• Університет
    Загальна інформація
    • Історія та сучасність
    • Стратегія розвитку
    • Структура університету
    • Органи управління та самоврядування
    • Міжнародна співпраця
    • Наші досягнення
    • Первинна профспілкова організація співробітників університету
    • Відділ кадрів
    • Контактна інформація
    • Керівництво
    Публічна інформація
    • Політика сталого розвитку Поліського універстету
    • Гендерний план дій на 2022-2026 роки
    • Запобігання та протидії корупції
    • Громадське обговорення
    • Установчі документи
    • Центри та відділи університету
    • Ліцензії на провадження освітньої діяльності
    • Сертифікати про інституційну акредитацію, спеціальностей та освітніх програм
    • Ліцензування та акредитація
    • Мови освітнього процесу
    • Спеціальності та освітні програми
    • Кадрова політика університету
    • Приймальна комісія
    • Гуртожитки
    • Матеріально-технічне забезпечення
    • Кадрове забезпечення
    • Розмір плати за навчання
    • Фінансова звітність
    • Закупівлі товарів, робіт і послуг
    • Соціально-психологічний супровід
    • Накази, правила та інструкції
    • Додаткові послуги
    • Вчена рада
    • Звіти ректора
    Якість освіти
    • Політика забезпечення якості освітньої діяльності
    • Навчально-науковий центр забезпечення якості освіти
    • Моніторинг якості освітнього процесу
  • Освітня діяльність
    Загальна інформація
    • Нормативне забезпечення освітнього процесу
    • Сертифікати про акредитацію освітніх програм
    • Ліцензійний обсяг та контингент здобувачів вищої освіти
    • Мови освітнього процесу
    • Документи, що видаються по закінченню навчання
    Факультети та інститути
    • Факультет економіки та менеджменту
    • Агрономічний факультет
    • Факультет ветеринарної медицини та тваринництва
    • Факультет права, публічного управління та національної безпеки
    • Факультет лісового господарства та екології
    • Факультет інформаційних технологій, обліку та фінансів
    • Факультет інженерії та енергетики
    Організація освітнього процесу
    • Каталог освітніх програм
    • Каталог вибіркових дисциплін
    • Проєкти освітніх програм
    • Графіки навчального процесу
    • Дистанційне навчання
    • Аспірантура
    • Розклад занять
    • Рейтинги студентів для отримання стипендії
    • Асоціація випускників
    • Бази практик / стажування та працевлаштування
    • Розмір плати за навчання
    Освіта впродовж життя
    • Підвищення кваліфікації викладачів, співробітників
    • Підвищення кваліфікації на замовлення
  • Абітурієнтам
    Приймальна комісія
    • Склад приймальної комісії
    • Положення про приймальну комісію
    • Переведення та поновлення
    • Розклад роботи
    • Списки рекомендованих на навчання
    • Накази на зарахування
    • Рішення приймальної комісії
    • Контакти
    ВСТУП 2025
    • Правила прийому на навчання для здобуття вищої освіти
    • Державне замовлення
    • Інформація про гранти
    • Важливі дати: ВСТУП 2025
    • Вступникам з ТОТ
    • Реєстрація на ЄВІ та ЄФВВ
    • Інформаційні матеріали вступнику
    • Перелік спеціальностей та освітніх програм
    • Програми вступних випробувань
    • Графік вступних випробувань
    • Вартість навчання
    • Програми подвійних дипломів
    Вступ до аспірантури/докторантури
    • Правила прийому на навчання
    • Програми фахових вступних випробувань
    • Графік вступних випробувань
    • Рейтинговий список
    • Обсяги державного замовлення на підготовку аспірантів
    • Вартість навчання
  • Наука
    Загальна інформація
    • Основні досягнення
    • Інфраструктура забезпечення наукової діяльності
    • Центр колективного користування науковим обладнанням "НІККМЗ"
    • Напрями наукової діяльності
    • Звіти з наукової діяльності
    • Контактна інформація
    • Науково-інноваційні інститути
    • Наукові горизонти / Scientific Horizons
    Студентська наука
    • Всеукраїнські конкурси студентських наукових робіт
    • Всеукраїнські студентські олімпіади
    • Гранти НТСА
    • Науково-творчі об’єднання
    • Наукові конференції
    Підготовка та розвиток науково-педагогічних кадрів
    • Аспірантура і докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Міжнародні грантові проєкти
    • Наукові школи
    • Науковий рейтинг викладачів
    Політика академічної доброчесності
    • Академічна доброчесність
logo
  • Міжнародна діяльність
    Інфраструктура забезпечення міжнародної діяльності
    • Відділ міжнародного співробітницва
    • Інформаційний центр ЄС
    • Міжнародні зв’язки
    • Новини відділу міжнародного співробітництва
    • Стратегія інтернаціоналізації Поліського національного університету
    • HORIZON EUROPE
    • Erasmus +
    • JICA
    • Навчання іноземних громадян
    • Міжнародні стажування
    • Закордонна практика
    • Програми подвійних дипломів
    • Міжнародні проекти
    • DAAD «Tschernobyl heute – wilde Natur ohne Grenzen»
  • Foreign Students
    • Polissia National University
    • Invitation for study
    • Admission process
    • Sample documents of higher education
    • Temporary residence permit in Ukraine
    • Student’s Accommodation
    • Contacts
  • Студенту
    Соціальне обличчя Поліського університету
    • Стипендіальне забезпечення студентів
    • Психологічна підтримка
    • Профком
    • Твоє перше робоче місце
    • Соціальний та гуманітарний розвиток
    • Скринька довіри
    Студентське самоврядування
    • Склад самоврядування
    Спорт і відпочинок
    • Спортивні досягнення
    • Спортивні секції
    • Спортивні споруди
    • Гуртки
    • Заходи
    • Корисні контакти
    Побут та харчування
    • Студентське містечко
    • Їдальні, кафе
    • Корисні контакти
  • Ресурси і сервіси
logo
×
Університет Освітня діяльність Абітурієнтам Наука Міжнародна діяльність Foreign Students Студенту Ресурси та сервіси

Робота зі стейкхолдерами

Громадське обговорення проєктів освітніх програм, інформація про випускників та співпрацю з ними як стейкхолдерами.

При складанні освітньої програми (ОП) магістерського та бакалаврського рівнів в інтересах здобувачів вищої освіти провадяться зустрічі зі здобувачами та випускниками де враховуються найголовніші побажання: щоб набуті ними компетентності в процесі навчання забезпечили їм конкурентоспроможність на ринку праці, їх професійне зростання та самореалізацію. Для цього в навчальному плані освітньої програми передбачена вибіркова компонента, яка є основою для формування індивідуальної навчальної траєкторії здобувачів ОП «Публічне управління та адміністрування». В ОП враховуються пропозиції здобувачів щодо підсилення регіонального аспекту в дисциплінах для детального вивчення територіальних особливостей країни, аналізу рівня розвитку регіонів, а також її багатофункціональності та міждисциплінарності, відбувається на основі тісного співробітництва з роботодавцями різних сфер та рівнів публічного управління.

Випускники за ОП (магістерської рівня) працюють в органах публічної влади де вимагається рівень В2 володіння іноземною мовою. В ОП врахована позиція випускників щодо зміни дисципліни «Ділова іноземна мова» на «Фахова іноземна мова (рівень В2)».

Здобувачі мають необмежені можливості долучатись до формування та обговорення загальних та професійних програмних компетенцій, розробки програм, визначення переліку вибіркових дисциплін, баз виробничих та переддипломних практик, форм організації навчального процесу, що лягає в основу індивідуального навчального плану та визначає ефективність результатів навчання.

Залучення академічних інститутів з метою посилення інноваційності ОП та вибудови індивідуальної навчальної траєкторії забезпечується через проведення міжнародних, всеукраїнських конференцій та ряду круглих столів. Це значно розширює вибіркову компоненту програми, урізноманітнює наукові дослідження та сприяє інноваціям в процесі навчання.

Комунікація із роботодавцями

Роботодавці мають досить чітке уявлення про ті компетенції, які важливі для успішної роботи, і досить чітко відслідковують такі уміння та навички при відборі молодих фахівців. Роботодавці залучені до освітніх заходів, практичних тренінгів, круглих столів, конференцій, виїзних засідань кафедри в опорних територіальних громадах при розробці, обговоренні та реалізації основних завдань ОП. Тому ОП сформована так, щоб забезпечити випускника знаннями: не відірваними від практики та підготовленими до роботи в реальному сектору управління. В ОП враховано рекомендації роботодавців: вивчення дієвих важелів боротьби з корупцією та підвищення престижу публічної служби; поглиблення мовної та культурної підготовки фахівців; розширення та поглиблення вивчення національної безпеки за її видами, узагальнення та розвиток практичних аспектів публічного управління в контексті сталого розвитку України, її регіонів, бізнес-структур, освіти, громад, врахування зміни поглядів й підходів до концепції публічної влади в Україні.

Закордонне стажування

Викладачі та здобувачі кафедри активно приймають участь в міжнародних проектах, що теж впливає на розвиток ОП. Спільні дослідження та співпраця здійснювалась: з КНУ імені Тараса Шевченка, НДІ інтелектуальної власності Національної академії правових наук України, Чернівецьким національним університетом імені Юрія Федьковича, ННЦ «Інститут аграрної економіки» НААН, Національним університетом біоресурсів і природокористування України.

Серед світової академічної спільноти в спільних дослідженнях, міжнародних конференціях, круглих столах та співробітництві в напряму розвитку ОП приймають участь університети Литви, а саме Клайпедський університет та Університет імені Александраса Стульгинскиса, Ясський університет імені Александру Йона Кузи (Румунія), Асоціація «EUROPE GRANDE» (Іспанія), Громадська школа дієвих практик ЄС «CISEP» (Україна-Німеччина), Норвежський Інститут Яна-Урбана Сандала.

Здобувачі беруть участь в курсі проекту Європейського Союзу Еразмус+ Жан Моне.

Можливості працевлаштування для студентів

Під час формулювання цілей та програмних результатів навчання ОП враховуються інтереси Глибочицької ОТГ, Головного управління Національної поліції в Житомирській обл., Оліївської сільської ради, Житомирської районної ради, Коростенської районної ради, Коростенської міської ради, з якими укладено угоди про співпрацю, а також Голубівської сільської ради Житомирської області, Департаменту культури, молоді та спорту Житомирської обласної державної адміністрації, Головного управління Національної поліції в Житомирській області, Ружинської районної рада Житомирської області. В межах ОП відбувається організація і проведення переддипломної практики та підготовка випускних робіт здобувачів та проведення спільних наукових заходів (круглих столів, конференцій).

  1. Пропозиції та зауваження щодо удосконалення освітньо-професійних програм кафедри необхідно надсилати на електронну адресу кафедри або на скриньку довіри університету:
  2. На кафедрі створено Раду стейкхолдерів освітніх програм, до складу якої вдоять представник органі державної влади та органів місцевого самоврядування, випускники спеціальності «Публічне управління та адміністрування» так і здобувачі вищої освіти першого (бакалаврського) та другого (магістреського) рівнів вищої освіти.
  3. Гарант ОП та викладачі проявляють ініціативу в організації особистих зустрічей зі здобувачами освітніх послуг, в проведенні анонімних опитувань та інших форм комунікації.

Анкета для роботодавців

Анкета для випускників

Анкета для здобувачів вищої освіти

Анкета для викладацького складу щодо якості освітньої програми

Доброчесність

Якість викладання дисциплін


Реквізити для оплати за послуги:

Одержувач - Поліський національний університет код - 00493681, рахунок UA248201720313221002201000272 ДКСУ у м. Києві. Плата за навчання - вказати П.І.Б., курс, факультет, форму навчання (денна чи заочна)

Форма для оплати усіх послуг


Адреса
бульвар Старий, 7, Житомир, Житомирська область, 10008
Приймальна комісія
(0412) 41-89-06
(063) 108-78-60
(097) 753-49-43
e-mail: mail@polissiauniver.edu.ua
Ректор університету
(0412) 47-13-56

© Copyright: Поліський національний університет