЗК07. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо.

ЗК09. Здатність працювати в команді

ПР15. Уміти пояснювати соціальні, економічні та політичні наслідки

впровадження екологічних проектів.

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 2 курс, 4 семестр 101 «Екологія» Відсутні
19 Кафедра суспільних наук

Шевченко О.М.

Психологія К03. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.

К06. Здатність спілкуватися з представниками інших

професійних груп різного рівня (з експертами з інших

галузей знань/видів економічної діяльності).

К09. Здатність працювати в команді

К10. Навички міжособистісної взаємодії

 

ПР13. Уміти формувати ефективні комунікаційні стратегії з метою донесення

ідей, проблем, рішень та власного досвіду в сфері екології.

ПР18. Поєднувати навички самостійної та командної роботи задля отримання

результату з акцентом на професійну сумлінність та відповідальність за

прийняття рішень

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 2 курс, 4 семестр 101 «Екологія Відсутні
20 Загальної екології

Валерко Р.А.

Радіобіологія та радіоекологія К01. Знання та розуміння предметної області та професійної

діяльності.

ПР03. Розуміти основні концепції, теоретичні та практичні проблеми в галузі

природничих наук, що необхідні для аналізу і прийняття рішень в сфері

екології, охорони довкілля та оптимального природокористування.

ПР21. Уміти обирати оптимальні методи та інструментальні засоби для

проведення досліджень, збору та обробки даних.

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 2 курс, 4 семестр 101 «Екологія» Відсутні
21 Загальної екології

Борисюк Б.В.

Соціальна екологія К01. Знання та розуміння предметної області та професійної

діяльності.

К03. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації

К07. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо

ПР03. Розуміти основні концепції, теоретичні та практичні проблеми в галузі

природничих наук, що необхідні для аналізу і прийняття рішень в сфері

екології, охорони довкілля та оптимального природокористування.

ПР13. Уміти формувати ефективні комунікаційні стратегії з метою донесення

ідей, проблем, рішень та власного досвіду в сфері екології.

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 2 курс, 4 семестр 101 «Екологія» Відсутні
22 Загальної екології

Дубовий В.І.

Агроекологія К01. Знання та розуміння предметної області та професійної

діяльності.

К08. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні.

ПР01. Демонструвати розуміння основних принципів управління

природоохоронними діями та/або екологічними проектами.

ПР03. Розуміти основні концепції, теоретичні та практичні проблеми в галузі

природничих наук, що необхідні для аналізу і прийняття рішень в сфері

екології, охорони довкілля та оптимального природокористування

ПР21. Уміти обирати оптимальні методи та інструментальні засоби для

проведення досліджень, збору та обробки даних

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 2 курс, 4 семестр 101 «Екологія» Відсутні
23 Кафедра ґрунтознавства землеробства

Клименко Т.В.

Метеорологія і кліматологія К01. Знання та розуміння предметної області та професійної

діяльності.

К06. Здатність спілкуватися з представниками інших

професійних груп різного рівня (з експертами з інших

галузей знань/видів економічної діяльності).

ПР03. Розуміти основні концепції, теоретичні та практичні проблеми в галузі

природничих наук, що необхідні для аналізу і прийняття рішень в сфері

екології, охорони довкілля та оптимального природокористування.

ПР08. Уміти проводити пошук інформації з використанням відповідних джерел

для прийняття обґрунтованих рішень.

ПР21. Уміти обирати оптимальні методи та інструментальні засоби для

проведення досліджень, збору та обробки даних.

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 3 курс, 5 семестр 101 «Екологія» Відсутні
24 Кафедра геодезії та землеустрою

Коткова Т.М.

Топографія з основами картографії К01. Знання та розуміння предметної області та професійної

діяльності.

К06. Здатність спілкуватися з представниками інших

професійних груп різного рівня (з експертами з інших

галузей знань/видів економічної діяльності).

ПР02. Розуміти основні екологічні закони, правила та принципи охорони

довкілля та природокористування.

ПР13. Уміти формувати ефективні комунікаційні стратегії з метою донесення

ідей, проблем, рішень та власного досвіду в сфері екології

ПР16. Вибирати оптимальну стратегію проведення громадських слухань щодо

проблем та формування територій природно-заповідного фонду та екологічної

мережі.

ПР22. Брати участь у розробці проектів і практичних рекомендацій щодо

збереження довкілля.

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 3 курс, 5 семестр 101 «Екологія» Відсутні
25 Біоресурсів, аквакультури та природничих наук

Федючка М.І.

Геоекологічна експертиза К01. Знання та розуміння предметної області та професійної діяльності.

К08. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні.

ПР02. Розуміти основні екологічні закони, правила та принципи охорони

довкілля та природокористування

ПР03. Розуміти основні концепції, теоретичні та практичні проблеми в галузі

природничих наук, що необхідні для аналізу і прийняття рішень в сфері

екології, охорони довкілля та оптимального природокористування.

ПР05. Знати концептуальні основи моніторингу та нормування антропогенного

навантаження на довкілля.

ПР10. Уміти застосовувати програмні засоби, ГІС-технології та ресурси

Інтернету для інформаційного забезпечення екологічних досліджень.

ПР21. Уміти обирати оптимальні методи та інструментальні засоби для

проведення досліджень, збору та обробки даних.

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 3 курс, 5 семестр 101 «Екологія» Відсутні
26 Екологічної безпеки та економіки природокористування

Климчик О.М.

Екотехнології К01. Знання та розуміння предметної області та професійної

діяльності.

К08. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні.

 

ПР02. Розуміти основні екологічні закони, правила та принципи охорони

довкілля та природокористування

ПР03. Розуміти основні концепції, теоретичні та практичні проблеми в галузі

природничих наук, що необхідні для аналізу і прийняття рішень в сфері

екології, охорони довкілля та оптимального природокористування.

ПР05. Знати концептуальні основи моніторингу та нормування антропогенного

навантаження на довкілля.

ПР10. Уміти застосовувати програмні засоби, ГІС-технології та ресурси

Інтернету для інформаційного забезпечення екологічних досліджень.

ПР21. Уміти обирати оптимальні методи та інструментальні засоби для

проведення досліджень, збору та обробки даних.

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 3 курс, 5 семестр 101 «Екологія» Відсутні
27 Екологічної безпеки та економіки природокористування

Смаглій В.О.

Органічне виробництво К01. Знання та розуміння предметної області та професійної

діяльності.

ПР02. Розуміти основні екологічні закони, правила та принципи охорони

довкілля та природокористування

ПР03. Розуміти основні концепції, теоретичні та практичні проблеми в галузі

природничих наук, що необхідні для аналізу і прийняття рішень в сфері

екології, охорони довкілля та оптимального природокористування.

 

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 3 курс, 5 семестр 101 «Екологія» Відсутні
28 Екологічної безпеки та економіки природокористування

Климчик О.М.

Основи ГІС-технологій К02. Навички використання інформаційних і комунікаційних

технологій

ПР08. Уміти проводити пошук інформації з використанням відповідних джерел

для прийняття обґрунтованих рішень.

ПР10. Уміти застосовувати програмні засоби, ГІС-технології та ресурси

Інтернету для інформаційного забезпечення екологічних досліджень

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 3 курс, 5 семестр 101 «Екологія» Відсутні
29 Загальної екології

Котюк Л.А.

Основи інтродукції рослин К01. Знання та розуміння предметної області та професійної

діяльності.

ПР02. Розуміти основні екологічні закони, правила та принципи охорони

довкілля та природокористування

ПР03. Розуміти основні концепції, теоретичні та практичні проблеми в галузі

природничих наук, що необхідні для аналізу і прийняття рішень в сфері

екології, охорони довкілля та оптимального природокористування.

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 3 курс, 5 семестр 101 «Екологія» Відсутні
30 Біоресурсів, аквакультури та природничих наук

Іщук О.В.

Екологія біологічних систем К01. Знання та розуміння предметної області та професійної

діяльності.

ПР02. Розуміти основні екологічні закони, правила та принципи охорони

довкілля та природокористування

ПР03. Розуміти основні концепції, теоретичні та практичні проблеми в галузі

природничих наук, що необхідні для аналізу і прийняття рішень в сфері

екології, охорони довкілля та оптимального природокористування.

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 3 курс, 6 семестр 101 «Екологія» Відсутні
31 Біоресурсів, аквакультури та природничих наук

Іщук О.В.

Біогеографія України К01. Знання та розуміння предметної області та професійної

діяльності.

ПР02. Розуміти основні екологічні закони, правила та принципи охорони

довкілля та природокористування

ПР03. Розуміти основні концепції, теоретичні та практичні проблеми в галузі

природничих наук, що необхідні для аналізу і прийняття рішень в сфері

екології, охорони довкілля та оптимального природокористування.

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 3 курс, 6 семестр 101 «Екологія» Відсутні
32 Біоресурсів, аквакультури та природничих наук

Половка О.С.

Екологічна географія К01. Знання та розуміння предметної області та професійної

діяльності.

ПР02. Розуміти основні екологічні закони, правила та принципи охорони

довкілля та природокористування

ПР03. Розуміти основні концепції, теоретичні та практичні проблеми в галузі

природничих наук, що необхідні для аналізу і прийняття рішень в сфері

екології, охорони довкілля та оптимального природокористування.

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 3 курс, 6 семестр 101 «Екологія» Відсутні
33 Екологічної безпеки та економіки природокористування

Данкевич Є.М.

Економіка підприємств К06. Здатність спілкуватися з представниками інших

професійних груп різного рівня (з експертами з інших

галузей знань/видів економічної діяльності).

ПР13. Уміти формувати ефективні комунікаційні стратегії з метою донесення

ідей, проблем, рішень та власного досвіду в сфері екології.

ПР16. Вибирати оптимальну стратегію проведення громадських слухань щодо

проблем та формування територій природно-заповідного фонду та екологічної

мережі.

 ПР22. Брати участь у розробці проектів і практичних рекомендацій щодо

збереження довкілля.

 

Лекції, практичні роботи Бакалавр, 3 курс, 6 семестр 101 «Екологія» Відсутні
34 Екологічної безпеки та економіки природокористування

Климчик О.М.

Урбоекологія К01. Знання та розуміння предметної області та професійної

діяльності.

ПР02. Розуміти основні екологічні закони, правила та принципи охорони

довкілля та природокористування

ПР03. Розуміти основні концепції, теоретичні та практичні проблеми в галузі

природничих наук, що необхідні для аналізу і прийняття рішень в сфері

екології, охорони довкілля та оптимального природокористування.

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 3 курс, 6 семестр 101 «Екологія» Відсутні
35 Біоресурсів, аквакультури та природничих наук

Матковська С.І.

Екологічна дендрологія К01. Знання та розуміння предметної області та професійної

діяльності.

ПР02. Розуміти основні екологічні закони, правила та принципи охорони

довкілля та природокористування

ПР03. Розуміти основні концепції, теоретичні та практичні проблеми в галузі

природничих наук, що необхідні для аналізу і прийняття рішень в сфері

екології, охорони довкілля та оптимального природокористування.

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 4 курс, 7 семестр 101 «Екологія» Відсутні
36 Загальної екології

Герасимчук Л.О.

Організація та раціональне використання природних ресурсів та рекультивація земель К01. Знання та розуміння предметної області та професійної

діяльності

ПР02. Розуміти основні екологічні закони, правила та принципи охорони

довкілля та природокористування

ПР03. Розуміти основні концепції, теоретичні та практичні проблеми в галузі

природничих наук, що необхідні для аналізу і прийняття рішень в сфері

екології, охорони довкілля та оптимального природокористування.

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 4 курс, 7 семестр 101 «Екологія» Відсутні
37 Загальної екології

Герасимчук Л.О.

Природоохоронний контроль та інспектування К01. Знання та розуміння предметної області та професійної

діяльності.

К09. Здатність працювати в команді

ПР02. Розуміти основні екологічні закони, правила та принципи охорони

довкілля та природокористування

ПР03. Розуміти основні концепції, теоретичні та практичні проблеми в галузі

природничих наук, що необхідні для аналізу і прийняття рішень в сфері

екології, охорони довкілля та оптимального природокористування.

ПР13. Уміти формувати ефективні комунікаційні стратегії з метою донесення

ідей, проблем, рішень та власного досвіду в сфері екології.

ПР18. Поєднувати навички самостійної та командної роботи задля отримання

результату з акцентом на професійну сумлінність та відповідальність за

прийняття рішень

ПР22. Брати участь у розробці проектів і практичних рекомендацій щодо

збереження довкілля.

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 4 курс, 7 семестр 101 «Екологія» Відсутні
38 Загальної екології

Борисюк Б.В.

Екологічний аудит К01. Знання та розуміння предметної області та професійної

діяльності.

ПР02. Розуміти основні екологічні закони, правила та принципи охорони

довкілля та природокористування.

ПР03. Розуміти основні концепції, теоретичні та практичні проблеми в галузі

природничих наук, що необхідні для аналізу і прийняття рішень в сфері

екології, охорони довкілля та оптимального природокористування.

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 4 курс, 7 семестр 101 «Екологія» Відсутні
39 Туризму

Ковалевська І.М.

Екологічна статистика К02. Навички використання інформаційних і комунікаційних

технологій

ПР08. Уміти проводити пошук інформації з використанням відповідних джерел

для прийняття обґрунтованих рішень.

ПР10. Уміти застосовувати програмні засоби, ГІС-технології та ресурси

Інтернету для інформаційного забезпечення екологічних досліджень.

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 4 курс, 8 семестр 101 «Екологія» Відсутні
40 Екологічної безпеки та економіки природокористування

Лесь А.В.

Математичні методи в екології К02. Навички використання інформаційних і комунікаційних

технологій

ПР08. Уміти проводити пошук інформації з використанням відповідних джерел

для прийняття обґрунтованих рішень.

ПР10. Уміти застосовувати програмні засоби, ГІС-технології та ресурси

Інтернету для інформаційного забезпечення екологічних досліджень.

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 4 курс, 8 семестр 101 «Екологія» Відсутні
41 Загальної екології

Борисюк Б.В.

Основи наукової діяльності К01. Знання та розуміння предметної області та професійної

діяльності.

К02. Навички використання інформаційних і комунікаційних

технологій.

К08. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні.

ПР02. Розуміти основні екологічні закони, правила та принципи охорони

довкілля та природокористування.

ПР03. Розуміти основні концепції, теоретичні та практичні проблеми в галузі

природничих наук, що необхідні для аналізу і прийняття рішень в сфері

екології, охорони довкілля та оптимального природокористування.

ПР08. Уміти проводити пошук інформації з використанням відповідних джерел

для прийняття обґрунтованих рішень.

ПР10. Уміти застосовувати програмні засоби, ГІС-технології та ресурси

Інтернету для інформаційного забезпечення екологічних досліджень.

ПР05. Знати концептуальні основи моніторингу та нормування антропогенного

навантаження на довкілля.

ПР21. Уміти обирати оптимальні методи та інструментальні засоби для

проведення досліджень, збору та обробки даних.

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 4 курс, 8 семестр 101 «Екологія» Відсутні
42 Біоресурсів, аквакультури та природничих наук

Іщук О.В.

Екологічна освіта і виховання К03. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.

К09. Здатність працювати в команді

К10. Навички міжособистісної взаємодії

ПР07. Розв’язувати проблеми у сфері захисту навколишнього середовища із

застосуванням загальноприйнятих та/або стандартних підходів та

міжнародного і вітчизняного досвіду.

ПР09. Демонструвати навички оцінювання непередбачуваних екологічних

проблем і обдуманого вибору шляхів їх вирішення.

ПР13. Уміти формувати ефективні комунікаційні стратегії з метою донесення

ідей, проблем, рішень та власного досвіду в сфері екології.

ПР18. Поєднувати навички самостійної та командної роботи задля отримання

результату з акцентом на професійну сумлінність та відповідальність за

прийняття рішень.

ПР22. Брати участь у розробці проектів і практичних рекомендацій щодо

збереження довкілля

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 4 курс, 8 семестр 101 «Екологія» Відсутні
43 Загальної екології

Дубовий В.І.

Екологічна культура К03. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.

К09. Здатність працювати в команді

К10. Навички міжособистісної взаємодії

ПР07. Розв’язувати проблеми у сфері захисту навколишнього середовища із

застосуванням загальноприйнятих та/або стандартних підходів та

міжнародного і вітчизняного досвіду.

ПР09. Демонструвати навички оцінювання непередбачуваних екологічних

проблем і обдуманого вибору шляхів їх вирішення.

ПР13. Уміти формувати ефективні комунікаційні стратегії з метою донесення

ідей, проблем, рішень та власного досвіду в сфері екології.

ПР18. Поєднувати навички самостійної та командної роботи задля отримання

результату з акцентом на професійну сумлінність та відповідальність за

прийняття рішень.

ПР22. Брати участь у розробці проектів і практичних рекомендацій щодо

збереження довкілля

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 4 курс, 8 семестр 101 «Екологія» Відсутні
44 Ґрунтознавства і землеробства

Дорохов В.І.

Екологічна хімія К01. Знання та розуміння предметної області та професійної

діяльності.

ПР02. Розуміти основні екологічні закони, правила та принципи охорони

довкілля та природокористування.

ПР03. Розуміти основні концепції, теоретичні та практичні проблеми в галузі

природничих наук, що необхідні для аналізу і прийняття рішень в сфері

екології, охорони довкілля та оптимального природокористування.

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 4 курс, 8 семестр 101 «Екологія» Відсутні
45 Екологічної безпеки та економіки природокористування

Бордюг Н.С.

Біохімічна екологія К01. Знання та розуміння предметної області та професійної

діяльності.

ПР02. Розуміти основні екологічні закони, правила та принципи охорони

довкілля та природокористування.

ПР03. Розуміти основні концепції, теоретичні та практичні проблеми в галузі

природничих наук, що необхідні для аналізу і прийняття рішень в сфері

екології, охорони довкілля та оптимального природокористування.

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 4 курс, 8 семестр 101 «Екологія» Відсутні
46 Біоресурсів, аквакультури та природничих наук

Світельський М.М.

Екологічна токсикологія К01. Знання та розуміння предметної області та професійної

діяльності.

ПР02. Розуміти основні екологічні закони, правила та принципи охорони

довкілля та природокористування.

ПР03. Розуміти основні концепції, теоретичні та практичні проблеми в галузі

природничих наук, що необхідні для аналізу і прийняття рішень в сфері

екології, охорони довкілля та оптимального природокористування.

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 4 курс, 8 семестр 101 «Екологія» Відсутні
47 Загальної екології

Валерко Р.А.

Управління екологічною та техногенною безпекою Здатність приймати обґрунтовані рішення

Здатність розробляти та управляти проектами

Освоївши дану дисципліну студент повинен знати: основні напрямки державної політики в галузі організації управління в екологічній діяльності; законодавчі та нормативно – правові акти в галузі організації управління в екологічній діяльності; сучасний концептуальний підхід до екологічного управління; структуру і рівні державної системи організації управління в екологічній діяльності; механізми організації управління в екологічній діяльності; роль громадських екологічних організацій в управлінні природоохоронною діяльністю. Уміти: класифікувати системи і механізми управління у сфері забезпечення екологічної безпеки; застосовувати правові аспекти управління екологічною безпекою; забезпечувати вимоги екологічної безпеки у промисловості, транспорті при використанні джерел акустичного, електромагнітного, іонізуючого та іншого шкідливого впливу фізичних факторів; здійснювати правове регулювання екологічної безпеки у сфері продуктів харчування. Лекції, практичні заняття Магістр, 1 курс, 2 семестр 101 «Екологія» Відсутні
Спеціальність 183 «Технології захисту навколишнього середовища»
1 Екологічної безпеки та економіки природокористування

Ращенко А.В.

 

Основи екологічної економіки

ЗК05. Здатність приймати обґрунтовані рішення.

ЗК06. Здатність розробляти та управляти проектами.

ЗК07. Прагнення до збереження навколишнього середовища та забезпечення сталого розвитку суспільства.

ПР04. Обґрунтовувати природозахисні технології, базуючись на розумінні механізмів впливу людини на навколишнє середовище і процесів, що відбуваються у ньому.

ПР05. Вміти розробляти проекти з природоохоронної діяльності та управляти комплексними діями щодо їх реалізації.

ПР06. Обґрунтовувати та застосовувати природні та штучні системи і процеси в основі природозахисних технологій відповідно екологічного імперативу та концепції сталого розвитку.

ПР07. Здійснювати науково-обґрунтовані технічні, технологічні та організаційні заходи щодо запобігання забруднення довкілля.

ПР13. Вміти застосовувати основні закономірності безпечних, ресурсоефективних і екологічно дружніх технологій в управлінні природоохоронною діяльністю, в тому числі, через системи екологічного керування відповідно міжнародним стандартам.

 

Лекції, практичні, проектна робота, самостійна робота Бакалавр, 2 курс, 4 семестр 183 «Технології захисту навколишнього середовища» Відсутні
2 Екологічної безпеки та економіки природокористування

Бордюг Н.С.

Міжнародні проекти та академічна мобільність К03. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.

К05. Здатність спілкуватися іноземною мовою.

К08. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні.

К09. Здатність працювати в команді

К10. Навички міжособистісної взаємодії.

К11. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.

•              визначати функціональні особливості національних та міжнародних грантових фондів та організацій

•              аналізувати національні та міжнародні гранти щодо академічної мобільності студентів, підтримки наукових досліджень, програм подвійних дипломів і короткострокових стажувань

•              розробляти пакет аплікаційних документів на отримання грантів і стипендій в європейських ВНЗ для отримання фінансування широкомасштабних освітньо-наукових проектів в рамках програм Європейського Союзу Еразмус+ і міжнародних фондів

•              адаптуватися до навчання та стажування за кордоном

 

Лекції, практичні, командна робота, семінар Бакалавр, 3 курс, 6-й семестр 183 «Технології захисту навколишнього середовища» Відсутні
3 Екологічної безпеки та економіки природокористування

Смаглій В.О.

Органічне виробництво Прагнення до збереження навколишнього середовища та забезпечення сталого розвитку суспільства. знати:

– альтернативні види сільського господарства;

– сутність та принципи органічного сільського господарства;

– агротехнічні особливості виробництва органічної сільськогосподарської продукції;

– правила, вимоги та заборони щодо ведення органічного сільського господарства;

– технологію застосування компостів, біодинамічних та мікробіологічних препаратів;

– технології захисту рослин від шкідників та хвороб, боротьбі з бур’янами;

– нормативно-правове забезпечення органічного виробництва;

– стандарти та порядок сертифікації у сфері органічного сільськогосподарського виробництва;

– систему збуту органічної продукції в Україні;

– особливості технологій виробництва органічної продукції рослинництва та тваринництва.

вміти:

– розрізняти стандарти органічного виробництва;

– розрізняти знаки органічного маркування;

– використовувати маркетингові технології на ринку органічної продукції;

– застосовувати технології виробництва органічної продукції.

 

Лекції, практичні, командна робота, проблемні завдання Бакалавр, 2 курс, 4-й семестр 183 «Технології захисту навколишнього середовища» Відсутні
4 Екологічної безпеки та економіки природокористування Екологічна гідрогеологія Здатність виявляти, ставити та вирішувати проблеми уміти:

–              аналізувати проблеми освоєння і раціонального використання водних ресурсів підземних вод України та її регіонів;

–              аналізувати та систематизувати дані режимних спостережень щодо екологічного стану підземних вод;

–              оцінювати прогнозні ресурси та розвідані експлуатаційні запаси питних підземних вод;

–              оцінювати техногенний вплив на підземні води;

–              досліджувати особливості впливу забруднення підземних вод на довколишнє середовище.

 

мати навички:

–             проведення еколого-гідрогеологічних досліджень;

–             здійснення еколого-гідрогеологічного картографування;

–             наукових досліджень щодо вдосконалення системи моніторингу підземних вод;

–             розробки заходів щодо мінімізації негативного впливу на підземну гідросферу.

 

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 3 курс, 5-й семестр 183 «Технології захисту навколишнього середовища» Відсутні
5 Біоресурсів аквакультури та природничих наук

Іщук О.В.

Валеологія ЗК09. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.

 

ПР01. Знати сучасні теорії, підходи, принципи екологічної політики,

фундаментальні положення з біології, хімії, фізики, математики, біотехнології

та фахових і прикладних інженерно-технологічних дисциплін для

моделювання та вирішення конкретних природозахисних задач у виробничій

сфері.

ПР04. Обґрунтовувати природозахисні технології, базуючись на розумінні

механізмів впливу людини на навколишнє середовище і процесів, що

відбуваються у ньому.

ПР06. Обґрунтовувати та застосовувати природні та штучні системи і процеси в

основі природозахисних технологій відповідно екологічного імперативу та

концепції сталого розвитку.

ПР07. Здійснювати науково-обґрунтовані технічні, технологічні та

організаційні заходи щодо запобігання забруднення довкілля.

ПР14. Вміти обґрунтовувати ступінь відповідності наявних або прогнозованих

екологічних умов завданням захисту, збереження та відновлення

навколишнього середовища.

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 2 курс, 4 семестр 183 «Технології захисту навколишнього середовища» Відсутні
6 Біоресурсів, аквакультури та природничих наук

Іщук О.В.

Глобальні екологічні проблеми К07. Прагнення до збереження навколишнього середовища

та забезпечення сталого розвитку суспільства.

ПР01. Знати сучасні теорії, підходи, принципи екологічної політики,

фундаментальні положення з біології, хімії, фізики, математики, біотехнології

та фахових і прикладних інженерно-технологічних дисциплін для

моделювання та вирішення конкретних природозахисних задач у виробничій

сфері.

ПР06. Обґрунтовувати та застосовувати природні та штучні системи і процеси в

основі природозахисних технологій відповідно екологічного імперативу та

концепції сталого розвитку.

ПР13. Вміти застосовувати основні закономірності безпечних,

ресурсоефективних і екологічно дружніх технологій в управлінні

природоохоронною діяльністю, в тому числі, через системи екологічного

керування відповідно міжнародним стандартам.

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 2 курс, 4 семестр 183 «Технології захисту навколишнього середовища» Відсутні
7 Біоресурсів, аквакультури та природничих наук

Іщук О.В.

Водна орнітологія К07. Прагнення до збереження навколишнього середовища

та забезпечення сталого розвитку суспільства

ПР01. Знати сучасні теорії, підходи, принципи екологічної політики,

фундаментальні положення з біології, хімії, фізики, математики, біотехнології

та фахових і прикладних інженерно-технологічних дисциплін для

моделювання та вирішення конкретних природозахисних задач у виробничій

сфері.

ПР06. Обґрунтовувати та застосовувати природні та штучні системи і процеси в

основі природозахисних технологій відповідно екологічного імперативу та

концепції сталого розвитку.

ПР13. Вміти застосовувати основні закономірності безпечних,

ресурсоефективних і екологічно дружніх технологій в управлінні

природоохоронною діяльністю, в тому числі, через системи екологічного

керування відповідно міжнародним стандартам.

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 3 курс, 5 семестр 183 «Технології захисту навколишнього середовища» Відсутні
8 Водних біоресурсів, аквакультури та природничих наук

Пінкіна Т.В.

Біоресурси гідросфери К07. Прагнення до збереження навколишнього середовища

та забезпечення сталого розвитку суспільства

ПР01. Знати сучасні теорії, підходи, принципи екологічної політики,

фундаментальні положення з біології, хімії, фізики, математики, біотехнології

та фахових і прикладних інженерно-технологічних дисциплін для

моделювання та вирішення конкретних природозахисних задач у виробничій

сфері.

ПР06. Обґрунтовувати та застосовувати природні та штучні системи і процеси в

основі природозахисних технологій відповідно екологічного імперативу та

концепції сталого розвитку.

ПР13. Вміти застосовувати основні закономірності безпечних,

ресурсоефективних і екологічно дружніх технологій в управлінні

природоохоронною діяльністю, в тому числі, через системи екологічного

керування відповідно міжнародним стандартам.

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 2 курс, 4-й семестр 183 Технології захисту навколишнього середовища Відсутні
Спеціальність 207 «Водні біоресурси та аквакультура»
1 Біоресурсів аквакультури та природничих наук

Іщук О.В.

Валеологія 2. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні,

наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння

історії та закономірностей розвитку предметної області, її

місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у

розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати

різні види та форми рухової активності для активного

відпочинку та ведення здорового способу життя

Під час лекційних та практичних занять, індивідуальної навчально-дослідницької та самостійної роботи студенти набувають таких умінь та навичок:

• обґрунтовувати необхідність для сучасної людини набуття знань, вмінь і навичок збереження і зміцнення здоров’я;

• визначати основні чинники формування здорового способу життя;

• обирати доцільні для індивіда форми і методи формування фізичного, психічного і духовного здоров’я;

• розробляти й впроваджувати заходи, спрямовані на профілактику вживання алкоголю, наркотиків, тютюнокуріння, зараження СНІД, розраховані на різні цільові аудиторії (школярів, батьків, груп ризику);

• складати індивідуальну програму побудови здорової життєдіяльності, визначати заходи з її реалізації, розраховані на найближчу, середню і далеку перспективу

 

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 2 курс, 4 семестр 207 «Водні біоресурси та аквакультура» Відсутні
2 Біоресурсів, аквакультури та природничих наук

Іщук О.В.

Глобальні екологічні проблеми 7. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з

різних джерел

10. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

Знати та розуміти фундаментальні та прикладні аспекти наук про довкілля; знати на рівні новітніх досягнень основні концепції природознавства, сталого розвитку і методології наукового пізнання; знати правові та етичні норми для оцінки професійної діяльності, розробки та реалізації соціально-значущих екологічних проектів в умовах суперечливих умов; знати новітні методи та інструментальні засоби екологічних досліджень, у тому числі методи математичного та геоінформаційного моделювання; критично осмислювати теорії, принципи, методи і поняття з різних предметних галузей для вирішення практичних задач і проблем; уміти використовувати сучасні методи обробки і інтерпретації інформації при проведенні інноваційної діяльності; володіти основами еколого-інженерного проектування та еколого-експертної оцінки на довкілля; володіти основами виконання екологічних досліджень та еколого-експертної оцінки впливу на довкілля; уміти самостійно планувати виконання інноваційного завдання та формулювати висновки за його результатами. Лекції, практичні заняття Бакалавр, 3 курс, 5 семестр 207 «Водні біоресурси та аквакультура» Відсутні
3 Водних біоресурсів, аквакультури та природничих наук

Іщук О.В.

Основи марикультури 8. Знання та розуміння предметної області та розуміння

професійної діяльності.

9. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

У результаті вивчення дисципліни студенти повинні:

знати про типи та форми ведення господарств морської аквакультури, перспективні об’єкти кормового та харчового призначення, технологію культивування риби у солонуватоводних водоймах, безхребетних (мідій, устриць, гребінців, креветок тощо) та водоростей (бурих, червоних, зелених), а також особливості технологічного обладнання відповідно до різних форм культивування, тощо

вміти застосовувати принципи технологічного циклу виробництва, що включає відтворення, підрощування молоді до життєстійких стадій, вирощування культивованого об’єкта до товарної маси, формування ремонтного стада і статевозрілих груп.

 

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 4 курс, 8-й семестр 207 «Водні біоресурси та аквакультура» Відсутні
4 Водних біоресурсів, аквакультури та природничих наук

Федючка М.І.

Раківництво 8. Знання та розуміння предметної області та розуміння

професійної діяльності.

9. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

У результаті вивчення дисципліни студенти повинні:

знати про типи та форми ведення господарств морської аквакультури, перспективні об’єкти кормового та харчового призначення, технологію культивування риби у солонуватоводних водоймах, безхребетних (мідій, устриць, гребінців, креветок тощо) та водоростей (бурих, червоних, зелених), а також особливості технологічного обладнання відповідно до різних форм культивування, тощо

вміти застосовувати принципи технологічного циклу виробництва, що включає відтворення, підрощування молоді до життєстійких стадій, вирощування культивованого об’єкта до товарної маси, формування ремонтного стада і статевозрілих груп.

 

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 4 курс, 7-й семестр 207 «Водні біоресурси та аквакультура» Відсутні
5 Водних біоресурсів, аквакультури та природничих наук

Федючка М.І.

Осетрівництво 8. Знання та розуміння предметної області та розуміння

професійної діяльності.

9. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

У результаті вивчення дисципліни студенти повинні:

знати про типи та форми ведення господарств морської аквакультури, перспективні об’єкти кормового та харчового призначення, технологію культивування риби у солонуватоводних водоймах, безхребетних (мідій, устриць, гребінців, креветок тощо) та водоростей (бурих, червоних, зелених), а також особливості технологічного обладнання відповідно до різних форм культивування, тощо

вміти застосовувати принципи технологічного циклу виробництва, що включає відтворення, підрощування молоді до життєстійких стадій, вирощування культивованого об’єкта до товарної маси, формування ремонтного стада і статевозрілих груп.

 

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 3 курс, 6-й семестр 207 «Водні біоресурси та аквакультура» Відсутні
6 Водних біоресурсів, аквакультури та природничих наук

Іщук О.В.

Рибоїдні птахи та ссавці 8. Знання та розуміння предметної області та розуміння

професійної діяльності.

9. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

10. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

Знання – ролі водно-болотних птахів на водоймах та факторів, від яких вони залежать; біології водно-болотної орнітофауни; про розмноження водно-болотних птахів; про поширення представників водно-болотної орнітофауни; з охорони рідкісних водно-болотних птахів; живлення рибоїдних птахів України та їх роль в гідробіоценозах.

Вміння – застосування заходів щодо зменшення шкідливої діяльності окремих видів рибоїдних птахів; визначати види птахів-іхтіофагів, знати особливості їх біології, специфіку живлення і господарське значення представників водної орнітофауни України; застосовування заходів щодо охорони рідкісних водно- болотних представників орнітофауни.

 

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 2 курс, 4-й семестр 207 «Водні біоресурси та аквакультура» Відсутні
7 Водних біоресурсів, аквакультури та природничих наук

Пінкіна Т.В.

Біоресурси гідросфери 8. Знання та розуміння предметної області та розуміння

професійної діяльності.

9. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

Знати концептуальні основи моніторингу та нормування антропогенного навантаження на довкілля

Виявляти фактори, що визначають формування ландшафтно-біологічного різноманіття

Демонструвати навички оцінювання непередбачуваних екологічних проблем обдуманого вибору шляхів їх вирішення

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 2 курс, 4-й семестр 207 Водні біоресурси та аквакультура Відсутні
8 Водних біоресурсів, аквакультури та природничих наук

Матковська С.І.

Основи фітодизайну 2. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні,

наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння

історії та закономірностей розвитку предметної області, її

місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у

розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати

різні види та форми рухової активності для активного

відпочинку та ведення здорового способу життя.

Здатність кваліфіковано проектувати й організовувати виробництво фітодизайнерської продукції відповідно до встановлених вимог. Вміння планувати економічно вигідне виробництво фітодизайнерської продукції.  Здатність вдосконалювати знання і навички за допомогою довідкової та нормативної літератури, відповідної документації для вирішення виробничих завдань, пов’язаних з професійною діяльністю.

 

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 3 курс, 5-й семестр 207 “Водні біоресурси та аквакультура” Відсутні
9 Водних біоресурсів, аквакультури та природничих наук

Матковська С.І.

Декоративне рибництво 8. Знання та розуміння предметної області та розуміння

професійної діяльності.

9. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

Здатність модифікувати виробничі процеси водних біоресурсів та аквакультури.  Оцінювати та встановлювати зв’язки сучасних досягнень світового виробництва та передових технологій водних біоресурсів та аквакультури. Виконувати проектування та моделювання для розроблення і реалізації проектів та технологічних процесів з водних біоресурсів та аквакультури, використовуючи належне програмне забезпечення та знання як аналізувати та відображати результати. Лекції, практичні заняття Бакалавр, 3 курс, 6-й семестр 207 “Водні біоресурси та аквакультура” Відсутні
Спеціальність 103 «Науки про Землю»
1 Біоресурсів аквакультури та природничих наук

Іщук О.В.

Валеологія Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.

Здатність до адаптації та дії в новій ситуації

Під час лекційних та практичних занять, індивідуальної навчально-дослідницької та самостійної роботи студенти набувають таких умінь та навичок:

· обґрунтовувати необхідність для сучасної людини набуття знань, вмінь і навичок збереження і зміцнення здоров’я;

· визначати основні чинники формування здорового способу життя;

· обирати доцільні для індивіда форми і методи формування фізичного, психічного і духовного здоров’я;

· розробляти й впроваджувати заходи, спрямовані на профілактику вживання алкоголю, наркотиків, тютюнокуріння, зараження СНІД, розраховані на різні цільові аудиторії (школярів, батьків, груп ризику);

· складати індивідуальну програму побудови здорової життєдіяльності, визначати заходи з її реалізації, розраховані на найближчу, середню і далеку перспективу

 

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 2 курс, 4 семестр 103 «Науки про Землю» Відсутні
2 Біоресурсів, аквакультури та природничих наук Глобальні екологічні проблеми Прагнення до збереження навколишнього середовища

Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

Знати та розуміти фундаментальні та прикладні аспекти наук про довкілля; знати на рівні новітніх досягнень основні концепції природознавства, сталого розвитку і методології наукового пізнання; знати правові та етичні норми для оцінки професійної діяльності, розробки та реалізації соціально-значущих екологічних проектів в умовах суперечливих умов; знати новітні методи та інструментальні засоби екологічних досліджень, у тому числі методи математичного та геоінформаційного моделювання; критично осмислювати теорії, принципи, методи і поняття з різних предметних галузей для вирішення практичних задач і проблем; уміти використовувати сучасні методи обробки і інтерпретації інформації при проведенні інноваційної діяльності; володіти основами еколого-інженерного проектування та еколого-експертної оцінки на довкілля; володіти основами виконання екологічних досліджень та еколого-експертної оцінки впливу на довкілля; уміти самостійно планувати виконання інноваційного завдання та формулювати висновки за його результатами. Лекції, практичні заняття Бакалавр, 2 курс, 4 семестр 103 «Науки про Землю» Відсутні
3 Водних біоресурсів, аквакультури та природничих наук

Половка О.С.

Медична географія Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.

Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

Після вивчення курсу студенти повинні знати: -теоретичні та методологічні засади медичної географії; – історико-географічні особливості розвитку медичної географії в Україні і світі; – позитивний і негативний вплив природного і соціального середовища на стан здоров’я населення; – поширення хвороб людини за класами, віковими групами населення, географію ендемічних хвороб, серцево-судинних, паразитичних, інфекційних та інших захворювань, нозоареали світу; – територіальну організацію системи охорони здоров’я України.

вміти: – здійснювати медико-географічну характеристику території; – пояснювати взаємозв’язок поширення окремих хвороб та якості довкілля, виявлятипросторові закономірності здоров’я населення України; – здійснювати медико-географічне дослідження природного приросту, смертності, народжуваності, старіння населення; – працювати з науковими, статистичними матеріалами з відповідної тематики; – складати медико-географічні карти, розраховувати стандартизовані показники здоров’я населення.

 

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 4 курс, 7-й семестр 103 «Науки про Землю» Без обмежень
4 Водних біоресурсів, аквакультури та природничих наук

Матковська С.І.

Основи фітодизайну Знання та розуміння предметної області та професійної діяльності. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні Здатність кваліфіковано проектувати й організовувати виробництво фітодизайнерської продукції відповідно до встановлених вимог. Вміння планувати економічно вигідне виробництво фітодизайнерської продукції.  Здатність вдосконалювати знання і навички за допомогою довідкової та нормативної літератури, відповідної документації для вирішення виробничих завдань, пов’язаних з професійною діяльністю.

 

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 3 курс, 5-й семестр 103 «Науки про Землю» Відсутні
5 Водних біоресурсів, аквакультури та природничих наук Декоративне рибництво Здатність виконувати професійну діяльність відповідно до стандартів якості, а також володіти засобами їх впровадження. Здатність модифікувати виробничі процеси водних біоресурсів та аквакультури.  Оцінювати та встановлювати зв’язки сучасних досягнень світового виробництва та передових технологій водних біоресурсів та аквакультури. Виконувати проектування та моделювання для розроблення і реалізації проектів та технологічних процесів з водних біоресурсів та аквакультури, використовуючи належне програмне забезпечення та знання як аналізувати та відображати результати.

 

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 3 курс, 6-й семестр 103 «Науки про Землю» Відсутні
6 Водних біоресурсів, аквакультури та природничих наук Вступ до спеціальності Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

Отримати первісні знання для вивчення дисциплін щодо обраного фаху та виявити критерії конкурентоспроможності фахівця з Наук про Землю на сучасному ринку праці. Вміти: самостійно опрацьовувати всі види джерел  інформації у сфері земельних відносин; вільно користуватися нормативно-правовою базою із Наук про Землю; самостійно опрацьовувати всі види джерел  інформації у сфері земельних відносин; орієнтуватися на ринку сучасного приладобудування та інформаційних технологій.

 

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 2 курс, 4-й семестр 103 «Науки про Землю» Без обмежень
7 Водних біоресурсів, аквакультури та природничих наук

Федючка М.І.

Геоекологічна експертиза Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

Вивчення теоретичних засад геоекологічної експертизи; загальних вимог до проведення геоекологічної експертизи; методичних аспектів проведення геоекологічної експертизи; процедури та методики здійснення геоекологічної експертизи; перспектив розвитку та впровадження геоекологічної експертизи Лекції, практичні заняття Бакалавр, 3 курс, 5-й семестр 103 «Науки про Землю» Відсутні
8 Водних біоресурсів, аквакультури та природничих наук

Іщук О.В.

Біогеографія України Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

 

Сформувати комплексне уявлення про органічний світ України як провідний компонент біосфери; окреслити особливості розміщення на земній кулі видів і угрупувань живих організмів залежно від умов середовища, розкрити причини і закономірності цього розподілу, з’ясувати структурно-функціональні та історичні особливості живого покриву України.

 

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 3 курс, 6-й семестр 103 «Науки про Землю» Відсутні
9 Водних біоресурсів, аквакультури та природничих наук

Федючка М.І.

Поверхневі водні ресурси Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

 

Вивчити особливостей стану і зміни поверхневих вод під антропогенною дією, способів, методів попередження і ліквідації негативного впливу забруднень, а також можливостей відновлення біологічної різноманітності водних екосистем. Вміти використовувати отримані знання для вирішення практичних завдань з охорони поверхневих вод та їх раціонального використання, а також при реалізації науково-дослідних робіт в даній області Лекції, практичні заняття Бакалавр, 4 курс, 7-й семестр 103 «Науки про Землю» Відсутні
10 Водних біоресурсів, аквакультури та природничих наук Земельний кадастр Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

 

Опанувати методологію ведення державного земельного кадастру; навчитись користуватись основними управлінськими формами та методами, необхідними для вирішення завдань у сфері земельного кадастру; ознайомитись з міжнародним досвідом у сфері земельного кадстру.

 

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 4 курс, 8-й семестр 103 «Науки про Землю» Відсутні
11 Водних біоресурсів, аквакультури та природничих наук Екологічні стандарти та критерії якості довкілля Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

 

Вміти використовувати знання з галузі стандартизації і нормування для того, щоб зберігати навколишнє природне середовище, раціонально використовувати ресурси, володіти інформацією про стан довкілля, приймати правильні управлінські рішення.

 

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 2 курс, 4-й семестр 103 «Науки про Землю» Відсутні
12 Водних біоресурсів, аквакультури та природничих наук Управління земельними ресурсами Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

 

Вивчення соціально-економічних умов зародження управління земельними ресурсами; встановлення поняття, принципів, завдання, функцій та сутності управління земельними ресурсами; вивчення методів та методичних основ управління земельними ресурсами; вивчення особливостей управління земельними ресурсами різного цільового призначення та різних форм власності. Лекції, практичні заняття Бакалавр, 3 курс, 5-й семестр 103 «Науки про Землю» Відсутні
13 Водних біоресурсів, аквакультури та природничих наук Рекреаційна географія Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

 

Формування спеціальних знань з методологічних засад рекреаційної географії як науки, територіальної організації рекреаційно-туристичного господарства України і світу, яка в сучасних умовах перетворилася на вагомий і визначний чинник економічного розвитку.

 

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 3 курс, 6-й семестр 103 «Науки про Землю» Відсутні
14 Водних біоресурсів, аквакультури та природничих наук Гідрохімія Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

 

Оволодіння знаннями про хімічні закони і закономірності хімічних перетворень (хімічна форма руху матерії) з орієнтацією на процеси, що відбуваються у живих організмах та навколишньому середовищі, та формування навичок виконання хімічного експерименту.

 

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 4 курс, 7-й семестр 103 «Науки про Землю» Відсутні
15 Водних біоресурсів, аквакультури та природничих наук Гідрофізика водойм суші Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

 

Отримання навчаються основ знань за фізичними властивостями води і її аномалій, процесам перемішування, змішування вод, руху мінеральних частинок у суспензії та по дну, переміщення вологи в зоні аерації і сніговому покриві, теплових процесів, гідроледотерміке.  Вміти складати рівняння теплового балансу водного об’єкта, розраховувати його основні елементи, виконувати льодотехнічний розрахунок водойм, виконувати розрахунок зміни температури по глибині, виконувати розрахунок переміщення вологи в зоні аерації і в сніговому покриві.

 

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 4 курс, 8-й семестр 103 «Науки про Землю» Відсутні
16 Водних біоресурсів, аквакультури та природничих наук Методи гідрометеорологічних досліджень Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

 

Сформувати у студентів цілісне уявлення про атмосферу як середовище існування живих організмів, про специфіку процесів, які відбуваються у повітряній оболонці Землі, про клімат як один із провідних екологічних чинників, про принципи і методи метеорологічних досліджень, що сприятиме розширенню загального наукового світогляду студентів-екологів та набуванню ними необхідних професійних знань.

 

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 2 курс, 4 семестр 103 «Науки про Землю» Відсутні
17 Водних біоресурсів, аквакультури та природничих наук Водний кадастр і водний фонд України Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

 

Вивчення основних напрямів використання, державного обліку водних ресурсів, блоку і основних принципів в управлінні водними ресурсами, основних проблем водозабезпечення і водокористування, а також проблем збереження річок в умовах техногенного навантаження в Україні. Лекції, практичні заняття Бакалавр, 3 курс, 5-й семестр 103 «Науки про Землю» Відсутні
18 Водних біоресурсів, аквакультури та природничих наук Використання водних ресурсів Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

 

Формування теоретичної бази та практичних навичок з правових питань та організації заходів з охорони та раціонального використання водних ресурсів з метою збереження їх чисельності та біорізноманіття. Вміти правильно оцінити екологічну ситуацію на водоймі (акваторії), правильно спланувати і провести екологічні дослідження, відрізняти дію антропогенних чинників від натурально-природних змін, володіти основними

методами оцінки наслідків антропогенної дії на екосистеми водоймища і здоров’я людини.

 

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 3 курс, 6-й семестр 103 «Науки про Землю» Відсутні
19 Водних біоресурсів, аквакультури та природничих наук Оцінка запасів підземних вод Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

 

Ознайомлення студентів із значенням підземних вод для вирішення проблеми водозабезпечення, проведенням розрахунків з метою оцінки запасів підземних вод, використання підземних вод і охороною навколишнього середовища, оцінкою запасів підземних вод. Вміти визначати гравітаційну та пружну ємність гірських порід; оцінювати динамічні ресурси підземних вод різними методами; оцінювати експлуатаційні запаси підземних вод гідравлічними методами.

 

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 4 курс, 7-й семестр 103 «Науки про Землю» Відсутні
20 Водних біоресурсів, аквакультури та природничих наук Облік води на водогосподарських об’єктах Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

 

підготовка фахівця, який володітиме знаннями з питань: правильного і високопрофесійного використання об’єктів водного господарства; підготовки об’єктів водного господарства для виробничо-технологічної діяльності на виробництві; врахування досягнень науково-технічного прогресу в підвищенні технічно рівня водогосподарських об’єктів зокрема прийомів їх в експлуатації, які забезпечують: охорону навколишнього природного середовища; економію водних і енергетичних ресурсів.

 

Лекції, практичні заняття Бакалавр, 4 курс, 8-й семестр 103 «Науки про Землю» Відсутні

 


Реквізити для оплати за послуги:

Одержувач - Поліський національний університет код - 00493681, рахунок UA248201720313221002201000272 ДКСУ у м. Києві. Плата за навчання - вказати П.І.Б., курс, факультет, форму навчання (денна чи заочна)

Форма для оплати усіх послуг


Адреса
бульвар Старий, 7, Житомир, Житомирська область, 10008
Приймальна комісія
(0412) 41-89-06
(063) 108-78-60
(097) 753-49-43
e-mail: mail@polissiauniver.edu.ua
Ректор університету
(0412) 47-13-56

© Copyright: Поліський національний університет