Освітній процес з реалізації ОП «Міжнародні економічні відносини» та ОП «Міжнародний менеджмент» передбачає підготовку здобувачів за денною та заочною формами навчання.
Інформація щодо змісту освітніх програм (освітні програми, навчальні плани, силабуси та експлікації обов’язкових і вибіркових освітніх компонент, графіки освітнього процесу) розміщено на сайті університету: https://polissiauniver.edu.ua/.
Здобувачі вищої освіти відповідно до графіку освітнього процесу проходять виробничу та переддипломну практику. База практики формується через комунікації випускової кафедри з провідними підприємствами, організаціями та установами України, зокрема Житомирської області.
Практична підготовка здобувачів вищої освіти ОП «Міжнародні економічні відносини» передбачає проходження навчальної (Вступ до спеціальності) та виробничої практик.
Практична підготовка здобувачів вищої освіти ОП «Міжнародний менеджмент» передбачає проходження переддипломної практики. У контексті реалізації індивідуальної освітньої траєкторії здобувачі мають можливість самостійно обирати місце проходження переддипломної практики (за умови її відповідності програмі) або для вибору використовувати каталог баз практики, з якими кафедра має укладені договори
Перелік базових підприємств для здобувачів ОП «Міжнародні економічні відносини» та ОП «Міжнародний менеджмент» додається.
Важливою формою підсумкової атестації здобувачів вищої освіти за ОП «Міжнародний менеджмент» другого (магістерського) освітнього ступеня є підготовка та захист кваліфікаційної роботи, яка передбачає самостійне виконання наукового дослідження з обов’язковим застосуванням інноваційних підходів та технологій. Тематика кваліфікаційних робіт та «Методичні рекомендації щодо виконання, оформлення та захисту кваліфікаційної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня освіти за ОПП “Міжнародний менеджмент” галузі знань 07 “Управління та адміністрування” спеціальності 073 “Менеджмент”» додаються.
Викладачі кафедри (проф. Зінчук Т.О., проф. Куцмус Н.М., проф. Данкевич В.Є.) здійснюють керівництво аспірантами та докторантами університету.